Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Lights4fun Reviews

4.9 Rating 42,300 Reviews
98 %
of reviewers recommend Lights4fun
4.9
Based on 42,300 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Lights4fun Reviews
Visit Website

Phone:

+44 (0)1423 816040

Email:

reviews@lights4fun.co.uk

Location:

Lights4fun, The Hamlet, Hornbeam Park
Harrogate
HG2 8RE

Write Your review

“Excellent service, good products at a reasonable prices”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“This bow is just beautiful cantwait to put it on top of my Christmas Tree. The service I had was brilliant from start to finish.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Lights arrived quickly and well packaged. Good quality and look great around my tree stump.”
Lights4fun 5 star review on 14th October 2018
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Lots of choice and great service from ordering to delivery”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Very pleased with my purchase. Well packaged and arrived on time. Would use this company again and have already recommended a friend to use.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Beautiful lights, prompt delivery and what a fantastic after sales service! Would highly recommend Lights4fun! Amazing, friendly service second to none. Many thanks especially to Mikyla for her help......PERFECT AND THANK YOU X”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Lights arrived promptly and securely packaged. The communication beforehand was efficient and the whole experience was extremely positive. Very impressed!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Your delivery provider DPD let you down. I won't be using you again until you change them”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hello, Thank you for your review. We are really sorry that DPD let you down delivering your Tea Light Candles to you in the allocated time slot a couple of weeks ago. You spoke to my colleague, Lydia, who actioned a full refund to your payment card for the Tea Light Candles and the delivery costs and asked you to please keep the Tea Light Candles with our compliments. I'm pleased to advise that we do also offer a delivery service with Royal Mail, and we have recently partnered up with Hermes so we offer 2 day delivery option via them as well. Normally you place your orders via the website, but should you wish to place any future orders with us via the phone we can happily overlook your order and ensure everything runs smoothly, as well as ensuring the delivery option chosen is not DPD. Kindest regards, Chloe
Posted 8 years ago
“Exactly what I was looking for!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Tiny lights but very effective in an ornate glass wine bottle. Pleased with my purchase. Will use Lights4fun again.”
Lights4fun 4 star review on 13th October 2018
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Excellent service & Lisa was a marvel, thank you”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Stunning !!!”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“I have to say the customer service is second to none, the staff are always helpful and pleasant to deal with. I have had several problems with my lights and they have done their best to help me out.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“So cute and adorable, gorgeous piece to display on my hallway stairs. Will buy some more in future.”
Lights4fun 5 star review on 12th October 2018
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Very pleased with product Delivered very quickly Well definitely use site again”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great service defo use again”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Lovely service and”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Exactly what I wanted and the delivery was spot on I will definitely use them again”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Fast efficient service. However only after the order was completed did I find a significant discount on any first order which was invisible to me on making my order.... Bad timing...”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hello Kenny, Thank you for taking the time to leave us a review. We do offer a £10.00 discount off your first order when you spend £75.00 or more, which shows at the bottom of each page on our website. I'm really sorry if you missed this before placing your order. I have placed the £10.00, which you didn't use on your first order, as credit on your account with our compliments to use against your next order :) Kindest regards, Chloe
Posted 8 years ago
“GREAT PRODUCT, DELIVERY, CUSTOMER SERVICE. CAN'T PRAISE LIGHTS4FUN HIGHLY ENOUGH.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
Lights4fun is rated 4.9 based on 42,300 reviews