“Complete waste of money. Wouldn’t cover my repair, which only happened after your repair serviced my boiler.
Initial contact when registering with the company was good ( which I think is why they have such good feedback) BUT if you have a problem, absolutely useless. Cost me £60 to be told they wouldn’t pay out. All they do is find a local plumber to you, my advice, don’t bother with them. Feel totally ripped off.”
Hi Lyn,
We're sorry to hear that you were unhappy with your service and claim.
Regarding the claim, as per the policy you signed up to, there is a £60 excess payable on logging a claim with us. We offer plans without an excess if customers prefer this option.
The diagnosis we received from the engineer confirmed there was corrosion within more than one part of the heating system, which is an exclusion under our policy and wouldn't be covered. Given that there was a matter of days between the service and the engineer attending to the repair, corrosion could not have been caused by the service.
Tom
Aftercare Team
“Adam made signing up to yourrepair so easy and he explained each step to me making sure I understood if the rest of the service is like this I will definitely be staying with this company”
Hi Magdalena,
Thank you for the kind review! I'll make sure that Adam gets to see this feedback. We're grateful for you taking the time to let us know your thoughts.
Tom
Aftercare Team
“I had a struggle with the online setup but the phone service was excellent, I was accepted and signed up in no time.
I look forward to using YourRepair for my boiler and home service.”
Hi Dorothy,
I'm sorry you had a problem with signing up online, but pleased to hear you've managed to join us. We're here if you need us for anything!
Tom
Aftercare Team
“Our boiler is over 10years old but serviced from day one. That counts for nothing with the big companies. Your repair was so easy to use no issues with age and online set up great.
Even courtesy call. Very happy”
“Registered my first claim in 2 years and told that no service available as claim not reported within 24 hours. This business is not regulated and so there is no independent regulator to oversee its conduct.”
Hi,
Thank you for leaving a review of your recent experience. We’re sorry that you were unhappy with our service.
If you wish to discuss this further please call us on 0330 223 4422 (option 3)
Lorna
Aftercare Team
“As a new customer I can only comment on the offers and sign up process. After getting an unacceptable renewal from British Gas I searched for other gas maintenance contracts. I was attracted to YourRepair because they offer a fixed price for 3 years, unlimited claims, annual service and no excess. Whilst the monthly payment is slightly higher than my renewal price, it won’t change for 3 years so I won’t have to negotiate a discount every year.
The sign up process was quick and simple, nothing complicated.”