“Hallo. Ich bin mit der Ware zufrieden, bis auf den Kundenservice. Ich hatte eine Tasse als kaputt gemeldet. Dann wird einfach gesagt das die Retoure nicht angenommen wird. Das ist nicht ok. Ich weiß nicht, ob ich nochmal online bestellen würde. Die Artikel sind ja nicht gerade preiswert. Und wenn dann noch eine Tasse im Wert von fast 13,00 kaputt ist, dann ist es sehe ärgerlich. Mfg”
“Ik heb al vaker besteld bij blond en alleen maar goede ervaringen gehad. Ze verpakken het servies keurig netjes zodat het zelfs met de ruwe bezorgers die vaak bij ons de spullen voor de deur smijten vrijwel altijd heel aankomt. Van de vele dingen die ik heb besteld bij hun is er 1 keer eentje gebroken aangekomen ondanks dat hij keurig ingepakt zat (overduidelijk de schuld van de bezorger) en mij is toen meteen een vervangende beker opgestuurd! Ben hun daar nog steeds heel dankbaar voor. Hun spullen zijn van goeie kwaliteit met ontzettend leuke kunst erop en ik zal hoogstwaarschijnlijk in de toekomst meer bijbestellen (… zodra ik wat ruimte heb gemaakt in de servieskast)”
“Vrolijk verslavend! Ik spaar Blond al jaaaaaren. Het begon met een roze theepot… ik gebruik ‘m nog steeds. Inmiddels koop ik in de webshop. Goede foto’s, snelle levering en goede klantenservice. Spaarprogramma is ook top.”
“Fijne ervaring, het enige minpunt is dat mijn moeder donker haar heeft, zwart. Jammer dat haar kleur op alle bekers bijna overal blond is, anders had ik veel meer voor haar besteld.”