Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

LampShopOnline Reviews

4.6 Rating 14,827 Reviews
91 %
of reviewers recommend LampShopOnline
4.6
Based on 14,827 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read LampShopOnline Reviews
Visit Website

Phone:

0113 8876270

Email:

help@lampshoponline.com

Location:

Carrwood Park,
Selby Road, Garforth,
Leeds
Leeds
LS15 4LG

Write Your review

LampShopOnline 5 star review on 7th March 2026
Jane
LampShopOnline 5 star review on 1st March 2026
Andy
LampShopOnline 5 star review on 1st March 2026
Andy
LampShopOnline 5 star review on 24th February 2026
Chris Loney
LampShopOnline 5 star review on 24th February 2026
Graham
LampShopOnline 5 star review on 21st February 2026
Mel
LampShopOnline 5 star review on 29th January 2026
Thomas Nolan
107
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Excellent service and price. Especially impressed with Ben's product knowledge. Thank you 👍”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Delivered to wrong name and address”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good Afternoon Jim, I am sorry to hear this, Would it be possible for you to get in contact on 0113 887 6270 so that we can assist you Kind Regards, Customer Services
Posted 3 years ago
“I placed my order one day and it arrived the next. I consider the service exemplary and I would certainly use the company again should I need to.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I've ordered my items on Sunday and paid more than £4 extra for next day delivery. When nothing arrived Wednesday I called the customer service and they said that the delivery company has issues due to severe weather?! I'm on the road 10 hours a day and I haven't noticed any severe weather that's just an excuse for incompetence. Also when the package was finally delivered on Thursday or Friday the delivery guy rang the door bell downstairs I opened the door and told him my flat is on the 1st floor but he just dropped the package on the floor (,i could hear it dropping from a height) just behind the front door and left. I'm still waiting for a refund for the next day delivery payment. I won't be using your company again because for a few pounds more I can get it from someone else who will deliver it as promised. Kind regards Igor Ploj”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good Morning Igor, Please accept our apologies for the inconvenience caused with your order. Unfortunately when using a 3rd party courier we have to rely on them and take their word for it when chasing a delayed parcel. I do agree with yourself on this occasion to be honest. I have refunded you on your shipping plus 5% for the inconvenience caused on this occasion. We are also looking into the issue further with the courier. Kind regards. Lampshoponline
Posted 3 years ago
“Excellent service. My order arrived on time and was well packed. Thank you.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I love these lights I have now changed my complete house upstairs and down stairs I now have in total 24 the fact you have a choice of colour and wattage is brilliant”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I contacted Lampshoponline via chat as I was having problems wih the conector on my base unit. It would not stay connected to the T9 tube. I was sent a message that some one would contact me via E-mail ,they didnt. I decided to go and buy a new light fitting [LED]. I now have two tubes that are use less to me. Never had problems before with them.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“What terrible service. The bulbs I received were different from what I ordered and are incompatible with my kitchen lights. Customer service simply denied they sent the wrong bulbs, even though I sent photos showing the bulbs with different part numbers and fittings. They then stopped replying to my emails. Companies like this don't deserve anybody's custom so look elsewhere. I will.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good morning, After looking into your emails with our customer service team I can see unfortunately you have ordered the incorrect product. The numbers 830 & 530 you referenced are just colour references & nothing to do with the compatibility of the actual tubes. If you would like to send the tubes back for a full refund you are welcome to do so. Also, If you have the old tubes you are replacing we can advise on which replacement would be correct. Kind regards, Lampshoponline.
Posted 3 years ago
“Only one led tube sent initially but 2nd one arrived next day when pointed out so very pleased with service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“All good, fast delivery, will use again. Thanks.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Brilliant service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent customer support order despatched as promised. But delayed because of the postal strike”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“The products were fine, but the delivery was a disaster. After paying extra for next day delivery, half of the order was a day late. Will think twice about ordering again.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Purchased Outside Light with P I R Installed on wall above garage door to light up driveway. Highly recommend this model Ledvance 50 Watt with 5 year warranty”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“ordered and delivered within 48hrs. excellent”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Excellent product great price and delivered within 48 hours.Would recommend”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Very good service”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Just what we required,matched the existing ones. Inptessed with packing and delivery.Thank you.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“perfect, cheap and easy converting my old fluorescent tubes to l.e.d”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I have not received it yet!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
LampShopOnline is rated 4.6 based on 14,827 reviews