Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Buyagift Reviews

4.5 Rating 11,750 Reviews
88 %
of reviewers recommend Buyagift
Visit Website

Write Your review

Buyagift 1 star review on 2nd March 2026
Ellianna Townsend
Buyagift 1 star review on 24th June 2025
WhatsApp (+ 4 4 73 88 6 97 9 58.)Email Harrylucy977(at) Gmail.Com Help Me Recover My Lost Money
Buyagift 1 star review on 9th May 2025
Supreme Assets Recovery AT G Mail .com
Buyagift 1 star review on 24th April 2025
William
Buyagift 1 star review on 25th May 2024
Rick
Buyagift 1 star review on 25th May 2024
Rick
Buyagift 1 star review on 25th May 2024
Rick
1
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I'm sorry to say I had a poor experience with my first purchase at Buyagift. Firstly, the voucher code did not work at the spa location I selected, it was later discovered that their website had an issue. Then, when I tried to book the tea for two at the location nearest me, the location was set to a town 100 miles away. Admittedly, there could have been a user error on my part, but I at no point selected this town nor saw that this was the location selected, therefore, I put some blame on the website. When I requested help, I was told that my voucher once used, cannot be used again. In essence, I miss out on the tea for two that I paid for.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I only bought my experience 1 week ago, I’m trying to contact you guys and also book experience via silverstone, but no luck. The email address you gave for silver stone racing is not working. I really want to book other things from you, but I have to book this first, then sort dates for hotels and meals. It was a super car driving experience.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very unsatisfied. Never will buy again. The spa venues announced are closed down and I will have to spend more to be able to use my voucher.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Got bought a voucher for a specific venue & they have no availability unless you fancy camping in November, why sell vouchers for limited places with very limited availability???”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“I ordered a two night break for my best friend's 50th birthday. I deliberately went for next day delivery as I wanted it to arrive on the day of her birthday. What arrived was somebody else's gift. So she opened it and was chuffed and then I had to tell her it wasn't her present! Hers turned up 2 days later. I have complained and asked, at the very least, to have the next day delivery cost returned. I was told somebody would call me back but nobody has despite a follow up email. Extremely disappointed. Surprise for a lifelong friend ruined.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The instructions on how to redeem the voucher did not work and I was told to call the venue directly. This would’ve resulted in 20 min phone queues. It took three requests to get a refund. Buyagift were prompt and polite but they need to work on their descriptions and understand consumer rights. Sadly, I can’t recommend them however they are extremely polite and did offer an increased value voucher but this was not suitable for me.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear that, we have passed your comments on to our team to investigate into and ensure future improvements are made. Please contact us on 0208 275 5220 if you would like to discuss this further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Registered as instructed but still no words on dates and availability.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear you are having trouble booking. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Excellent great value for money and so easy to organise will definitely be booking more things”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, thank you so much for leaving your positive feedback. We hope to see you back shopping on our site soon!
Posted 5 years ago
“Voucher code wouldn’t work, by the time is was sorted the experience date was taken so trying to book for husbands 40th was unsuccessful, refund took just under 36 hours so that was something. :-(”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear that, we have passed your comments on to our team to investigate into and ensure future improvements are made. Please contact us on 0208 275 5220 if you would like to discuss this further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Terrible! I placed an order last week for a hamper to be delivered to South Africa. I then contacted Buyagift on Monday 12 April and I was told that due to the new EU regulations it may not be delivered. I was promised an email once they had spoken to the supplier. No email. I rang the next day on the Tuesday to be told no, it cannot be delivered then offered a refund! If this is the case surely, I shouldn’t have been able to place the order in the first place. Not impressed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry you had trouble with your delivery. Your comments have been passed on to our management team to review and ensure future improvements are made. If you would like to discuss this further, please contact us on 0208 275 5220 and we can assist you . We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Paid for next day delivery on a Friday. Arrived on Wednesday. Told me I wouldn’t get it refunded as it was bank holiday. Pathetic, will not use you again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear your order did not arrive on time. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“I ordered 2 Love Chocolate Selections for my granddaughters at university for Easter as they were unable to come home. That was on the 28th March and 8 days later, still not received. I am very angry, the treat totally ruined costing £58.50. Disgraceful, never again”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear your order has not yet arrived. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Terrible - I booked a two night short break and we contacted 3 hotels neither of which accepted the voucher. Then we changed to a 1 night and the first hotel we contacted said they no longer accepted the voucher. Now trying to get a refund.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear you are having trouble booking. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“I still have not received my voucher. I sent an email as you didn't have my door number and didn't receive a reply”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear your order has not yet arrived. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“I have sent two emails asking for help redeeming my voucher and had no reply”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear you are having trouble with your voucher. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“A friend gave me a buyagift voucher as a present . Sadly I have lost contact with him and buyagift refuse to let me use it as only the original email can. So waste of time . Buyagift should warn everyone of their terms of use in big letters .”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry you are having trouble redeeming your voucher. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“The spa deal with meal was very misleading. I entered the area for the spa that I was looking for only to find that was for the restaurant and the spa locations were not accessible for us! I then had to spend more money for a spa location closer which didn't include the meal! So wasn't the bargain I thought it was!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry to hear you were disappointed with your voucher locations. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“I wish I’d taken notice of the one review on the product I purchased. I’m just pleased I spent £15 on it and not £100.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear this. Please contact us on 0208 275 5220 and we can investigate further. We look forward to hearing from you. Kind regards, The Buyagift team
Posted 5 years ago
“Anonymous No problem with initial transaction for voucher. Problem came after when I wanted to redeem it. I bought a 2 night break for Thurnham Hall and when I tried to book there were no dates available. I went in the thurnham hall website and there was lots of availability. I took screenshots and sent to buyagift; no response yet but it’s been a week”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Selecting, paying for and downloading the gift voucher was easy - happy about that. Redeeming the voucher, making the booking was not, as the supplier's website does not recognise the code - not at all happy with that”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, We are very sorry to hear you had trouble booking and for the inconvenience caused. Your comments have been passed on to our management team and the supplier, to investigate into and ensure future improvements are made. If you would like to discuss this further, please do not hesitate to get back in touch. Kind regards, The Buyagift Team
Posted 5 years ago
Buyagift is rated 4.5 based on 11,750 reviews