Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

soak.com Reviews

3.8 Rating 4,920 Reviews
69 %
of reviewers recommend soak.com
3.8
Based on 4,920 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Read soak.com Reviews

About soak.com:

Bathrooms are often considered one of the most important rooms in the house. They should be both functional and stunning, no matter whether your style is modern, vintage or a little quirky but there’s also a lot of fear towards renovating your bathroom that it’s going to break the bank but not at Soak.com.

We’ve been in the business of online bathroom retailers for many years and are now recognised as a multi-award winning name in the industry. We’re passionate about quality, design and customer service and our enthusiasm towards all three of these things is what makes us the ultimate place to purchase your bathroom suites and accessories.

We believe in the products we have available for sale and never stock anything we wouldn’t have in our own homes but to give our customers even more confidence before they purchase with us, we widely promote all the Soak reviews our past and present customers have left us.

From our online customer service to the friendly faces that deliver your goods, the selection of products we have available to the quality of the final product, when you delve through the lengthy list of Soak.com reviews online, you’ll be overwhelmed by just how highly recommended we come.

So, what are you waiting for? Let’s get your new bathroom underway!

Visit Website

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The quality of items is good but stressful delivery communication. See above comment.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Everything! Delivery arrangement was terrible. No comunication to advise that original delivery date had been cancelled. (This was made worse because I had stayed up after a night shift to receive item) Second Delivery didn’t turn up! When delivery finnaly turned up, two weeks later, the item was damaged and only one of two parcels turned up! Extremely disapointed with service and, unfortunately, the item! (Wel, Half the item!) What more can I say??”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Ordered 5 radiators as promised delivery Tuesday. Only 3 turned up. We had to chase and had no apology, now chased again and then will re-deliver missing Radiators next week. Still no apology. We have had to follow up, no customer service.........................”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“They delivered the goods I ordered when they said they would. That is what a customer wants.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“It would help if you send proper VAT INVOICE with order. i sent a request for invoice twies i steel did not got the VAT INVOICE.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“I can’t give a review of this product as it was delivered on 13 April in pieces. I have emailed Soak on several occasions without receiving a response. The one star is for Soak’s non existent customer service.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“It plainly did not.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Very good service replaced damaged & broken tray straight away.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Yes happy”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“We purchased these towel rails on behalf of our client who sourced them directly from you. Three towel rails are faulty. The screws supplied to fix them do not go in the thread on the towel rails. One towel rail had no screw thread at all to one fixing point. Our client is liaising with you directly on this. Also, we were offered a discount at point of purchase which was specified on your pro-forma. When we eventually got the VAT invoice we noticed the discount was not applied and we were charged the full amount. I have discussed this with someone in your company today and am awaiting a refund. Overall neither we or our client is happy so far. We hope the above can be resolved satisfactorily. Regards Peter Georgiou Mastertek Ltd”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“We purchased these towel rails on behalf of our client who sourced them directly from you. Three towel rails are faulty. The screws supplied to fix them do not go in the thread on the towel rails. One towel rail had no screw thread at all to one fixing point. Our client is liaising with you directly on this. Also, we were offered a discount at point of purchase which was specified on your pro-forma. When we eventually got the VAT invoice we noticed the discount was not applied and we were charged the full amount. I have discussed this with someone in your company today and am awaiting a refund. Overall neither we or our client is happy so far. We hope the above can be resolved satisfactorily. Regards Peter Georgiou Mastertek Ltd”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Used Soak a few times now. Very helpful and prices are competitive”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“sent a broken sink with pedestal”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Good range of products, delivery was easy and happy with products, though perhaps less so that some of the plumbing bits, some of which were not well fitting. It's not all installed quite yet so haven't reviewed those bits.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great products, with great prices. Good customer service. Just not a good delivery experience.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Spen time to sort my problem with availability much appreciated”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Quick delivery, but the rads are yet to be fitted by my builders.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Great price and prompt service.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
“Efficient response to enquiry, competitive prices and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 8 years ago
soak.com is rated 3.8 based on 4,920 reviews