Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Snapklik Reviews

4.6 Rating 1,347 Reviews
90 %
of reviewers recommend Snapklik
Snapklik 5 star review on 17th February 2026
Jennifer
Snapklik 5 star review on 17th February 2026
Jennifer
Snapklik 5 star review on 19th December 2025
Amma Otuedon
Snapklik 5 star review on 9th September 2025
James Harvey
Snapklik 5 star review on 9th September 2025
James Harvey
Snapklik 5 star review on 21st August 2025
Mirjan Cenaj
Snapklik 5 star review on 24th July 2025
Mikerlange Altenor
17
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Sort by: Most Recent Most Recent Highest Rated Filter: None None 5 Stars 4 Stars 3 Stars 2 Stars 1 Stars Helpful Language: Any Any English
Great service and communication
Helpful Report
Posted 6 months ago
Purchase to delivery it’s fast.
Helpful Report
Posted 6 months ago
I am absolutely devastated! I am Mother of the Groom in 10 days time and I have been sent the wrong shoes!!! I ordered Comfortview The Rider Slingback - 11WW midnight teal and received Paula 9M in gold
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Sheryl, I'm sorry to hear about this issue. I see that we've been in touch by email to help resolve the issue with a free return for a refund or replacement. Please reply at your earliest convenience to let us know which you would prefer so that we can provide a quick resolution. Regards, Snapklik Support Team
Posted 6 months ago
Excellent service and the products are exceptional will definitely recommend them
Helpful Report
Posted 6 months ago
Unsure of product as we still have not received. Contractor for FedEx has delivered to incorrect address
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi, I'm sorry to hear about this delivery issue. To help with this, we contacted FedEx for more information about the delivery and reached out to you by email. Please reply at your earliest convenience so that we can assist further and help resolve the issue. Regards, Snapklik Support Team
Posted 6 months ago
Shipped almost immediately. Made it from from US to Australia in less than a week. Zero fuss, perfect service.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Item arrived and capsules are all stick together like melted together Very unhappy ! plus it cost me over $100 Canadian for this product Useless
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Grace, I'm sorry to hear about this issue. I see that we've been in touch about this and set up a free replacement order to help resolve the issue. Please feel free to email us again if we can provide any additional assistance. Regards, Snapklik Support Team
Posted 6 months ago
Product looks good except for the fact that it is missing the pivot pin (mtpivotpin/EDI-33127) and the handle pin (mthandlepin/EDI-33128). I will need those shipped to me for the product to be be viable, thank you.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Good deals
Helpful Report
Posted 6 months ago
Really impressed to receive my package from the US today! Only approx 1 week end to end. Was apprehensive using the service, but has worked really well for me
Helpful Report
Posted 6 months ago
Still not come you given wrong person
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Lukas, I'm sorry to hear about this issue. I see that we reached out by email to help with this but have not yet heard back from you. If you still have not received the package, please reply at your earliest convenience so that we can help. Regards, Snapklik Support Team
Posted 6 months ago
The first time consumer experience with Snapklik was very satisfactory. They were able to deliver my order of coffee beans early than the expected dates and all very well packed. Thank you, Snapklik.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Excellent service , quicker than our local supplier
Helpful Report
Posted 6 months ago
Excellent
Helpful Report
Posted 6 months ago
Service was Good, Price was reasonable. First time I have ordered from Snapklik. Order rxd kn time.
Helpful Report
Posted 6 months ago
I was very happy with Snapklik. The tennis shoes I ordered for my Grandson arrived today he is very happy with them. The order process with Snapklik was easy and everything went smoothly. I will shop again with them in the future
Helpful Report
Posted 6 months ago
The delivery went well Very courteous
Helpful Report
Posted 6 months ago
I was impressed with the speedy delivery, especially as the family is always needing the washing machine to wash clothes, but the part, which was advertised as an “original” part, was not an oam part but an after market version which fit loosely, and so silicon was required for the installation of the part to ensure there was no leak. Thankfully my friend that helped me to fix it, is a Maytag washer repair man and knew to do this, as I may have had issues trying to repair it myself. I had searched online specifically for an original part and was disappointed that it wasn’t as advertised. The stem was new, and not used, so that was a benefit, and the rubber was not like an oam part, but was still a decent quality rubber, and not hard or stiff. The part was just installed and now we have to wait 24 hours for the silicone to cure, which would not have been the case if it was an original Maytag part. With the exception of the error is how is was advertised, which may have made a difference in my purchase decision with you, it seems to be a satisfactory part for the repair. I wish I could have given a 5 star rating with the oam part, but I think the review is fair, and I do appreciate the quick service of delivery. Thank you.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi, I'm sorry to hear about this concern. I checked into this and see that the Washer Tub Seal Kit from your order is advertised as an aftermarket part that is compatible with various Maytag and Whirlpool models. I'm not seeing that the listing has information that mentions "original" or OEM or any other conflicting references. To help with this, I've just reached out by email to see what may have caused this confusion and to see if you would like to set up a return. Please reply at your earliest convenience. Regards, Snapklik Support Team
Posted 6 months ago
Product as described. Online ordering was simple. Delivery was on time and in good shape.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Your service was efficient but the part that I don't like Is when you order an item you have to wait for the Vertical number to show up and then you have to reorder again. I had an order cancelled because there was on vertical no. in the order and at that time the item was $29.98 but now when I reorder it again the price was $34.98
Helpful Report
Posted 6 months ago
Snapklik is rated 4.6 based on 1,347 reviews