Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Vee Dub Transporters Reviews

4.7 Rating 5,608 Reviews
93 %
of reviewers recommend Vee Dub Transporters
4.7
Based on 5,608 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Vee Dub Transporters Reviews

About Vee Dub Transporters:

Our company is a small family business which is growing at an unbelievable pace, and we believe that our customers’ needs are of the utmost importance. We are committed to meeting all your needs. As a result, a high percentage of our business is from repeat customers and referrals. We would welcome the opportunity to earn your trust and deliver you the best service in the industry.

Visit Website

Phone:

08002922005

Email:

help@veedubtransporters.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive,
Sileby
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Vee Dub Transporters 5 star review on 28th August 2025
Russell O
Vee Dub Transporters 5 star review on 25th August 2025
Iain W
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
699
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Great service and prompt delivery.
Vee Dub Transporters 5 star review on 27th August 2022
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Paul, Thanks for the 5 star review. These Heko Wind Deflectors look really sleek! We're glad to hear you were pleased with our service. We hope to see you again soon. Many thanks from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Top marks for Vee Dub on the supply and packing. Thanks
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi, Thanks for the 5 star review. Glad to hear you are pleased with our service. We hope to see you again soon. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Just fitted them today they are fab recommend them excellent quality
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Shirley, Thanks for the 5 star review. We're glad to hear you are pleased with the HEKO Wind Deflectors. These are a great addition to any Transporter. We hope to see you again in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I bought some thereshhold cover screw caps for the rear bumper. Great product, fit perfectly and arrived on time.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Dorothy, Thanks for the 5 star review. We're glad to hear you are pleased with our service. We hope to see you again soon. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Order delivery was on time..... Got what I ordered..... Only negative was the track bars for the side door was to small & when I tried to get through to the customer service department it was always answer machine.....
Helpful Report
Posted 3 years ago
The hood bra itself is good quality but unfortunately the length of string provided was way too short and wouldnt go through the last three loops let alone tie off and we followed the video onsite to make sure done in correct order. Also felt tight even after leaving in the sun prior to fitting.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good afternoon Lisa, We are sorry to hear that you are not happy with our T5 Plain Black Bonnet Bra. I have taken a look in our customer services department and I cannot find any correspondence from you with regards to your issue. Could you kindly email support@veedubtransporters.co.uk a member of our customer services team will be more than happy to help you. Apologies for any inconvenience caused. Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Brilliant service quick at responding to your email and items as described
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Mathew, Many thanks for the 5 star review. We are glad to hear you are pleased with our service. We hope to see you in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Great service from vee dubs. Our 1st experience with them. Will definitely be buying all our stuff from them.
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2022 Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2022
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Tim, Thanks for the 5 star review. These HEKO Wind Deflectors look great! Glad to hear you were pleased with our service. We hope to see you in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
I’m afraid I was very disappointed with the quality of the seal. Unfortunately I didn’t even check it before I had it fitted. I assumed it would be the same as the original one. It’s very flimsy hardly any thicker than balloon thickness. The original is a solid rubber seal.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Anne, We are sorry to hear that you are not happy with our T5 Side Door Seal for the Sliding Door. If you could please email support@veedubtransporters and a member of our customer services team will be more than happy to advise you. Apologies for any inconvenience caused. Many thanks Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Excellent Quality item and very fast well packaged delivery highly recommend this company
Vee Dub Transporters 5 star review on 23rd August 2022
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Ian, Thanks for the 5 star review. This decal looks great! Hope to see you in the near future. Many thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Great product very prompt professional service what’s not to like?
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Richard, Thanks for the 5 star review. We are glad to hear you are pleased with the T4 Eibach Pro-Kit 45mm Lowering Springs and service. We hope to see you in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Think this is 3rd or 4th purchase & will be more.
Vee Dub Transporters 5 star review on 22nd August 2022 Vee Dub Transporters 5 star review on 22nd August 2022 Vee Dub Transporters 5 star review on 22nd August 2022
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi David, Many thanks for the 5 star review. The Bonnet Bra looks great! We hope to see you again in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
I can't fault anything, good quality, good delivery all round good service, Definitely will be shopping again.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Richard, Many thanks for the 5 star review. Glad you are pleased with the Vee Dub Hoodies and our service. We hope to see you again in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Great service
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Nicholas, Thanks for the 5 star review. We hope to see you in the near future. Many thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Ordered the stuff delivered promptly. Really pleased with the service and goods. Will order again soon.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Norman. Thanks for the 5 star review. We're glad to hear that you received the Genuine VW Sliding Door Step Light swiftly and that you are pleased with your order. We hope to see you again in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
All item’s ordered arrived very quickly and all good quality product’s and fitted perfectly very pleased with service
Helpful Report
Posted 3 years ago
Many thanks for the 5 star review. We are pleased to hear that you are happy with your T5 Carbon Fibre Rear Bumper Protector and our service. We hope to see you again in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Good quality and great service again thanks
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Nigel, Many thanks for your 5 star review. We are glad to hear you are pleased with the ABT style rear spoiler and our service. We hope to see you in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
I bought a vinyl for the door pillar on T5, poor quality, arrived damaged due to not being rolled very disappointed. Trying to get a refund was like pulling teeth, never again! Avoid avoid avoid! Customer service team need to review approach!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good afternoon Paul, We are sorry to hear that your order arrived damaged. This is a very popular item and how we package them works, unfortunately, this is reliant on the couriers to get the goods to our customers without being damaged. We can see that you were offered a replacement but you declined and a full refund was issued. Apologies for any inconvenience caused. Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Reasonable delivery costs, excellent customer care and a good selection of quality products.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Gary, Many thanks for the 5 star review. We are glad to hear that you are pleased with our service. We hope to see you in the near future. Thanks from the Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Delivery is costly, returns need approval and take a while to get refunded. Overall shopping here is just an average experience, but certainly nothing special!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Good afternoon, Many thanks for your feedback. We have up to 14 days to process a refund, however, we always aim to process them earlier. You requested a returns number from us on the 21st of July and this was sent to you via email on the 22nd of July, we then received your goods back to us on the 25th of July and you were asked what you would like, replacement goods, credit or a refund. We received a reply from you on the 28th of July asking for a refund which was processed for you on the same day. We are sorry that you feel this way and apologies for any inconvenience caused. Vee Dub Team.
Posted 3 years ago
Vee Dub Transporters is rated 4.7 based on 5,608 reviews