Login
Start Free Trial Ben je een bedrijf Klik hier

Agradi.nl Reviews

4.3 sterren 8,021 beoordelingen
83 %
aanbevolen door klanten Agradi.nl
Lezen Agradi.nl Reviews
Mijn pakket ging die dag zelf nog verzonden worden, we zijn al een aantal dagen verder en nog niet ontvangen ..
behulpzaam Verslag doen van
07.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling, ondanks de verwachting dat deze dezelfde dag nog verzonden zou worden, enkele dagen later nog steeds niet is ontvangen. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is en bieden onze excuses aan dat we hierin niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Normaal gesproken duurt de verzending al lang, daar hou ik al rekening mee. Maar deze bestelling duurt wel heel erg lang. DPD heeft mijn pakket bij de buren op nr 20 afgeleverd, echter bestaat dit huisnummer niet. Is nu al 3 weken geleden.... Ondertussen kunnen ze zogenaamd niets voor me betekenen.... Service is wat mij betreft beneden pijl. Verder geen klachten, maar hoop mijn pakket of de kosten terug te krijgen binnen afzienbare termijn.
behulpzaam Verslag doen van
07.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling na drie weken nog steeds niet terecht is en dat je niet de ondersteuning hebt gekregen die je had verwacht. We begrijpen goed dat dit erg frustrerend is, zeker wanneer een pakket volgens de bezorger op een niet-bestaand huisnummer is afgeleverd. Onze excuses dat onze service hierin niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Vorige week bestelling gedaan. Vandaag besteld morgen in huis . Ondertussen 6 dagen verder. Niks gehoord of gehad. Mailtje gestuurd nog steeds geen reactie
behulpzaam Verslag doen van
06.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling na 6 dagen nog niet is geleverd en dat je ook nog geen reactie hebt ontvangen op je e-mail. Onze excuses dat we niet hebben voldaan aan de verwachting die op onze website wordt aangegeven. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Wat een ellende is de bezorging zeg! In deze tijd kun je dat niet meer goed praten….
behulpzaam Verslag doen van
02.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zo ontevreden bent over de bezorging. We begrijpen heel goed dat je verwacht dat een bestelling binnen de aangegeven termijn wordt geleverd. Het spijt ons dat we hierin niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Het begint inmiddels wel bijzonder irritant te worden dat ze maar niet kunnen voldoen aan de genoemde levertijden. De eerste 2-3 keer dat het meer dan een week duurt (ipv 1-3 dagen zoals genoemd) denk je nog: kan gebeuren. Inmiddels is het vaste prik dat spullen niet leverbaar zijn en je mail krijgt dat het langer gaat duren. Voor mij een reden om ergens anders te gaan bestellen helaas.
behulpzaam Verslag doen van
02.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. Wat vervelend om te lezen dat de levertijden herhaaldelijk langer zijn dan aangegeven en dat dit inmiddels voor veel frustratie zorgt. We begrijpen goed dat dit erg teleurstellend is, zeker wanneer dit meerdere keren voorkomt. Je feedback over de beschikbaarheid van producten en de communicatie hierover nemen we serieus en gebruiken we om onze processen verder te verbeteren. Het spijt ons dat dit voor jou een reden is om elders te gaan bestellen. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Retourzending is niet eenvoudig als je geen printer hebt
behulpzaam Verslag doen van
01.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het retourproces lastig is wanneer je geen printer tot je beschikking hebt. We begrijpen dat dit niet voor iedereen even praktisch is. Daarom blijven we kijken naar manieren om het retourneren zo eenvoudig mogelijk te maken voor al onze klanten. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Waar ik en vele anderen zich mateloos aan irriteren is het niet houden aan de beloofde levertijden! Nee, ook niet als er bij staat direct uit voorraad verzonden als je voor een bepaalde tijd besteld. Erg jammer, producten worden altijd netjes verpakt verzonden, veel keus en vaak leuke prijzen echter bij de levertijden word de plank toch echt veelal misgeslagen.
behulpzaam Verslag doen van
01.05.2026
Beste klant, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. Wat vervelend om te horen dat de aangegeven levertijden niet altijd worden gehaald. We begrijpen goed dat dit erg frustrerend is, vooral wanneer een product als direct uit voorraad leverbaar wordt vermeld. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment, de prijzen en de zorgvuldige verpakking. We nemen je opmerking over de levertijden serieus en gebruiken deze feedback om onze dienstverlening verder te verbeteren. Vriendelijke groet, Team Agradi
13.05.2026
Op 19 april een bestelling gedaan van 190 euro, pas op 24 april is de bestelling verzonden. Nu is het 26 april en ligt het bij DPD, maar wanneer het afgeleverd wordt staat er niet bij. Vrijdag krijgen we ons paard, ik hoop dat ik dan alles binnen heb en de bestelling in orde is.
behulpzaam Verslag doen van
26.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later is verzonden en dat de bezorging via DPD nog niet duidelijk is. Dat is uiteraard niet de bedoeling, zeker niet met de komst van uw paard. We begrijpen uw zorgen goed en hopen dat uw bestelling op tijd bij u aankomt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw bericht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
01.05.2026
Verzending dagen later dan verwacht. Bestel voor 21 uur, dezelfde dag verzonden. Daar wordt mee geadverteerd. Helaas is de praktijk anders. Pas na 3 dagen, terwijl de producten gewoon op voorraad waren. Kan een keer gebeuren. Maar nu 3x op een rij gehad. Teleurstellend!
behulpzaam Verslag doen van
25.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw bestellingen meerdere keren later zijn verzonden dan verwacht, ondanks de vermelding “voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden”. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen uw teleurstelling goed, zeker omdat dit al vaker is voorgekomen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
01.05.2026
Voor 21u besteld wanneer op voorraad zelfde dag verzonden is niet gelukt.
behulpzaam Verslag doen van
24.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet volgens de aangegeven verzendtermijn is verzonden. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback. We nemen dit serieus om onze processen verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
01.05.2026
Levering duurde uiteindelijk een dag of 10. Beetje jammer dat bij navraag bleek dat dit wel bekend was, maar niet werd aangepast op de website.
behulpzaam Verslag doen van
24.04.2026
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de levering langer heeft geduurd en dat de informatie op de website niet overeenkwam met de werkelijke levertijd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. Met vriendelijke groet, Team Agradi
01.05.2026
Duurde 2 weken terwijl er stond 2 tot 4 werkdagen, dekje zat haar op
behulpzaam Verslag doen van
17.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de levertijd niet is nagekomen en dat het dekje niet in de verwachte staat is geleverd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit met ons deelt. We nemen uw feedback serieus. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Ben tot enige tijd geleden altijd super tevreden geweest. Maar de laatste bestellingen blijven steeds enorm achter - de info ivm levering, leveringsplaats is zeer onbetrouwbaar. Ik vind het jammer van soms weken te moeten wachten op spullen die ik voor de dieren wel nodig heb. Ik bestel op tijd maar de laatste tijd is alles erg onbetrouwbaar geworden.... heel erg jammer want ben al klant van het eerste uur !
behulpzaam Verslag doen van
15.04.2026
Beste klant, Wat jammer om te horen dat uw recente bestellingen niet meer de betrouwbaarheid bieden die u van ons gewend bent, zeker gezien uw lange klantrelatie. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen goed dat dit extra vervelend is wanneer u de producten voor uw dieren nodig heeft en op tijd bestelt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Alle producten waren zo in de doos gemikt waardoor de voederbak het doosje van de elastiekjes gespleten had en alles dus los door de doos lag.
behulpzaam Verslag doen van
15.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo slordig is verpakt en daardoor producten beschadigd en los in de doos zijn aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en geven dit intern door om onze verpakking te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Ik per ongeluk op de jaar lidmaatschap knop gedrukt van 15 euro ,wat ik beslist NIET had gewild, volgende dag gebeld, maar er was volgens de mevrouw niks meer aan tedoen. Ik heb nu betaald ,voor iets wat ik pertinent NIET, maar dan ook echt NIET wil . Ik wil dat geld terug...
behulpzaam Verslag doen van
14.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u per ongeluk een jaarlidmaatschap heeft afgesloten en dat dit niet is verlopen zoals u had gehoopt. We begrijpen uw situatie goed en nemen dit serieus. Voor de beoordeling en verwerking van lidmaatschappen zijn er echter vaste voorwaarden van toepassing. We kijken graag met u mee wat er in uw specifieke geval nog mogelijk is, maar dit zal via onze klantenservice moeten worden beoordeeld. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Levertijd niet gehaald, dat kan een keer, maar vooral (het uitblijven van) goede communicatie maakt het 2 sterren. Uiteindelijk na meer dan een maand en nog geen zicht op informatie of de spullen zelf de bestelling maar geannuleerd.
behulpzaam Verslag doen van
14.04.2026
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de levertijd niet is gehaald en dat u daarbij ook de communicatie als onvoldoende heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen uw teleurstelling goed, zeker omdat u uiteindelijk heeft moeten besluiten de bestelling te annuleren. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Flacons waren niet goed dicht. Gelekt in doos. Doos stuk en retour gestuurd. Wacht nog op terugbetaling
behulpzaam Verslag doen van
14.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de flacons lekten en daardoor uw bestelling beschadigd is aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We begrijpen dat u inmiddels op uw terugbetaling wacht. Zodra uw retour bij ons is verwerkt, wordt de terugbetaling zo snel mogelijk in gang gezet. Onze excuses voor het ongemak en de ontstane situatie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Veel gebruik van plastic in de verzenddoos, flessen die helemaal (onnodig) zijn ingewikkeld met extra folie.. wat superzonde en totaal niet duurzaam is. Verder geen leveringsbon niks in de doos te vinden. En het halster die ik had besteld is al eerder gebruikt door een andere klant, te zien aan de haren, het verstellen van de maat en het ontbreken van het officiële verkooplabel. Beetje jammer dit. De kwaliteit van Agradi is de afgelopen jaren flink achteruit gegaan.
behulpzaam Verslag doen van
13.04.2026
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet in de verwachte staat is geleverd en dat u daarnaast de verpakking als onnodig belastend ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Dit is zeker niet de kwaliteit en ervaring die wij willen bieden. Onze excuses voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en willen dit graag verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22.04.2026
Alles wat je besteld duurt veels telang voor dat het in huis is. Dit moet veel sneller . Vandaag besteld morgen in huis. Maar helaas gebeurt dit totaal niet.
behulpzaam Verslag doen van
12.04.2026
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u de levertijd als te lang ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling en we begrijpen uw teleurstelling. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback, we nemen dit serieus. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13.04.2026
Levering eigenlijk nooit conform belofte op website. Heel vaak gaat er ook nog wat mis met de bestelling zelf. Op zich een fijne webshop met veel keus, maar bestel er helaas niet graag.
behulpzaam Verslag doen van
09.04.2026
Beste klant, Wat jammer om te horen dat uw ervaring met zowel de levering als de bestellingen niet naar verwachting is geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Fijn dat u ons assortiment waardeert, maar we begrijpen goed dat herhaalde problemen uw vertrouwen hebben geschaad. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit met ons deelt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13.04.2026
Agradi.nl is beoordeeld met 4.3 sterren op basis van 8,021 beoordelingen