Thank you for sharing your feedback, Darrell. We’re sorry to hear that the battery and warranty experience have been frustrating.
We’ve shared your case with our support team so they can follow up with you directly. Please keep an eye on your inbox for updates from support@ororowear.com.
If you don’t receive an update, you can also reach us at support@ororowear.com or call 1 (702) 751-7639 (9 am to 6 pm EST, M–F). We’d be happy to help get this looked into.
Thank you for sharing your feedback, Alaska. We’re sorry to hear that the warranty experience left you disappointed.
We understand your concern about the shipping cost involved in the replacement process, and we appreciate you taking the time to share how this affected your experience. We’ll pass your feedback along to our team as we continue reviewing ways to improve the overall warranty and support experience.
If you have any further questions about your case, please feel free to contact our support team at support@ororowear.com.
“This battery does not charge well. It was plugged in for several hours and the light indicatior showed that it was fully charged. When I put it in the jacket the battery wouldn't turn on. I charged it again, and it showed the light stating that it was not charged and only 1 bar was lite up. After chargin over night, the battery showed on the light indicatior that it was fully charged (again), but this time it worked when I plgged it into my jacket. Not giving me much confidance in this battery.”
Hi Kelly, we’re sorry to hear about the inconsistent charging experience and understand why this would be frustrating.
Since the battery is not behaving as expected, we’d be happy to help look into this further. Please contact our support team at support@ororowear.com, and they can assist with checking the battery and next steps.
We appreciate you sharing your experience with us.
Thank you for sharing your experience! We’re glad the PD 5K battery powers your vest well and that you’ve had a great experience with ororo products and service.
“Battery life is good and serves the purpose of keeping you warm. Only wish the battery could be a little lighter and less noticeable but I understand it may need to be that big and heavy to do an adequate job for what you are purchasing it for.”
Thank you for sharing your feedback. We’re glad the battery life meets your needs, and we understand wanting a lighter, less noticeable unit. We’ll pass your thoughts along to the product team for consideration. If you have any other observations or questions, feel free to reach out.
“This battery will help heat a number of Ororo gear! It's easy to charge with its included USB C cord on the go, in the car, or anywhere you have a USB-C port. It powers for a very long time and will keep you toasty for hours. You press a single button to turn it on, and then the lights indicate how much charge is left so you'll never get caught without heat.”
Thank you so much for the positive feedback on this battery! We are especially pleased to hear that it powers multiple Ororo devices—offering both convenience and efficiency. Thank you for your support, and may you enjoy comforting warmth wherever you go, no matter how cold it gets!