Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Nishohi Reviews

4.9 Rating 1,345 Reviews
96 %
of reviewers recommend Nishohi
4.9
Based on 1,345 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
2 - 3 Hours
“The ball arrived with stain , the stain is under the colour, so it’s clearly a defect from manufacturing. I reported issue, but got no response yet”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I am missing two items on that order, I only received damaged box with the ball. I need to solve this problem. The ribbon annd the anttachm are missing. Ball looks ok, but the box from the ball is all torn and damaged Order 21000000161. Email kfedos1808@gmail.com”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Kristina, Thank you for contacting our customer service team. I am sorry the outer box arrived damaged; luckily, the ball was not damaged. I am also glad you found the ribbon and attachment that were shipped together in the ball box. Please don't hesitate to reach out by email if there is anything else we can help with. All the best, Taku
Posted 1 month ago
“I don't understand why the package with the order didn't arrive. It's been almost a month.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Dear Pletea, Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry that your parcel did not reach you. The shipment was held by German customs and was ultimately returned to us. As a result, we processed a refund for your order. If you ever experience a delivery issue in the future, please feel free to contact us directly. Had we been aware of the situation, we would have been happy to investigate with the carrier and assist in finding a solution. We apologize for the inconvenience and appreciate your understanding. Kind regards, Taku
Posted 4 months ago
“Gi size is incorrext”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hello Eddie, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about the sizing issue with the gi. We are currently following up with you directly and have agreed on the return of the product so that we can carefully check and confirm the sizing issue. Thank you for your cooperation and understanding. NISHOHI
Posted 4 months ago
“My order number is 20000000040. I am writing to inform you that I still have not received the product I ordered. I have reached out multiple times via email and the messaging system on your website to verify if the shipment was correctly sent to my address. Unfortunately, I have yet to receive a proper response. It is disappointing to find that communicating with your customer service is so difficult. As the payment has already been processed via credit card, I am in a very frustrating position not having received my item. I look forward to your prompt response and a quick resolution to this matter.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, Thank you for your message, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this situation. The issue has now been resolved, and we are pleased that you have successfully received your product. We truly appreciate your patience and understanding, and we will continue working to improve our customer service and communication. NISHOHI
Posted 4 months ago
“I never got my order”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Dear Vanessa, Thank you for taking the time to write your comment. As we replied to you by email, according to FedEx, your order was delivered on March 3rd, just a few days after you placed it. Please do not hesitate to reply to the email we sent you regarding this issue if it is still not solved.
Posted 6 months ago
“Terrible communication.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I only got the ball from the whole order! The support service is not responding to my emails.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“On 06/29/2025 I ordered a product for $398, today it was already 07/12/2025 I did not receive the parcel, although on 07/01 I should have received it. When I ordered the product, I chose the FedEx delivery company, but the store was sent to me by UPS. I turned to 6 UPS points with a request for information about where my parcel is located, I did not receive an answer, they only recommend waiting. The store is not going to help, they got the money and that's it, they are not interested in anything else.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“ho dovuto pagare €45 di dogana”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Piera, We’re sorry to hear about your experience and we completely understand your frustration. However, as stated on every product page, during checkout, and again in the order confirmation email, import duties and customs fees are the responsibility of the customer. These charges are imposed by your country’s customs office and are unfortunately beyond our control. We always strive to be as transparent and upfront as possible about these costs, and we’re truly sorry that this still resulted in a disappointing experience for you. If you have any questions or need assistance, we’re here to help.
Posted 1 year ago
“Terrible and I hope you are not scamming us. We placed an order.... order number. 17000007302 We have received nothing and no shipping information.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Robert, thank you very much for your order and feedback. I am sorry that you were unhappy with your experience on our site. We received your order on December 1st. A confirmation email was sent right after you placed the order. The order was shipped the following day and another email was sent with the tracking number so you can follow the delivery. In case you didn't see the emails, please check your spams. Looking at the FedEx tracking, your parcel was delivered on the following day (December 3rd at 13.45). If you have not received the parcel or if we can help in any other way, please do not hesitate to email us at support@nishohi.com. All the best, Taku
Posted 1 year ago
“The resistance bands were not strong enough”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Aldanie, Thank you for taking the time to review the bands. I’m sorry to hear that they weren’t strong enough for your liking. We hope you’ll find something that suits your needs in the future, and we’ll be here to help if you need any assistance! All the best, Taku
Posted 1 year ago
“Shoes are fine but smaller than standard european size.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dear Michael, Thank you very much for your feedback. I’m sorry that the shoes were not the right size for you. Sizing for shoes sold in Japan can indeed differ from those sold in other countries. In Japan, sizes are primarily based on actual foot measurements, and we try to provide a size chart according to this standard. If you’d like to exchange or return the shoes, please email us at support@nishohi.com so we can make it right for you. All the best, Taku
Posted 1 year ago
“Hello I do not understand I ordered from you maces and plus paid for delivery, why I am again billed for shipping.refund me the money for shipping, as I am required to pay,”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Natalya, as mentioned to you by email, import-related fees, such as VAT, are a legal requirement imposed by Canadian customs for any delivery from outside the country, and unfortunately, we have no control over them. We make every effort to clearly communicate on our website, during checkout, and in the confirmation email that these fees are not included in our prices and will be charged separately. I am sorry that this information may have been missed. All the best, Taku
Posted 2 years ago
“The club at the end the club the paint colour was not joint as a whole so it left a gap on the stick of the club. Both clubs are the same. My daughter and myself are both Very disappointed this time.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Thank you for your message. I'm sorry to hear about the issue with the clubs. I couldn't find any previous email from you regarding this matter. Could you please email us at support@nishohi.com with a picture of the clubs so we can review the issue and make it right for you? All the best, Taku
Posted 2 years ago
“There is quality issues with the product I have purchased from Nishohi, and I'm still waiting for a response after emailing them and waiting.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Tracy, As we mentioned by email, we offer a 30-day guarantee against manufacturer defects. However, since you contacted us after using the blade without a problem for 9 months, we cannot refund or exchange the blade anymore. All the best, Taku
Posted 2 years ago
“estoy muy enfadado porque tuve que pagar una tasa de aranceles muy alta , más de 27€ que junto con los 17€ de DHL de transporte me salió la compra muy cara. Por estas razones no podré comprarles nunca nada más a pesar de que tienen productos que no se comercializan en Europa pero que me interesan”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Thank you for your feedback. As mentioned on our site and during checkout, all import-related fees, such as the local VAT that you had to paid, are not included in our prices. All the best, Taku
Posted 2 years ago
“Hi, I am sorry to inform you that up to now, I still have not received the parcel from DHL Express though they have confirmed that the parcel could be arrived my place on 25April 2024. Thanks”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear S Y Chin, thank you very much for letting us know. I am sorry to hear that the delivery has been delayed. We will check with DHL and email you directly to follow up on this issue. All the best, Taku
Posted 2 years ago
“Very bad, delivery time was very long and the shipment was transported to five different countries. With delivery costs and customs fees, the goods were more expensive than in Germany and took three times longer to travel.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I never received my packages, I complain with the delivery company and I had no answer”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Raquel, I am sorry to hear about the delivery of your parcels. We did not receive an email from you regarding this issue and according to FedEx your parcels were delivered about a month ago. I have emailed you so we can solve this problem. All the best, Taku
Posted 2 years ago
Nishohi is rated 4.9 based on 1,345 reviews