Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Workwear Express Reviews

4.2 Rating 3,724 Reviews
79 %
of reviewers recommend Workwear Express
4.2
Based on 3,724 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Workwear Express Reviews
Visit Website

Phone:

0800 028 5867

Email:

sales@workwearexpress.com

Location:

Cathedral Park, Belmont Industrial Estate,
Cathedral Park, Belmont Industrial Estate
County Durham
DH1 1TF

Write Your review

Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 13th July 2023
Andrew Cope
Workwear Express 5 star review on 18th August 2021
Mark
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Red Sparrow Gaming
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Peter Ashton
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Ben Notman
75
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The word "express" here is without any sence. I was waiting for my order around 1 week, even I paid no cheap for courier (just one delivery option here). The size M was huge and looked a bit different then on website. I've send my email to their agent, to change the size for XS, received the label from them and have send M size back at the same day. In 6 days I've send them email "When I'll receive my item?" And the agent apologyzed - they've missed my inquiry (!!!) and they will send it now. I was waited again around 5 days. The XS size was so weird, I've decided to sew it how I need and not to send back (post offices here doesn't work). Actually, I am very disappointed with quality and service, this was much better on Amazon.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Natalja, Thank you for taking the time to leave a review of your experience in purchasing from us here at Workwear Express and we're sorry to hear that the experience you had wasn't up the standard that both you and us expect. We will be looking into exactly what happened in regard to the communication around your return to see exactly why your enquiry was missed and what we can do to make sure it never happens again. We will also be speaking to our supplier regarding the tunic to see if there is any issue with the garment sizing and whether this also needs to be looked in to. Again, we can only apologise for the service you've received and we would love the opportunity to at some point in the future to provide you with a much better experience than the one you received this time. Regards, John Workwear Express
Posted 6 years ago
“Prices are not what you will pay! If you want to find out how much you'll really be paying, double it, and then it's just about what you will be paying. Cheeky c*nts!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“this is my second time dealing with them. the first time i had some issues but overlooked it. this second time is horrendous. i chose Fruit of the loom SS060 this is not the first time i am buying this product from other dealers, what WORK WEAR express sent is RIDICULOUS. the material is nothing like the one I buy from others and their own is so flimsy. you could literally see the end of the street even with the t-shirt used to blindfold you. secondly the print was TOO large it went right from the top under your chin to the very end of the shirt. very different from what I sent to them and also the person in charge decided to print black on dark coloured shirts which made the lettering not LEGIBLE. lastly, the t-shirt sizes are ridiculous. I measured them and took pictures to show them but they pretended not to even see my message as they refused to reply to me till date...the sleeves for M, L, XL, XXL is so similar its hard to fit anyone. I regret coming back to you. I should have known that you are CHEAP means high chances of getting JUNK. NOW all I have stated can be considered a mistake or accident, I lodged a complain several times, they took their time to reply, their responses are so lame they kept asking for pictures even after I emailed it to them. the lady i spoke with was very rude and arrogant. I will never go back to you and never recommend your service to anyone. I should have learnt from the first dealing. their customer service is POOR. you can delete this review i will announce it to as many places and for as many people that care to hear it. you need to improve on your service. your tailor needs to be changed.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Absolutely horrible experience with the company. We ordered around 200 hoodies for a show, in which NONE of them came out right as the printing was not up to the standard that we paid for. When we asked for a refund, the request was denied instantly. Within that, all the orders arrived late - after the show had finished- which was a MAJOR inconvenience to the performers, who had expected to wear it on the show day. Complete waste of time, effort and money if you order from this company!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello MK, We have looked into your order and can advise that it is currently being dealt with by our customer service department, they will contact you when they have more information in regards to your order. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Not impressed at all with the services provided by this company, the design was not up to the standard promised and they were not willing to resolve the issue in a fair manner. Waste of time, they are not what they state to be !”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Could you please contact our customer service team so we can gain a bit more information on your order so that we can help resolve any issues you have had. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Really bad quality, didn't deliver part of the order, really bad customer services, the personalised names printed on the back of hoodies get covered by the hoods such is just pointless and is a terrible design. Got the colour for the artwork wrong. Delayed deliver by a week and said they would deliver the following week if a payment was made, then failed to deliver anyway. Found this to be incredibly misleading!!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Could you please contact our customer service team with your order number so that we are able to gain more information on your order so that we can help resolve any issues you have had. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Bought in batch and got late delivery for a show because they didn’t have enough stock - wasn’t able to get a refund”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Could you please contact our customer service team with your order number so that we are able to gain more information on your order so that we can help resolve any issues you have had. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Horrible service! Delivered my items late, missing items AND incorrect design! Then refused to refund the order or reprint! Ridiculous customer service and a complete waste of money.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Could you please contact our customer service team with your order number so that we are able to gain more information on your order so that we can help resolve any issues you have had. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Worst company!! The Printing wasn’t as promised. They lost some orders and tried making excuses saying “they didn’t have the stock at the time”!! So eager to take my money.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Could you please contact our customer service team with your order number so that we are able to gain more information on your order so that we can help resolve any issues you have had. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Customer service is absolutely abismal!! Order came over two weeks late! Also printed our personalised logos in the wrong colour when specified otherwise. Print in the back game at a ridiculously small size. Also they had the audacity to not send 15 of the hoodies and sweatshirts we ordered and when we asked for it to be sent they simply told us they didn’t have it and that we needed to contact DPS!! Then found out later that It was left in their production offices! So they had lied to us when the fault was with them! When asked for a reprinting as they printed them incorrectly, they refused and didn’t get back to our team at all! When we asked for compensation they refused as well, despite sending incorrect stock and not the right quantity either. They were incredibly difficult to work with, contact and receive our paid products from. Customer service regarding this whole issue has been ridiculous to say the least and not something you would expect from a professional company. Would not recommend AT ALL! Still looking to enquire about compensation or reprinting. Delivery came late, incorrect logo and missing items! Don’t waste your money here!!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, We have looked into your order and can advise that it is currently being dealt with by our customer service department, they will contact you when they have more information in regards to your order. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Really bad service, we ordered bulk hoodies (about 200 for a show), none of the hoodies came on time for the show, and when we asked for a refund they outright refused. Keep in mind that every performer paid about £30 each for the hoodies - the printing was awful so now we have to keep awful looking hoodies that we did not get to wear for the show on time and not get our money back. DO NOT WASTE YOUR MONEY ON THIS WEBSITE PLEASE.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello KV, Please contact our customer service team or through our social media channels with some information in regards to your order number so that we can look into this further for you. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Extremely disappointed with what we got. Wasn’t as we expected the product to be. Was delivered later than was told as well. Not happy at all.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, Please contact our customer service team with your order number and we will be able to look into your order for you. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Customer service is absolutely abismal!! Order came over two weeks late! Also printed our personalised logos in the wrong colour when specified otherwise. Print in the back game at a ridiculously small size. Also they had the audacity to not send 15 of the hoodies and sweatshirts we ordered and when we asked for it to be sent they simply told us they didn’t have it and that we needed to contact DPS!! Then found out later that It was left in their production offices! So they had lied to us when the fault was with them! When asked for a reprinting as they printed them incorrectly, they refused and didn’t get back to our team at all! When we asked for compensation they refused as well, despite sending incorrect stock and not the right quantity either. They were incredibly difficult to work with, contact and receive our paid products from. Customer service regarding this whole issue has been ridiculous to say the least and not something you would expect from a professional company. Would not recommend AT ALL! Still looking to enquire about compensation or reprinting. Delivery came late, incorrect logo and missing items! Don’t waste your money here!!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, We have looked into your order and can advise that it is currently being dealt with by our customer service department, they will contact you when they have more information in regards to your order. Many Thanks
Posted 6 years ago
“If I could give 0 stars I would... Worst experience of my life! Too busy sending out spam mail rather than dealing with issues that they have caused. I made an order and after digitising the logo they told me the product was out of stock so they took about £70 from me for one item, and only refunded £15 which was a fraction of what I deserved back; despite the inexpensive red of my order, I will be working on a civil claim against workwear express.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Elvin, Our ordering process is to make sure the logos are approved before stock is brought in, due to this the stock levels can change but if that ever is the case we do inform you as soon as possible as we have a team who solely look after this sector. In regards to the refund that is currently being looked into by the customer service and accounts team and they will be in touch shortly. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Order not received yet, but still hopeful ☹️”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Dreadful service and products. Original trail order of 1 Hoodie and 6 t shirts. Despite being assured the products would not shrink they did. Also the printing peeled off the back of the products after to washes,(at low temp). It took nearly two months form replacements. New t shirts slightly better quality although the printing isn’t the best and can be felt when wearing the T-shirts. The hoodie material is very poor with stitching coming away from the pocket and holes appearing. With very little wear I might add. I normally use a primary hoodie which never rips and lasts a considerably long time. In the past I have used vistaprint but thought I’d use a local firm this time. A total waste of time and money. The quality between the two is vast. Disappointingly unprofessional service and poor products. I’ve waited a few months to leave the review in order to give them a fair crack of the whip. Needless to say I CAN’T recommend this company and certainly would not use again.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello, A member of our customer service team has been in touch with you recently in regards to your review. Since the replacements were sent out in October and we have not heard back from you we were lead to believe that all issues had been resolved. Please respond back to our customer service team and they will be able to look into everything for you. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Easy to order and fast service and delivery the item was very shoddy the sowing was not good and I would not recommend this to anyone, the tie I got I’m embarrassed to present it to the person it was for”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Ordered two 5XL shirts, they arrived and were 7 inches shorter than the previous 5XL shirts ordered from the same company. Got in touch via live chat and spoke to Charlotte who asked me to refer to the sizing guide which she admitted wasn't on the product page. Asked her twice to direct me to the sizing guide and she refused to provide the details. Refused to provide any resolution other than a 10% discount on my next order - but how can I order if you keep your sizing guide a secret from your customers!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Customer service is appalling, not willing to help or rectify orders that have come wrong. The proofs that they sent for us to check were unclear (in jargon that only machinists know) so you don’t really know what your getting until it’s been delivered. Then if it’s arrives wrong, it’s the customers fault because you’ve accepted the proof. Delivery time wasn’t too bad however it took Nearly 2 months for Part of our order to be delivered. Price wise it’s quite pricey. I had wished we had spent our money with a local embroiderer who has reactified 80% of our order.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Severns, When a proof is emailed over it does advise of the colours that will be used in your customisation and the dimensions. If you are at any point unsure of the information that has been sent over please know that we are contactable 6 days a week and anyone from our team will answer your call to make sure you are 100% happy with the proofs before your order is sent to production. When we receive an approval it advises us that you are happy to proceed and there are no issues to discuss. If you are able to provide us information regards to your order we can of course look into the response you received from the customer services department as we want to ensure that you are given the correct customer care throughout the ordering and delivery process. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Wrong item, wrong printing, had to have a refund and find a replacement elsewhere within 24 hours”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Workwear Express is rated 4.2 based on 3,724 reviews