Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Jacket on display at a discounted price, picked up item with many other items and went to the checkout was told this jacket is not at the discounted price and in the wrong place. The difference in the jacke was not immediately apparent until pointed out a panel in the side of the was different. Their was know apology from the supervisor just an attitude of tough luck. I paid for the other items and left the store.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, Thank you for your feedback! We are very sorry to hear about price difference and about latest experienced in one of Decathlon stores. We have passed your feedback on to the managing team and we hope this will not happen again. If you will have any questions, please feel free to contact us on 0207 064 3000 and we are here to help. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“Dear all, I hope this message finds you all. Unfortunately I’m extremely disappointed and so unsatisfied by the swimming suit I got. Just after one use, the colors has completely changed and faded I can’t wear again any more. After one use only !!!!!!!!! Although it is mentioned that it is CHLORINE RESISTANCE More than 100 hours of use: recommended for occasional use. I’m really looking forward to hearing back from you and I also expect a refund or an exchange Item Purchased : KARLI ALLROSA 1P SWIMSUIT PINK 50 US:L/XL Date Purchased: March 2016 GUARANTEE : 2 Years CHLORINE RESISTANCE More than 100 hours of use: recommended for occasional use. Best Regards, --------------------------- Maha Ramadan maha.elgharably@gmail.com”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, Thank you for contacting us and for your feedback provided. We are very sorry to hear about your recent purchase for swimming suit. We have forwarded your feedback to water sports product manager and he confirmed that according to manufacturer and general reviews from the customer, this should not be happening. Therefore, if you could contact our Customer Loyalty team (customer.enquiries@decathlon.com), we will be able to help to organise exchange or full refund for the item. Process will differ depending on where purchase was done (online or in store). Please accept our apologies for the inconvenience caused to you and we appreciate your patience and understanding. If you will have any questions, please feel free to contact us and we are here to help. Have a lovely day!
Posted 10 years ago
“You sent completely wrong items.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you experienced problems with your order. Unfortunately, our system made a mistake and the parcel received was not correct. However, after going through your account, we can confirm that the parcel was successfully delivered after the mistake was resolved. Please, accept our apologies for the delay in receiving the correct parcel. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Picked out a bike today had it tested, got a helmet, went to pay, to find out the bike was in the wrong place it was not 139.00 but 199.99 after I asked the lad how long is it at this price to which he replied oh I don't know so we then left without s bike”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems in our store. In order to take further actions, we would like to be informed about which store you visited, so we can make sure that all the items are correctly labeled. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Never have I ever had to make so many phone calls to sort out a bike. I basically did the staffs work for them. I requested one thing and that was for the bike to be totally ready when I got there. Even then I had to instruct them on numerous things to get done and the brakes are still misaligned. Whilst speaking on the phone to the staff, they make you feel like you are in the wrong for calling them and I will never ever go back to this store. What is laughable is when ordering the bike the staff actually told me to contact another one of their own stores to sort out its delivery. Absolutely shocking and I have never experienced such disorganised and terrible service in my entire life.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are really sorry to hear that you have experienced problems with your order. We will definitely send your feedback to our UK Product Manager for avoid this bikes issue occurring again. In addition, we will take your review into account for improving the customer service provided in the stores. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Ordered 8.5 size Nikes from a UK website, so I would presume that UK size 8.5 Nikes would be delivered. Very annoyed to find that the size of the Nikes were 8.5 American Size and only 7.5 UK size. I think this is really stupid considering I was ordering from your UK website to be ordered to a UK address. Fortunately they were the right size for my mum, but that does not help the fact that I paid for trainers and did not get the order I expected or wanted! NOT HAPPY! And at the moment would not order from decathlon again!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are really sorry to hear that you have experienced problems with your order. We have already noticed about the sizing issue and we are working on it in order to solve the problem as soon as possible. For further occasions, feel free to call us in the Customer Loyalty Team and we will provide you a prepaid label to process the return, and make either a replacement or a refund of the item. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a lovely day.
Posted 10 years ago
“Stuff didn't arrive (dispatched through inpost!)”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for taking the time to review your service from Decathlon. We are sorry to learn your order did not arrive to the InPost locker for collection, we will be forwarding this case to ensure that our this does not occur with our collection service with Inpost in the future. Please accept our sincere apologies for any inconveniences caused. If you have further questions or concerns please do not hesitate to contact our Customer Loyalty Team by telephone on 0207 064 3000 or via our contact form at https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs
Posted 10 years ago
“Very bad delivery service. Whilst writing this review I have still not got my parcel. Would never use decathlon again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have not received your parcel yet. After going through your account, we have checked that your order has already been sent from our warehouse and is now with the carrier in transit to be delivered to the locker of InPost. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“I ordered size 9.5. I received size 9. I then complained on your online form and got a standard reply. No personalisation at all and no help that wasn't already on the website. Awful customer experience. I explained that I needed this item straight away, hence paying for next day delivery. I need to use the item so had to use it even though it was wrong size, standard reply about returning it. I can't because I paid for next day as I needed it next day and i need it twice a week!!!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you very much for contacting us. We do apologize for the problems that you have experienced with your order. According to our policy, when a parcel is sent in the wrong size, we send the customer a prepaid label and process the replacement of the product as soon as possible. We are sorry to hear that in this case you were not able to create the return form provided. If you have any concern, please do not hesitate to contact us is in the Customer Loyalty Team (0207 064 3000) and we would be pleased to take further actions. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“I just wanted to make a purchase, I didn't want to join anything or have a card. Just too pushy and demanding. I won't be buying anything else. It's not easy to unsubscribe either.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with Decathlon. Unfortunately, for placing an order, the customer must create an account. However, we will send your feedback to our IT Team in order to improve the service provided and try to simplify the current system. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Did not reciece an email to say our items were in store, even though it was showing on my account as in store. I went over to decathlon Coventry twice, but they told me if I hadn't received the email that it wasn't there. On the third occasion the girl went and looked for our order and actually found it. It had been there all along. Unfortunately both items arrived too late for the holiday they were intent to be used on.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. We will send your review to our Coventry Store Manager in order to improve our service and avoid this situation in the future. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Still waiting for delivery.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. After going through your account, we can confirm that your order is now with the carrier in transit to be delivered to the InPost point in Toys 'R' Us 6 Oakenshaw Road, B90 4QY Solihull. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Still waiting for parcel. Was supposed to be here Monday night with in post. Thought it would be more convenient as I work shifts to collect from a locker. Still not at the locker and in post have provided no explanation yet. Throughly wish I'd gone elsewhre”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. After going through your account, we can confirm that your order is now with the driver. As soon as the parcel is going to be in the locker, you will receive a text with a code which will enable you to open it. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“What went wrong was I order a gym kit for my sons birthday not only was the delivery date 3 weeks from placing the order we never got the order on that date due to be delivered on the 27th July my husband took a day of work to collect the delivery we never received the delivery on that date I tracked the delivery it did say it was in Nottingham on the 27th but was going to take another week to come , by this time my son was very upset so a week later came and only part of the delivery turned up we then had to drive down to get our money back as we called mybe 10 times only to be told we will look into this and call you back terrible customer service will not be shopping at decathlon again”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your delivery date. We will pass your feedback to our UK Logistics Manager in order to improve our service. Please, accept also our apologies for the lost calls when contacting the Customer Loyalty Team. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Nearly 2 weeks to be told out of stock. Very poor.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with your order. After going through your account, we can confirm that the item was coming from our continental warehouse and as soon as they advised us of the not-availability of the product, we did inform you about it. Please accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“three weeks waiting for delivery”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for getting back to us. We are sorry to hear that you have experienced problems with your order. After going through your account, we can confirm that your delay was due to security reasons. This means, that we had to wait until the system checked some security issues to proceed with the order. However, we are working with the IT Team in order accelerate this process and provide a better service to you. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“The delivery service that you use for collection of goods is so poor. I still have not received my goods ordered as I was supposed to on Monday like the email said I would. Very poor service would never recommend.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the delivery service provided. After going through your account, we can confirm that your order has already been delivered. You should have received a text with a code that will allow you to open the locker. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Was assured that wetsuit would arrive in time for diving trip. It didn't and my trip was ruined. Biggest disappointment that my enquiries about late delivery were not properly investigated until too late.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you very much for your review. We are so sorry to hear that you have experienced delays in your order. After going through your account, we can see that your order was sent by mistake to the incorrect store and that is why the order was delayed. We will advise our UK Logistics Manager about this problem to avoid it to happen again. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“Really poor service. Problem with 2 order first stock error then delivery error and customer service don't even call back. I won't be using decathlon again.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with your order. We would like to apologize for the inconveniences caused as this is an unacceptable situation. We will pass your feedback to our Customer Service Manager in order to take further actions. Thank you very much for your patience. Have a nice day.
Posted 10 years ago
“1st of all your website is not very informative in info for tracking your order. 2nd when I placed my order the delivery date came up as 29th july & no one at your store can give me a delivery date as I needed the order for the 20th of august for a special fishing trip. I have emailed again to yry to assertain were abouts the ordet is but the responce was to no avail??”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us. We are sorry to hear you have experienced problems with your order. We will inform our Web Designer about your issue so we can provide an easier service. In regards to the delay in the delivery, you can contact us in the Customer Loyalty Team an we would be please to help you (0207 064 3000). Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day.
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews