Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Cotswold Collections Reviews

4.6 Rating 1,323 Reviews
91 %
of reviewers recommend Cotswold Collections
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Always deliver. However would like more shorter styles for the 5' 3" height.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear you’re happy with your purchase, and we will feed this back to our Development Team. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Great choice of quality clothing.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase as well as the overall service. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Very nice outfit, thank you.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your 5/5 review. We’re delighted you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Excellent speedy service.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear you’re happy with the service experienced. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“always provide good service”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re pleased to hear you’re happy the overall service provided. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Parcel arrived , everything was in order, as usual.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your review. We're glad to hear the parcel arrived and everything was in order. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Always high quality and excellent service”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your review. We're delighted you're happy with the quality and service. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Very helpful and good quality products”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your wonderful 5/5 review. We’re so pleased to hear you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“I look forward to receiving the catalogues from Cotswold Collections as their clothes are always well illustrated ,attractive and well made. I have pleased with the majority of my purchases. Ordered and returns are easy. Free delivery would make things even better!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase as well as the overall service. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“I bought a tote bag in faux leather. Came quickly and is just what I wanted”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your review and are delighted to know you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Generally a good firm to do business with; customer services are helpful and their clothes are well made, but they are slow at issuing refunds for returned items.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for your review. We’re delighted you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“My garment arrived very quickly. I was pleased to note reduction of packaging. The trousers were a perfect fit but material was lighter than I required. The return process was simple and the reimbursement relatively quick.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your review and are delighted to know you’re happy with the overall service provided. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“I have bought from Cotswold Collections for years and have always been most pleased with the service and with the quality and sizing of items.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase as well as the overall service. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Half of my order was unavailable and I had a lot of trouble getting a refund. The person representing Cotswold was quite rude and unprofessional. I am, therefore, unsubscribing.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for taking the time to leave a review. I have looked into your order and can see you ordered two items, but when it came to picking we were unable to fulfil one of the items and an email notification was sent. We continued to try to fulfil your order and upon request a refund was issued on 1st June as you didn't want to wait any longer, which is fully understandable. I have passed on your comments to the Mail Order manager, who will look into this, and we have refunded the postage for you. Sorry for any inconvenience caused. Regards Daniel.
Posted 4 months ago
“Good quality clothing.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“A very nice dress which I would have been delighted with but unfortunately the waist band gaped which looked very ugly.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your review and hope that you were able to either exchange or return the item as we would only want you to have something you like wearing. Should you have any questions, please feel free to contact our team on 01242 536 711 Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“The jacket I bought is lovely looking forward to wearing it lovely colour”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your review and are delighted to know you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Good quality.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“So pleased with this hat. It fits comfortably on the head and gives a large degree of shade across the facer and head. Worn on a recent Greek Island cruise and packed extremely well without any sign of crushing. I am used to wearing only a visor but would certainly recommend this hat”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase as well as the overall service. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“I bought 3 necklaces to compliment my new additions to my Summer wardrobe. I couldn't be more pleased with them and are they of good quality. Could it get any better YES they were in the sale. 😊”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We appreciate your 5/5 review and are delighted to know you’re happy with your purchase! Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
Cotswold Collections is rated 4.6 based on 1,323 reviews