Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,198 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,198 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“product was delivered i assembled”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, we apologize for any inconvenience. Unfortunately, we don't provide assembly service at this time. We however have available manuals online that will help you to easily assemble our products. You may also reach out to our product team if you have a hard time with the manual, and they will be glad to assist you with the step-by-step assembly procedure. You may call 888-410-1503 and press option 5 for Product Support. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“Ordered the 3/8 steel gongs. They came relatively quick, shipping was fine but once I got them out and shot them they were not great. They’re rated at”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference, https://www.ashandemberoutdoors.com/return-policy.html. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“We purchased a teak chair from your scratch and dent. It arrived in a damaged box. When I opened the box all the pieces were there but simply thrown into the box loose and with no packaging. It was as if the person who purchased it before us, packed this box and you in turn never opened it to verify its contents. I was able to put it together but was not happy with the way it arrived considering we still paid over $300.00 for it.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the packaging of the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“One of the legs for the Live Santa Maria grill I received was milled improperly. The top two holes were milled on the bottom of the leg and vice versa. I sent a message to CS and then followed up with a telephone call. I was told that the item was out of stock with no upcoming date of when it would be back in stock. I therefore had two choices, to return the item or to have the leg's holes property drilled. If I did, I would have to provide a quote first for approval. I live in a rural area... It takes 1/2 hour to get to a grocery store, let alone a metal fabricator, the closest actually being about 1 hour away. So, Ash and Amber wants me to go to the fabricator, get a quote send it in, and then IF approved, go back and have the work done. 4 hours of travel. This is for a mistake done by Titan's workers and not picked up by QC! I can't send the unit back as after I did an inventory of the items, I threw out the packing materials at my local transfer station. But that's beside the point. Ash and Amber should be offering me a discount on the unit or providing me with a preapproved amount for the milling. That would be good customer service.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Well made with quality materials but I didn't like the design of the angle the grill tips backwards towards wooden handles. Also why have a grease pan for a camp fire grill ...not nessasary!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“The grill cover does not fit!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I have asked and asked to be removed from all of your email lists - I was told that I was unsubscribed. So what happens? YOU SEND ME ANOTHER BLOODY EMAIL!!! What ever happen to customer respect? ....”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Wrong item sent. I’ll stick with Amazon.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“While the shipping was fast and I received good customer support, I am very unimpressed with the quality control of the item I purchased. The first order came with a substantial defect that while cosmetic should have never made it past quality control. Customer support was great in replacing the item without requiring me to return the original item. Unfortunately the replacement item also came with some minor cosmetic defects to the lid. I contacted customer service again and best they offered was to compensate $16.19. While customer service was helpful, i would have much preferred an item in brand new condition in the first place.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Item received was damaged. Box was fine. Still waiting for results on dented smoke less fire pit Fire pit itself works well as designed.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@ashandember.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“I'm sorry but the item was damaged.. had to bend back the hood for it to close.. doesn't close well but it kinda works... the shipping was not good in handling the grill.. Regards Chris Mahannah”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“Product is beautiful, heavy duty and comfortable. Shipping packaging needs to be improved. All boxes came with some damage. The product (chairs) had some cosmetic damage and 1 chair had a broken structural piece which made it unable to assemble.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you ordered was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.titangreatoutdoors.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360000859851. The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. You may also contact us at info@titangreatoutdoors.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“This is not product review. This is for service. I ordered the item while it was in stock, then I was told that it is on backorder. I paid extra to get it sooner in time for party. Unfortunately it was delivered about a month after the order but they charged for it at the time of order. No compensation for the delay.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi! We sincerely apologize for your experience with us. I reviewed your account and found that the item you ordered was on backorder, which is why it was not shipped immediately. Due to the high demand for this product and current logistics issues in the country, our backorder dates may get pushed back. However, upon checking, it has been delivered on 06/28/2023. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 3 years ago
“Once I received my grill I contacted customer service and they told me that it could take a month before they could replace the part that was missing from my grill I think this is very poor customer service for a brand new grill and considering all the product I bought for the grill to be used.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“Box was beaten up and the item was scratched and missing parts due to how damaged the shipping box was. otherwise, the quality of the grill is very good.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“Product packing was poor, the box arrived in rough shape. The hardware was missing, likely fell out of the open ends of the box. Instructions were not clear or thoughtful for step-by-step. Customer service said they couldn't t expedite the missing parts but rather asked if I could buy my own hardware and send in the receipt. Overall not a great experience for me.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Love the product, I only received the table top, no legs. It took multiple emails and three weeks later i received the legs!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if your order was delayed. Unfortunately, we have no control over these delays, although our carriers try their best to keep track of information up to date. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our shipping process so that our partner courier can deliver our products on schedule. We're delighted you received your order, and if you have any concerns, please email us at info@titanbrands.com.
Posted 3 years ago
“Took over a week longer than was suppose to to get here. Horrible directions”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience this has caused you. We pride ourselves on providing high-quality products. You may call 1-888-794-1455 and press option 5 for Product Support; or, email us at info@titangreatoutdoors.com if you require further assistance.
Posted 3 years ago
“The product itself was a good value and quality. Unfortunately, the product arrived damaged (Fedex damaged it I assume). After lengthy email conversations, I was offered 10% off as compensation. I pointed out that I could have bought a "scratch and dent" model from the website at a 40% discount which yielded no additional action. I declined. This was my first and last purchase.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titangreatoutdoors.com if you require additional assistance.
Posted 3 years ago
“The product seems like a good quality so far. Problem we are having is finding accessories/parts. We are putting our grill in the sand and need to go the length of the ground rod in the ground and we are trying to find another ground rod without any luck or help from customer service. I hope we can get this resolved or we may have to return our other. Perhaps adding that option to the store would be good.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience this has caused you. Parts can be purchased, as long as they are in stock. Parts are not posted with their own product page, as some parts look alike, but are used on different items. Please call us for a parts purchase at 1-888-794-1455. Please feel free to reach out to us at info@titanbrands.com with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,198 reviews