Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

ParadeWorld Reviews

4.7 Rating 6,084 Reviews
93 %
of reviewers recommend ParadeWorld
4.7
Based on 6,084 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Parade Review Delivery was faster than estimated
Read ParadeWorld Reviews
Visit Website

Location:

1st Floor. 2 Finsbury Ave.,
London
City of London
EC2M 2PA

Write Your review

Great product, great service, fast & efficient ! I have a Very happy skater mad Grandson !!!!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Parade is lit. Also u know tom which is pre sick
Helpful Report
Posted 5 years ago
Delivery was solid and I got exactly what I ordered.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Grand choix à bon prix
Helpful Report
Posted 5 years ago
got stuff to me very fast.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Good that you can check a whole range of product from PROPER skate shops. Had a query and Parade got back to me in rapid time, so, two thumbs up.
Helpful Report
Posted 5 years ago
i bought a clearly in stock palace skatebaord, they took my money and then contacted me day and a half later to tell me that they were "Unfortunately, unable to fulfil" my order this is great because now i cannot get the deck i wanted because it is out of stock, thanks so much parade world
Helpful Report
Posted 5 years ago
Super fast delivery and some free skate mags. Very happy! :)
Helpful Report
Posted 5 years ago
Came quickly from Bolton to London with some free weird stickers which I love. Partridge and Joe Exotic. Plus the Zero board I ordered has good pop and no warping/dryness. I managed to chip it first skate but it's great still :). Would use this great business again!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Cooperation with Parade is very good, quick response. But I had a little difficulties with my last order. I had to ask for tracking numbers after a week I’ve placed order and when I get the package it turned out that shop forgot to add grip tapes. I received apologies from Parade and promise that shop will send me missed things. It was a week ago and I didn’t have any other feedback (tracking numbers etc). Shop name was Illicit
Helpful Report
Posted 5 years ago
Got my goods quicker then expected
Helpful Report
Posted 5 years ago
First time ordering, pretty quick and a variety of brands. The packager messed up my order and forgot to pack another set of trucks. Parade “says” they’ll ship it out to me, but I’m still waiting for some kind of confirmation and or tracking number.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Joshua, This is Craig @ Parade. Thanks for taking the time to review Parade. I was the one taking care of your order and the mistake of shipping just one set of trucks, and not the two sets like you ordered. I've checked your tracking and I can see that you received the second pair of trucks 7 days after the first set arrived. Within usual circumstances, the extra set of trucks would have arrived much sooner, however, due to COVID-19, the store in question was unable to access their store due to lockdown. Due to this event, we were able to ship from another store in order to reduce your wait time. Apologies again, although the mistake was ours, COVID exacerbated the delays. Thanks so much for shopping with us, and I hope we can welcome you back soon. Best, Craig
Posted 5 years ago
Such a great resource. Will definitely recommend Parade to others!
Helpful Report
Posted 5 years ago
I love parade, how I can find the most selection of products and support local and small businesses. It’s the best of both worlds that I was limited to before I found parade.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Awesome wheels!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Livraison au top ! Rien à dire ! Juste parfait !
Helpful Report
Posted 5 years ago
The shoes came so quick during one of the worst times to order anything, the box came in good condition but the shoes look and they fit super good. Would definitely order again!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Seamless service! Will use again for sure
Helpful Report
Posted 5 years ago
The board came in a very tiely fashion and my son was very pleased with it.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Excellent service!
Helpful Report
Posted 5 years ago
ParadeWorld is rated 4.7 based on 6,084 reviews