Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

pocketoption.com Reviews

4.9 Rating 3,400 Reviews
98 %
of reviewers recommend pocketoption.com

Write Your review

Payouts here are generous enough. I am okay with both 76% profitability and higher one, especially if I am fully confident in the position's success. Plus there are no hidden fees, another advantage.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Sagari, Thank you for your kind review! We're thrilled to hear that you're enjoying your experience with Pocket Option. We strive to offer competitive payouts and satisfying services to our traders, and we're glad to see that you're benefiting from them. It's great to know that you appreciate our approach to profitability and the lack of hidden fees. If you ever need assistance or have any questions, feel free to reach out to us anytime at support@pocketoption.com. Your satisfaction is important to us, and we look forward to continuing to support your trading journey. Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
شغال... عااش.. فل.. واو. يااااه. بينا.....
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear trader, Thank you for your fantastic review! We're thrilled to see your excitement for our platform. It's wonderful to hear that you're enjoying our platform and that it is working well for you. We're committed to providing the best trading experience possible, and we genuinely appreciate your support! If you ever need assistance or have any suggestions, please feel free to contact our support team at support@pocketoption.com. We're always here to help! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I have used the pocket option for a year, and I have to say that the interface is excellent, with lots of settings, time, and utility so it gets personalized. I think they make the app better and more friendly for every day. Ok it takes some time to make a withdrawal, but I dont mind, it usually takes one day, also i hope to get guru rank soon or even VIP. All in all, im enjoy doing my trades with the pocket option!
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Samy, Thank you so much for your thoughtful and positive review! We're thrilled to hear that you've had a great experience with Pocket Option over the past year. It's wonderful to know that our interface, settings, and customization options have enhanced your trading experience. We strive to continuously improve and make the app more user-friendly for traders like you. We also appreciate your patience regarding the withdrawal process. While it may sometimes take a bit of time, we aim to process transactions as quickly as possible. We're glad to hear that you're enjoying your trading journey and are hopeful for your progression towards the Guru or VIP rank! Thank you again for being a valued member of our community. If you need further assistance or have further feedback, please feel free to contact our support team at support@pocketoption.com. We wish you continued success with your trades! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
منصه رائعه وجيده جدا
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear trader, Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you find our platform to be excellent and that it meets your expectations. At Pocket Option, we work hard to offer a user-friendly and reliable experience for all our traders. We are committed to providing top-notch support, seamless functionality, and ensuring you have the tools you need for success. If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to contact us at support@pocketoption.com. We look forward to supporting you on your trading journey! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
It is the best trading platform ever. I advise everyone to use it. It is characterized by fast deposit and withdrawal processes, a 100% bonus, a smooth interface, and fast support.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Fadi, Thank you so much for your amazing 5-star review! We’re thrilled to hear that you consider Pocket Option the best trading platform. It’s great to know that you appreciate our fast deposit and withdrawal processes, the deposit bonus feature, smooth interface, and responsive support. Our team is committed to providing a seamless and user-friendly trading environment, and we're glad that our efforts are resonating with you! We truly appreciate your recommendation and look forward to continuing to support your trading journey. If you need any assistance or have further feedback, don't hesitate to reach out to us at support@pocketoption.com. We are here to help! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Pocket option is trading platform it very easy withdrawal and deposit. There are good support team. And also all good tools available for trader.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Mursid, Thank you so much for your fantastic feedback! We are thrilled you're having a positive experience with Pocket Option. We're glad to hear that the deposit and withdrawal process has been smooth for you, and we truly appreciate your recognition of our support team and trading tools. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to providing the best possible experience for our traders. If you need any assistance or have any suggestions, please feel free to contact us at support@pocketoption.com. Thanks again for your kind words, and we look forward to supporting you on your trading journey! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Pocket option is really perfect I traded in some apps trading but the best pocket option bec it fast withdraw and fast response to you no lags. Thk you pocket option Uid 57148438
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Omar, Thank you so much for your excellent review! We are thrilled to hear that Pocket Option stands out to you as the best platform, especially with our fast withdrawal process and quick responses. It's always our priority to provide seamless and efficient trading experiences for our users. We truly appreciate your feedback and are grateful for your support. Should you have any questions or need further assistance, please feel free to reach out to us at support@pocketoption.com. We're here to help! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I ashish kumar using pocket pocket from last 1 month from India, for me especially i don't see any demerit its a good platform to make quick money from a low balance also like 50 to 100$. The deposited and withdrawal is also very good as i use crpto method and for me both are very quick. Its also have a app also..its also good i use pc to trade but mobile user also have good access to the platform by app too.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Ashish, Thank you for sharing your thoughtful review! We're thrilled to hear about your positive experience using Pocket Option over the past month. It's wonderful to know that our platform has met your expectations, especially in terms of making quick profits with even modest account balances. We're also glad you found the deposit and withdrawal processes smooth and efficient using the crypto method. Your acknowledgment of the versatility of our app and platform across both mobile and PC is much appreciated. Providing seamless access for all users is one of our top priorities. If you have any suggestions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out to support@pocketoption.com. We're here to ensure you continue to enjoy trading with us! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
There was fraud in my account, around $7,000 was withdrawn from account without my permission. I reported, submitted everything I was asked to, since they said they were investigating, it’s over a month now, no feedback, no response to follow up emails. I don’t think people’s money are safe in pocket option platform. The person who withdrew from my account by passed all security measures I put in place, which makes me suspect that it might be an inside job, those are the only ones that can bypass all security measures. If using pocket option, I don’t think your account is safe, be careful, If security can be by-passed, it means nothing is safe with the platform, you might be the next victim. It looks like they do it randomly, so that it’s not too suspicious.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear trader, We deeply regret the distress caused by the situation you described. At Pocket Option, the security of our users' funds and accounts is our top priority, and we take such claims very seriously. We're applying all the available measures to protect your personal and financial data. Please kindly note that two-factor authentication (2FA) can be disabled if someone has access to your Google Authenticator. If someone accessed your account, we urge you to check whether your login credentials were compromised externally. While we cannot comment on specific cases here, we can assure you that every reported incident undergoes a thorough investigation by our dedicated team. Our support team remains committed to resolving your case. Please reply to our last email sent to you one month ago and follow up on your case by contacting support@pocketoption.com. Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We remain dedicated to addressing your concerns. Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
They take withdrawls very dificult to do it
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear trader, We regret to hear about your frustration with the withdrawal process. At Pocket Option, we strive to ensure that all withdrawals are processed securely and efficiently within the terms and conditions. The verification steps are required to comply with our Anti-Money Laundering(AML) and Know Your Customer (KYC) policies and safeguard your account. If you are encountering difficulties, please don't hesitate to contact support@pocketoption.com or create a support request in the "Withdrawals" category on our platform. Our team is ready to assist you and guide you through the process to resolve your concerns promptly! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Pocket option is best broker in the world
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Prahalad, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you consider Pocket Option the best broker in the world. Your trust and satisfaction mean everything to us. We're committed to continually providing an excellent trading experience with efficient tools, secure transactions, and reliable support. If you ever have any suggestions or need assistance, please feel free to contact our support team at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. Happy trading, and we look forward to continuing to support your trading journey! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Hello everyone, I want to warn you that this platform is a big SCAM. I had 2 completely safe accounts that they deleted when I raised my account to $2000. They started to put restrictions on my withdrawal and more checks just so I couldn't withdraw the money and in the end they blocked my accounts. Be careful and try to withdraw all the money now before it's too late!!!!
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Cristian, We're sorry to hear about your dissatisfaction and the experience you've described. Please allow us to clarify our practices and address your concerns. At Pocket Option, we prioritize the security of all accounts and strictly adhere to policies to prevent fraud or violations of our terms. First, regarding your withdrawal, Pocket Option is a genuine and trustworthy broker with many clients globally. Many clients have made profits and successfully received their withdrawals from our platform. You will have no problems with withdrawals at all as long as you follow the platform rules. Furthermore, account reviews, including verification and security checks, are essential to ensuring compliance with regulatory requirements like Anti-Money Laundering (AML) and Know Your Customer (KYC) standards. These steps are not intended to cause inconvenience but are crucial to maintaining a safe and secure trading environment. If your accounts were blocked, it would only have been due to serious concerns regarding breaches of our terms or policies. For example, creating multiple accounts, misusing bonuses, or using unauthorized tools can result in account restrictions. However, we are always transparent in providing explanations when actions are taken and remain committed to resolving any issues in line with our policies. If your account was blocked, you can see the reason for the ban and the email you can contact to get more information when you try to log in. We always try our best to secure our clients' funds. As long as there are still funds on your account balance, you can always write from the email you registered your Pocket Option account to support@pocketoption.com to request a refund of your deposit. We encourage you to contact us at support@pocketoption.com. Please share your account details so we can review your case thoroughly and ensure all concerns are properly addressed. Our team is here to assist you and clarify any misunderstandings. We deeply regret any frustration caused and hope to work together to resolve this matter. Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I advise everyone to trade on the PocketOption platform because it is a very wonderful platform in terms of free withdrawal and deposit, trading with easy and excellent strategies, and an integrated support team. Thank you, PocketOption.👍💙
Helpful Report
Posted 8 months ago
Dear Hasan, Thank you so much for your glowing review and heartfelt recommendation! We’re delighted to know that you find the Pocket Option platform wonderful, with its free withdrawals and deposits, easy-to-use trading strategies, and dedicated support team. Your positive experience and kind words inspire us to continue delivering the best possible service to our valued users like you. If you ever have questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. We genuinely appreciate your support and look forward to participating in your continued success in trading! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Worst broker from all binary brokers. They blocked my account and returned just 1531$ but my all deposited amount is more than 10000$. This broker is not registered or regulated anywhere. They claim on their platform they are registered with (MISA) I already contacted with MISA and they told me this broker is not regulated by them. FCA has warned to avoid from this unregulated broker. I already make a complaint in cyber security and also to the intelligence of Cyprus. For everyone to know they are operating from Cyprus everyone should complaint to the Cyprus authorities to take action against this scam broker. The authorities will find them and set them very well. When you will start making profits definitely they will block your account with no reason. I know they will not give me clear reply just they will say we are regulated and bla bla bla. Scam broker. I suggest them to see their official chat groups 99.9% people are complaining about them”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Mohammed, We are genuinely sorry to hear that your account was blocked due to your violation of the Public Offer Agreement and the frustration it has caused. First, we'd like to point out that Pocket Option is a legitimate and licensed broker. Please feel free to find details about our license in "Regulatory Environment" on the home page of our platform. Regarding your concerns about account blocking, we assure you that we only take action with proper grounds. We will not block your account if you have followed the platform rules. If your account was blocked, there must have been a significant breach of the platform's terms and regulations. In this case, you can see the reason for the ban and the email you can contact to get more information when you try to log in to your account. We understand how frustrating this can be; however, these processes are essential for maintaining a safe trading environment for all our users. In your case, please note that sharing the same withdrawal wallet with others is prohibited on the platform, violating clauses 2.3 and 3.3 of the Public Offer Agreement and the Company's Anti-Money Laundering(AML) policy. Pocket Option is a genuine and trustworthy broker entrusted by many clients globally. You will have no problems with withdrawals at all as long as you follow the platform rules and regulations. Many clients have made profits and successfully received their withdrawals from our platform. Your previous withdrawals before the violations were also successfully processed. Due to your violation, only your deposits, not any profits or bonuses, can be refunded. We have refunded your recent deposits, and we're glad to know you have successfully received them. Kindly note that your account's withdrawal amount is much more than the deposit amount. According to clause 10.3 of the Public Offer Agreement, all financial liabilities towards you were adequately fulfilled. We value your feedback about the community chat. While some users express dissatisfaction due to misunderstandings or personal experiences, many traders successfully use our platform and have positive outcomes. We take every concern seriously and strive to address it properly! We encourage you to continue communicating with our support team to clarify any outstanding concerns. If you have further inquiries, you are welcome to reach out to our support team at support@pocketoption.com. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication and processes. Thank you for sharing your experience! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
NICE PLATEFORM
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Risha, Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you find our platform enjoyable to use. Our goal is always to provide a user-friendly and efficient trading experience. If you have any questions or need assistance, please feel free to contact us at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. Happy trading! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I like the platform best ever
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Mohamed, Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear that you enjoy using our platform and consider it the best ever. Your satisfaction is our top priority, and it’s lovely to know that we’ve met your expectations. If you have any questions or need assistance at any time, please feel free to contact us at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. We appreciate your support and look forward to continuing to provide you with an excellent trading experience. Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
Worst broker from all binary brokers. They blocked my account and returned just 1531$ but my all deposited amount is more than 10000$. This broker is not registered or regulated anywhere. They claim on their platform they are registered with (MISA) I already contacted with MISA and they told me this broker is not regulated by them. FCA has warned to avoid from this unregulated broker. I already make a complaint in cyber security and also to the intelligence of Cyprus. For everyone to know they are operating from Cyprus everyone should complaint to the Cyprus authorities to take action against this scam broker. The authorities will find them and set them very well. When you will start making profits definitely they will block your account with no reason. I know they will not give me clear reply just they will say we are regulated and bla bla bla. Scam broker. I suggest them to see their official chat groups 99.9% people are complaining about them
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Aftab, We are genuinely sorry to hear that your account was blocked due to your violation of clause 2.3 of the Public Offer Agreement and the frustration it has caused. First, we'd like to point out that Pocket Option is a legitimate and licensed broker. Please feel free to find details about our license in "Regulatory Environment" on the home page of our platform. Regarding your concerns about account blocking, we assure you that we only take action with proper grounds. We will not block your account if you have followed the platform rules. If your account was blocked, there must have been a significant breach of the platform's terms and regulations. In this case, you can see the reason for the ban and the email you can contact to get more information when you try to log in to your account. We understand how frustrating this can be; however, these processes are essential for maintaining a safe trading environment for all our users. In your case, please note that sharing the same withdrawal wallet with others is prohibited on the platform, violating clauses 2.3 and 3.3 of the Public Offer Agreement and the Company's Anti-Money Laundering(AML) policy. Pocket Option is a genuine and trustworthy broker entrusted by many clients globally. You will have no problems with withdrawals at all as long as you follow the platform rules and regulations. Many clients have made profits and successfully received their withdrawals from our platform. Your previous withdrawals before the violations were also successfully processed. Due to your violation, only your deposits, not any profits or bonuses, can be refunded. We have refunded your recent deposits, and we're glad to know you have successfully received them. Kindly note that your account's withdrawal amount is much more than the deposit amount. According to clause 10.3 of the Public Offer Agreement, all financial liabilities towards you were adequately fulfilled. We value your feedback about the community chat. While some users express dissatisfaction due to misunderstandings or personal experiences, many traders successfully use our platform and have positive outcomes. We take every concern seriously and strive to address it properly! We encourage you to continue communicating with our support team to clarify any outstanding concerns. If you have further inquiries, you are welcome to reach out to our support team at support@pocketoption.com. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication and processes. Thank you for sharing your experience! Best regards, Pocket Option Team
Posted 9 months ago
Pocket option is the best and reliable platform in the world.i never seen any platform like pocket option.here is to much options for deposit and withdrawal. Very very fast and very easy. Specially withdrawal very fast. I appreciate pocket option team work. I request to all people must join pocket option and make money with easy way and with different tools . All indicator very very good and give good signals. I love this platform.💕💕💕
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Pankaj, Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found Pocket Option to be the best and most reliable platform in the world. It's wonderful to know that you appreciate the variety of deposit and withdrawal options, the speed and ease of transactions, especially withdrawals, and the effectiveness of our tools, indicators, and signals. Your kind words about our team's efforts and the platform's features mean a lot to us. We are dedicated to providing a seamless trading experience and empowering traders with the right tools to succeed. We sincerely appreciate your recommendation to others to join Pocket Option and explore the opportunities we offer. If you have any questions or need assistance, don't hesitate to contact our support team at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. Thank you for being a valued member of our community. We wish you continued success and enjoyment in your trading journey! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I must say, my experience trading with Quotex has been truly exceptional. Their top-notch service, numerous benefits, and patient guidance made learning trading a breeze. Their motivation and fast withdrawal process, unmatched by other brokers, will make your trading journey highly rewarding. I highly recommend . Pocket Option broker helped me to increase my capital easily by using the attractive environment it provides as well as the tools and indicators it has and I will make 10 trades, 7 of them will be profitable and I will get a win rate of 70% only with the help of their indicators and tools. Congratulations to this great broker
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Jesmin, Thank you for your excellent review and for sharing your trading experience with us. We're thrilled to know that Pocket Option has been instrumental in helping you increase your capital and achieve a 70% win rate! It's fantastic to hear that our tools, indicators, and user-friendly environment have made your trading journey rewarding and enjoyable. Your feedback motivates us to continue enhancing our services and platform features to support traders of all levels. If you have any questions, suggestions or need assistance, please don't hesitate to contact our support team at support@pocketoption.com or create a support request on our platform. We're honored to be a part of your trading success. Happy trading! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
I must say, my experience trading with Quotex has been truly exceptional. Their top-notch service, numerous benefits, and patient guidance made learning trading a breeze. Their motivation and fast withdrawal process, unmatched by other brokers, will make your trading journey highly rewarding. I highly recommend .
Helpful Report
Posted 9 months ago
Dear Sandeep, Thank you for sharing your positive experience and recommending trading platforms to others. While we're pleased to hear that your trading journey has been rewarding, we'd like to clarify that this review appears to reference Quotex, another broker, but not our platform, Pocket Option. At Pocket Option, we are equally committed to providing excellent services, a user-friendly platform, fast withdrawals, and a supportive trading environment for beginners and experienced traders. If you ever decide to explore trading with Pocket Option, we would be delighted to provide you with the same exceptional experience you value! If you have any questions about our platform or need any assistance, please don't hesitate to reach out to our support team at support@pocketoption.com. We'll be glad to help! We look forward to welcoming you to our community! Best regards, Pocket Option Team
Posted 8 months ago
pocketoption.com is rated 4.9 based on 3,400 reviews