Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Unbeatable Bathrooms Reviews

4.1 Rating 599 Reviews
76 %
of reviewers recommend Unbeatable Bathrooms
4.1
Based on 599 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 65%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
3.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read Unbeatable Bathrooms Reviews
Visit Website

Phone:

01782 636245

Location:

61-63 High Street, Silverdale, Newcastle-Under-Lyme
ST5 6LY

Write Your review

“very prompt service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Unbeatable Bathrooms went above and beyond for my order, it seems as if they really do care.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll continue to shop with us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Delivered quickly and safely...and very happy with the competitive price. Awaiting plumber availability to install.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi David, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Order placed online easily and delivered on time. Good quality product.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“The order took a long while to arrive. Appreciate this may have been down to customs issues. Although there was no correspondence or update. When it arrived, the fittings were missing. Called the customer service line. Was told they would be sent out. Still waiting for them to arrive. Ordered the toilet on 16th February. Still unable to fit it. Please update on when the fittings will arrive.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Gary, Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologise for the longer than expected delivery and very much appreciate your patience. Your feedback has been forwarded to our team who will contact you shortly, on the mobile number provided, to resolve the issue. Thank you for your understanding. We would love to keep you as a valued customer and hope that you'll consider choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Fantastic company. Always a pleasure ordering from them.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Gareth, Thank you for taking the time to leave your feedback and for choosing to shop with us again! We're very happy to hear about your positive experiences and hope that you'll continue to choose us in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Easy to use website, and quick delivery”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again for your future bathroom projects. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“product arrived well packed fitted perfectly”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Royston, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Good, fast service and really helpful staff.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Yolanda, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Product not in stock and still awaiting refund - will not use again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry that the item was out of stock at the time of your purchase. I can see that after our team suggested alternate products within your budget, a refund was processed soon after. Refunds with PayPal can take up to 7 days to be deposited into your account. The speed of this process is unfortunately out of our control. Please let us know if the refund continues to show as pending. Additionally, if you have any further questions regarding your order please contact us directly and we will be happy to help. We would love to keep you as a valued customer and hope that you will consider choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Friendly service and super fast delivery”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Martin, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Extremely happy with the service from this company and the product. We had a small problem with our order but this was resolved very quickly. Excellent customer service.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Julie, Thank you for your kind words and taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Good and reliable”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Martyn, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Excellent service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your experience and hope that you'll choose us again. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Item delivered on time well packaged and reasonably priced.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Bruce, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Competitively priced product and fairly fast free delivery. Thank you.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi David, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Amazing service”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Daniel, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Great service with first class delivery.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your positive experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“Exactly as ordered”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Darren, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very happy to hear about your experience and hope that you'll choose us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
“I would of liked an update on the delivery date”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Sam, Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear that you weren't satisfied with your order updates. I can see that the shipping confirmation email was sent to you within our estimated 2-5 day delivery timeframe. If you have any further questions or feedback, please contact us directly and we will be happy to help. We would love to keep you as a valued customer and hope that you will consider choosing us again in the future. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 5 years ago
Unbeatable Bathrooms is rated 4.1 based on 599 reviews