“9 bekers met naam(efteling motief) als aandenken 50jr.huwelijk. 1 helaas beschadigd.Gemeld en zelfde week al een nieuwe gekregenSuper service.En goede kwaliteit.”
“Helaas bij mijn eerste bestelling ingeschreven en de punten er niet bij gekregen. Bijna voor €100 euro besteld dus dit is echt heel erg jammer! Ook bericht maar geen oplossing. Leuke producten. Na 3x het mok gebruiken wel al beschadigingen. En was het met de hand.”
“Super Produkte,...perfekte Lieferung,...alles super schnell!!! Ich bin total begeistert,...bitte so weitermachen und nicht damit aufhören! Ich werde auf jeden Fall noch weitere Artikel von diesen wunderschönen Produkten bestellen! Vielen Dank!!!”
“Heel mooi tafelkleed en pollepel set!
Ik had het gebaks bordje erbij besteld voor mijn moeder omdat ze zoveel van tompouce houd,ze vind het bordje erg leuk 😁”
“Kwalitatieve producten. De gepersonaliseerde beker kwam super goed ingepakt aan, daar kunnen een hoop winkels een voorbeeld aan nemen.
Niks op aan te merken.”