Fullhouse Reviews

4.54 Rating 123 Reviews
87 %
of reviewers recommend Fullhouse
Read Fullhouse Reviews

About Fullhouse:

Started in 2008, Fullhouse is a family-owned furniture retailer in Singapore offering products across living room, bedroom, dining room and storage. Our company aspires to be unique in our identity, to create a business that is diverse, creative and purposeful; and provide a service that makes everyone from all backgrounds feel welcome and Live Better, Together.

Visit Website

Write Your review

Tell us how Fullhouse made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Didar and his team of installers were prompt and professional. Highly recommended for anyone who is looking for house furnishings.
Posted 6 hours ago
Hi Joel, thanks for leaving us such a wonderful review! Didar and his team will be pleased to read your kind and positive words about them! Your review means a lot to us and lets us know we’re on the right track~ Looking forward to serving you again soon!
Posted 5 hours ago
Team Kaosar. Good service, polite and meticulous.
Posted 1 day ago
Hi Valued Customer, thank you for the 5-star rating and awesome review! Kaoser is truly a gem to have on our team and he sure would be glad to read your positive words about him! We hope to serve you for many years to come!
Posted 1 day ago
Very good! Team kaoser!!
Posted 1 day ago
Hi Valued Customer, we're elated that you had an awesome experience! Kaoser will be pleased to read your kind words about him! Thank you for the review and we hope to serve you again soon!
Posted 1 day ago
Team kaoser delivery team is superb. Very polite and the work fast. 5 star for the delivery team 2 star for not getting my sofa Sadly my sofa was to no avail for some reason. After paying full, when i asked for delivery they told me need to wait almost 2 months as they need to order it. When i purchase the sofa, the sales person told me everything that i bought from full house is available at their store. Dissapointed as when the holidays come, there will be no sofa at all for my guest to sit. Also the office from fullhouse did nothing to rectify this problem.
Posted 1 day ago
The product was good quality Was really up to my liking Never disapppoint me at all The 2 worker help me alot despite i have small baby they help to clean up and leave no mess at all. Good job Team.Will shop more with FullHouse
Fullhouse 5 star review on 20th April 2021
Posted 2 days ago
Hi Valued Customer, seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! We are thrilled you an amazing experience at Fullhouse, our staff will definitely be happy to read what you wrote! Thank you and we really appreciate the time you took to write such a detailed review with a beautiful picture~ We can't wait to serve you again!
Posted 5 hours ago
Well done Fullhouse
Posted 2 days ago
Hi Jetson, Yes! We're so happy to see that you had a 5-Star experience at Fullhouse~ We really appreciate you helping to share the word about us!
Posted 2 days ago
From purchase to receiving all were smooth n good
Posted 3 days ago
Hi Dan, thank you for taking time out to write us a review! We're glad you had a pleasant experience shopping with us, we appreciate it and every bit of feedback like this does so much to help us out. We look forward to serving you again soon!
Posted 3 days ago
Excellence service by serene. Helpful with every detail.
Posted 4 days ago
Hi Eff, thank you for the positive review! We really appreciate you taking the time out to share your experience with us—and we agree, Serene is truly a gem to have on our team! We look forward to serving you again in the future!
Posted 3 days ago
Poor delivery service. They simply sent sms to inform the range of time so we tried to call and re-arrange timing. However, on the actual day, delivery man came at the wrong timing even though we called up to confirm. Best is when we told the delivery man, he was unhappy and refused to send to us thereafter.
Posted 1 week ago
Hi Shirley, we're sorry to hear that you feel this way, there was a miscommunication between the office and yourself at the time they called. They did deliver your order to you at the time range you wanted, which was meant to be after 11am. We try our best to cater to our valued customers' acceptable time range for every order, and we work hard to ensure the delivery process runs smoothly. If you have any issues with your experience, please reach out to us at help@fullhouse.sg, so that we may offer you our fullest support. Thank you for highlighting this issue to us!
Posted 2 days ago
Great product, prices and service. On time delivery also. Thank you
Posted 1 week ago
Hi Valued Customer, seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us and we are thrilled that you had an amazing experience at Fullhouse Home Furnishings! Thank you for choosing Fullhouse and we can't wait to serve you again! :D
Posted 6 days ago
Very happy with purchase, delivery was very smooth and efficient.
Posted 1 week ago
Hi valued customer, thank you for taking the time to provide a rating, your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standard of service to our customers~ We're glad you had a pleasant experience shopping with us and we would love to serve you again!
Posted 1 week ago
The item delivered was not as depicted in sales catalogue
Posted 1 week ago
Hi valued customer, we're sorry to hear that you feel this way. We would want to know more about this issue, please reach out to us at our support forms on our website so that we may better assist you here: http://bit.ly/FullhouseSupport-General Thank you for supporting Fullhouse and we hope to hear from you soon!
Posted 1 week ago
Service and delivery was good at point of purchase but the quality of the product is so terrible. Just after one year of normal use and the wooden seam in the chair has cracked. And it’s not only one chair but two.. which clearly shows that it is not an issue with usage . I don’t even have kids who tilt the chair. Even my cheap chairs from another popular brand lasted much much longer
Posted 1 week ago
Hi valued Customer, we're sorry to hear that you feel this way, and rest assured our team is aware of the situation you are facing. A member of our team will be responding to you soon to follow up with you on this matter, if you have other inquiries you can reach out to us at help@fullhouse.sg so that we may assist you directly.
Posted 1 week ago
良好的质地以及销售服务。送货准时。 Good quality furniture and service at showroom. Prompt delivery.
Posted 1 week ago
Hi Veronica, thanks so much for sharing your experience with us. We are thrilled that you loved your experience in our spacious showroom, and had a smooth delivery. Once again, thanks for your kind words and we look forward to serving you again!
Posted 1 week ago
Really cool sofa, makes our home nicer and the service was excellent! Thanks Fullhouse.
Posted 2 weeks ago
Hi Min Win, thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience in our spacious showroom! Thank you for choosing Fullhouse and we look forward to serving you again!
Posted 1 week ago
Delivery was late. Coffee table was delayed twice. Till now have not received it yet
Posted 2 weeks ago
Hi Peter, we're sorry to hear that, we also did not expect there to be a delay with the shipment to us due to unforeseen circumstances. This is unfortunate for us as well, as we hope to minimise such delays with orders from customers as much as possible. We'll be sure to let you know once we have an update of the order status coming in, so that we can schedule a delivery date for you as soon as possible. In the meantime, if you have any other inquiries, feel free to reach out to us at help@fullhouse.sg so that we can support you directly. Thank you for your patience and kind understanding!
Posted 1 week ago
take too long for delivery. The item is not cheap but not getting any better service like faster delivery etc
Posted 2 weeks ago
Hi Lerence, we're sorry that you feel this way, our team works hard to provide our customers with the best arranged delivery date. Our logistics team tries as much as possible to offer customers with a preferred delivery date, along with the other orders we have to deliver on the same day, hence we are unable to guarantee an exact delivery timing on that day itself. Moving forward, if you have any issues with your deliveries, please allow us to help you better by dropping us a Delivery Form which you can access here: http://bit.ly/FullhouseSupport-Delivery And our team will get back to you within 2-3 working days. In the meantime, if you have any inquiries or issues, feel free to drop us an email at help@fullhouse.sg so that we may offer our support to you directly. Thanks again and we look forward to serving you again in the future!
Posted 1 week ago
The delivery team is flexible and right timing... Installation up to stand Not Messy The salesman is friendly
Posted 2 weeks ago
Hi John, thank you for the positive review! We're glad to hear that your experience with us went smoothly, we appreciate it and every bit of feedback like this does so much to help us out. We look forward to serving you again!
Posted 2 weeks ago
The delivery was punctual and professional.
Posted 2 weeks ago
Hi there valued Customer, thank you for taking the time to provide a rating, your opinion is valued greatly and it helps us maintain excellent standard of service to our customers! We're glad to have served you!
Posted 2 weeks ago
Very professional and efficient
Posted 2 weeks ago
Hi there valued Customer, thanks for the awesome review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. We look forward to serving you again!
Posted 2 weeks ago
Fullhouse is rated 4.54 based on 123 reviews