“Het bestellen en de levering ging erg soepel. Zodra de bestelling onderweg was kreeg ik een track-and-trace. Alles was goed ingepakt en heel aangekomen. Erg blij me de bestelling!”
“Er kwam een scheur in mijn isolatie fles en heb toen contact opgenomen.
Ik werd de volgende dag al terug gemaild en er was al een nieuwe onderweg.
Top service!”
“Geweldige service! Er was iets mis gegaan met de personalisering van het artikel. Dit werd snel en keurig opgelost door een vervangend artikel te sturen met juiste gegevens.”