Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ash & Ember Reviews

4.5 Rating 3,198 Reviews
87 %
of reviewers recommend Ash & Ember
4.5
Based on 3,198 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 86%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ash & Ember Reviews
Visit Website

Phone:

(800) 605-8241

Email:

info@ashandemberoutdoors.com

Write Your review

Ash & Ember 5 star review on 15th October 2026
Amy P
Ash & Ember 5 star review on 18th November 2025
Shawn
Ash & Ember 5 star review on 18th September 2025
Julie W
Ash & Ember 5 star review on 24th September 2024
Robert S
Ash & Ember 5 star review on 30th August 2024
Jeffrey N
Ash & Ember 5 star review on 27th August 2024
John K
Ash & Ember 5 star review on 26th August 2024
Neil W
384
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I am not happy with problem resolution with this company. I ordered a $700 Jarred Don cart which squeal so loudly that I can’t use it in the lodge that it was purchased for except for when the Lodge is empty. I have brought this to their attention they recommended that I try some lubricant or perhaps put new casters on this brand new $700 cart. I didn’t think I was buying a project when I ordered from Ash and Amber. Not happy!”
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hi! We're sincerely sorry to hear about your disappointing experience with your cart. Upon reviewing your case, we confirmed that a member of our Product Support Team assisted you with your concerns. We apologize that the suggested solutions did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we'll share it with our team to help improve our product quality and customer service. If you need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're happy to help!
Posted 6 hours ago
“Missing pieces.”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! We're sorry your order arrived with missing pieces. Upon checking, we confirmed that a replacement has already been issued. We appreciate your patience and hope this resolves the issue. If you need any additional assistance, our team is here to help!
Posted 2 weeks ago
“Got beat up on the way here and finish coming off and very sticky. The latter may be normal?”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“This grill is not very powerful and barely could cook a zucchini. Upset that I cannot return it. I wouldn’t purchase this if I had known it’s essentially a fire pit. The return option has many stipulations like original packaging. How do you know if you want to return it unless you try it? It’s unhelpful.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi! Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that the grill didn't meet your expectations. We also weren't able to find any previous contact from you regarding this concern, and we'd love the opportunity to help. Please reach out to our support team so we can check whether there may be an issue with the item you received and discuss the available options with you. We're here to help and would appreciate the chance to make things right.
Posted 3 months ago
“Delivery service called told me couch would be delivered beteeen 1-5 on a Friday. I made plans to be home as requested. Morning couch was scheduled to be delivered, called by carrier told couch not arrived, didn't know when would be delivered. When called Ash & Ember, could not contact someone directly and received no help. A week later carried told me couch be delivered. This time it was. Driver left me with large box in driveway, sitting on a double palet. I had to move couch and get rid of all the packing materials. Love the couch, hate carrier and your customer relations operation. Would rec ommend the couch, not the company.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi! Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the frustrating delivery experience and the lack of communication you encountered. While we're glad to hear that you love the couch, we're sorry that the delivery process and your experience with customer support did not meet your expectations. We appreciate you bringing this to our attention, and your feedback regarding both the carrier and our customer service operation will be shared with our team as we continue to improve. Thank you for your patience, and we hope you continue to enjoy your new couch.
Posted 3 months ago
“The dowels are extremely poor quality and disintegrate when hit with a rubber mallet. I’m not even sure the dowels are the right size. I hope these benches stay together. The packaging arrived soaking wet on the inside of the box. This should not be a difficult piece to put together.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/requests/new The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 5 months ago
“Love the product,customer service is not a priority for this company.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi! Thank you for your feedback. We’re glad to hear you love the product, but we’re sorry to hear you feel our customer service didn’t meet expectations. Upon checking, all of your previous inquiries have been addressed. If there’s anything you feel was missed or still unresolved, please reach out to us and we’ll be glad to assist further.
Posted 5 months ago
“The fire pit is made of too high of a carbon content alloy. The pit broke on its first use. This is definitely not a heavy duty item.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.ashandemberoutdoors.com/hc/en-us/requests/new The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If you have any other questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re happy to help.
Posted 8 months ago
“I ordered a bench in October but after several weeks of no hearing anything I wrote an email to find out what happened. My bench was back ordered and arrived in mid December. The quality is fine but several of the dowels will not go into the holes in the tenons. I emailed twice an asked for help. No response after two weeks. I wa going to buy two benches. Second is on hold until I get the first one sorted. Good wood, terrible communication. Chat feature in help section doesn’t work.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Fire poker. Novelty not utility”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi. Thank you for your feedback! We're sorry to hear the item didn’t meet your expectations. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference: https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“I bought a pair chairs and ottomans which I am giving a very generous 2 star review. ON the positive side - they are attractive looking and quite heavy but assembly was awful and the chair is not comfortable. First regarding assembly, as others have noted the brass screws/bolts are frequently not long enough in my case ~ 7 out of 20 holes needed to be fixed (!). The company suggested i repair them and they will reimburse me for any hardware i purchased rather than replace them or send new hardware - that is new one for me! I ended up buying a Forstner bit to counter sink the brass screws which took me an hour or two (not including travel time to the hardware store). Unfortunately, once assembled the chair sits low and the chair is not comfortable for my lower back. I am sorry i purchased these and would not recommend. I had much better experience with their chaise loungers. Will not purchase from this company again”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi. Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience with the chairs and appreciate you highlighting both the positives and concerns. Upon checking, one of our product support representatives did offer to reimburse you for the hardware if purchased locally. If you still have the receipt, please feel free to reply to that email or contact us directly so we can assist with the reimbursement. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“Customer service is lacking. Placed an order and immediately tried to cancel with no success. To return an item costs shipping and restock fee! Disappointed with results.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. If you’re not satisfied with your purchase, we offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. However, as stated in our return policy, Titan will offer a refund of your original purchase price minus the restocking fee within 30 days of your delivery date.  Unfortunately, we don't have control over the return cost as it is being paid to the carrier. Here's the link to our return policy for your reference, https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 1 year ago
“First shipment arrived damaged Second replacement shipment arrived and it’s the wrong chair. Customer service very slow to resolve.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies for sending you the wrong item. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our shipping process, ensuring that our warehouse team properly inspects the items before shipping to verify that the correct item is selected. I checked your account and found that you had already spoken with one of our customer support specialists, who had placed your replacement order. Please email us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“Item came with no instructions to assemble- only photos. Had extra parts that weren't mentioned- called customer service- again- zero help.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if there is no manual available. Upon checking, we only have the parts list available online. You may also reach out to our product team if you still have a hard time with the assembly, and they will be glad to assist you with the step-by-step assembly procedure. You may call 888-410-1503 and press option 5 for Product Support. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“Had to go through two rounds of return and replace them before I FINALLY got the items I ordered. The quality of the product is fine, but the issues in getting it to me and the subsequent work I had to do to get it fixed was a killer for the experience. Likely will not buy from Ash & Ember again”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi. We apologize for the inconvenience you experienced with your orders. Ensuring a smooth shopping experience is our priority, and we regret any frustration caused by the need for returns. Your feedback is valuable, and we'll use it to improve our processes moving forward. If there's anything else we can do, please don't hesitate to reach out to us at info@titanbrands.com.
Posted 2 years ago
“Purchase the large fire pit metal bowl and it has already began to rust. I’ve only had it about a week which is disappointing considering the cost.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://ashandemberoutdoors.com/pages/return-policy. The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
“My product arrived damaged. I sent an email in with pictures and haven’t received a reply yet. I have received several other promotions though. All in all not a terrible experience, I was able to repair my product, but would have been nice to get a response when something went wrong.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern and offered a partial refund to cover the damages. Kindly reply to the email for us to proceed. You can also contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“One of the targets was missing from my package. Need to have more durable boxes to ship gong targets in, both of the boxes was damaged pretty bad. Still waiting to hear about when my missing target will be shipped!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product and warranty specialists who assisted you with your concern. You can contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“3 of the 4 pit stand legs are bent up pretty bad. I didn't realize that a scratch and dent sale meant bent beyond useability....So, I learned a lesson about Ash and Ember....”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. If there are any severe damages to the item that affect its functionality, feel free to reach out. You may contact us at info@titanbrands.com if you require additional assistance.
Posted 2 years ago
“Santa Maria open fire grill doesn't come with assembly instructions. Customer deuce only emailed me basic manual for grill that shows parts, warnings and it's basically useless”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, please accept our sincere apologies if there is no manual available for the item you ordered. We are working on improving our manuals and looking forward to having a manual for this item in the future. You may also reach out to our product team if you still have a hard time with the manual, and they will be glad to assist you with the step-by-step assembly procedure. You may call 888-410-1503 and press option 5 for Product Support. Please reach us at info@titanbrands.com if you require further assistance.
Posted 2 years ago
Ash & Ember is rated 4.5 based on 3,198 reviews