Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Restoration Online Reviews

4.8 Rating 326 Reviews
94 %
of reviewers recommend Restoration Online
Restoration Online 5 star review on 14th May 2026
Johanne
Restoration Online 5 star review on 14th May 2026
Johanne
Restoration Online 5 star review on 14th May 2026
Johanne
Restoration Online 5 star review on 17th April 2026
David
Restoration Online 5 star review on 10th April 2026
Catherine
Restoration Online 5 star review on 16th March 2026
Anonymous
Restoration Online 5 star review on 16th March 2026
Anonymous
263
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Lovely customer service and very quick delivery of the items I ordered. The items weren’t initially in stock, but the staff communicated with me along the way, keeping me up to date on when items came back into stock and expected delivery dates. The items I ordered were exactly as described on their site, as well. All in all, great experience and will certainly be buying more hardware from them for our home in the future!
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Amy, Thank you for the wonderful review. We’re really glad to hear you had a great experience with Restoration Online and that our team kept you updated about stock and delivery. It’s also great to know the items matched your expectations. We’ll pass your kind words to the team. If you need any help with future hardware projects, please let us know. Warm regards, Team Restoration Online
Posted 1 month ago
I love my brass bell from Restoration Online! It was on back-order and not available immediately but I was kept updated about the progress until delivery. It is sitting in pride of place outside my front door now. The brass looks fabulous on the dark blue wood. We did replace the screws as they were a bit small for the job, but otherwise all good.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Easy to use website with high quality products, good descriptions and fast delivery. Staff were helpful in assisting with my lever door handle order. Will definitely use Restoration Online for future purchases.
Restoration Online 5 star review on 23rd March 2026
Helpful Report
Posted 1 month ago
Quality product, good communication and quick delivery. Thank You
Helpful Report
Posted 1 month ago
Took some time to get here, but was the quality I expected. Have ordered through this company previously the same product on a previous house. All good.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Fantastic prompt service. Product was exactly what i was after. Great quality. Would definately use Restoration Online in the future
Helpful Report
Posted 1 month ago
Excellent customer service . Samantha was really reliable, helpful and knowledgeable. It was a great experience. The products we ordered were in excellent condition and delivered well within expected timeframes.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi there, Thank you for the wonderful review and the lovely words, we'll pass them onto Samantha. We’re glad had a good experience with us and you're happy with your order! We appreciate your support and look forward to helping you again in the future. Warm regards, Team Restoration Online
Posted 1 month ago
To whom it may concern, I know this may sound trivial, but being that the cabinet locks I purchased were reproduction items, I would have thought they would have been supplied with slotted screws, not phillips head screws. Kind regards, Tim Scriven Upcycle It Furniture Restorations.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Timothy, Thank you for your review and sharing your feedback about the screws. The Philips head screws are easier to install so most suppliers therefore use these where they're not going to be visible, such as inside the cabinet. However I can certainly understand this isn't as authentic as the original screws would have been, so I'm sorry for any disappointment - we'll pass on your feedback to the supplier. Please don't hesitate to let us know if you need help with any future orders. Warm regards, Team Restoration Online
Posted 1 month ago
RO personnel were very helpful and responded quickly to an out of stock offering an alternative. Things you cannot get anywhere else.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi there, Thank you for the kind review. We’re glad our team could help promptly with an alternative when the item was out of stock. Please don't hesitate to let us know if we can help with any future projects! Warm regards, Team Restoration Online
Posted 1 month ago
I purchased new handles and lock for rear door. They were easy to replace as holes lined up. They are solid handles and look great on door. Delivery was quick and nice people to talk to. Thanks
Restoration Online 5 star review on 16th March 2026 Restoration Online 5 star review on 16th March 2026
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi there, Thank you so much for the fantastic review! We’re really glad to hear the handles and lock were easy to replace, and that you’re happy with how they look and feel. We’re also pleased the delivery was quick and that you found our team helpful. If you need any assistance in the future, just let us know. Warm regards, Team Restoration Online
Posted 2 months ago
Fast order conformation. Quick delivery. Product exactly what I wanted.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Tracey, Thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled your purchase met your expectations and that you were pleased with the process from order to delivery. If you need any help in the future, just let us know. Warm regards, Team Restoration Online
Posted 2 months ago
Good good :) speedy replies in the emails and supportive team~ thank you.
Restoration Online 5 star review on 10th March 2026
Helpful Report
Posted 2 months ago
The staff were very helpful and prompt with their replies when we were trying to decide on a sink that would work for our needs. Once the choice was finalised and ordered, delivery was prompt with accurate tracking. And the sink is perfect!
Helpful Report
Posted 2 months ago
I love the products from Restoration Online, great quality and such a wide variety of products.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Product is good. Decent quality. However, no instructions at all. Had to use google. No invoice or receipt. Disappointed.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Lauren, Thank you for your feedback, and I’m glad to hear you were happy with the quality of the product. We don’t always include a printed invoice in the parcel, however an invoice is automatically emailed when the order is placed. If you didn’t receive it, please feel free to contact us and we would be happy to resend it. These items are traditional hardware designed to be installed by a tradesperson rather than as a DIY product, which is why installation instructions are not typically included. That said, we appreciate the feedback and understand that instructions could still be helpful, so we will certainly take this into consideration. If there is anything you need help with, please don’t hesitate to reach out to our team. Kind regards, Restoration Online
Posted 2 months ago
Product as advertised, quick delivery.
Helpful Report
Posted 2 months ago
I chose Restoration Online because they had what I was looking for, and quite reasonable pricing. I bought 4 brass shelf brackets for 2 small shelves we are putting up. The brackets are beautiful and very understated. They add the wow factor without being garish.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Great company to deal with, picked what i needed on line placed the order, goods arrived ontime and as ordered thanx Guys
Helpful Report
Posted 2 months ago
Unfortunately I have not received my parcel. Address:44Caber close, Dural 2258
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Vicki, I do apologise for this! I can see when I track your Australia Post shipment that it is marked as "Delayed" with Australia Post and it should have arrived last week. I will lodge an enquiry with Australia Post and get in touch with you directly. Always feel free to reach out to our team if you have any delivery issues so we can resolve it for you. Please note that sometimes delivery delays are out out of our control. Kind regards, Restoration Online
Posted 2 months ago
Lovely item. Just waht I needed for the front door
Helpful Report
Posted 2 months ago
Restoration Online is rated 4.8 based on 326 reviews