Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Superior Seating Reviews

4.6 Rating 470 Reviews
87 %
of reviewers recommend Superior Seating
4.6
Based on 470 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Superior Seating Reviews

About Superior Seating:

Superior Seating specializes in commercial furniture for the hospitality industry. We offer a large variety of chairs, bar stools, booths, table tops and bases that can complement all types of décor, from casual eateries and rustic bistros to high-end steakhouses and elegant banquet halls. If you’d like to extend your patrons’ dining experience to the outdoors, you can create an inviting patio dining area with our large variety of high-quality outdoor furniture.

Superior Seating is backed by decades of experience in the commercial seating industry, bringing to our clients a powerful combination of expertise and industry connections. The materials and components that go into our products are hand-selected with a relentless focus on providing the best value to our customers. We carry an extensive curated collection of the finest commercial seating products in the industry for both indoor and outdoor environments. Each of our Superior Seating products is expertly assembled, upholstered, and shipped from our New Jersey factory.

Superior craftsmanship is evident in each and every piece we sell. Select products are backed by our lowest-price guarantee, and our customer service-oriented approach is second to none. From the materials we use to the freight partners we work with, we refuse to settle for anything less than the best. You can read about our order process here to learn more about how we provide you with the best shipping value. With tons of stock and dedicated craftsmen on hand, most products are shipped within 24-48 hours.

Visit Website

Phone:

8662132401

Email:

shawn@superiorseating.com

Location:

721 Boulevard, Kenilworth, NJ 07033,
Kenilworth
New Jersey
07033

Write Your review

Superior Seating 5 star review on 2nd May 2025
Liliana Lora
Superior Seating 5 star review on 20th March 2025
John Gray
Superior Seating 5 star review on 20th March 2025
John Gray
Superior Seating 5 star review on 10th October 2024
Ricardo
Superior Seating 5 star review on 27th September 2024
Diana
Superior Seating 5 star review on 15th August 2024
LAKSMI E. LUMPKIN
Superior Seating 5 star review on 5th July 2024
Anonymous
85
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great experience. Quality product and syper easy to deal with the Customer support folks. Highly recommend them.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with both our product and our customer support team. It means a lot to us that you’d recommend us, and we look forward to assisting you again in the future!
Posted 2 years ago
“Superior seating delivers consistent quality and value. Customer service is awesome!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your feedback! We’re glad to know that our consistent quality and value are hitting the mark. It's always our goal to provide excellent customer service, and we're happy to hear you had a great experience. Looking forward to working with you again!
Posted 2 years ago
“Communication was severely lacking. Only heard from u for a review after the order shipped but got no communication as to how to track or when shipment was arriving. Still waiting to see how stools look. Will give review if you like once I get the product.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
HI, Susan Thanks for taking the time to write this review. The order was placed online on August 10th. We do not see any previous communication with our sales team via a quote request nor other channels so it was a direct online order. The order was for CUSTOM fully upholstered bar stools. We shipped the order on August 28 and provided you the shipping details via email, similar communication as your order confirmation. The email contained the shipping details, including the shipper, date of shipment and tracking number. In addition, when you contacted us via email on August 21 for an update, we responded the same day, indicating that your order would be shipping in the next couple of weeks and that our custom orders have a 3-4 week lead time. We always welcome reviews from our customers that help us improve our customers’ experience. However, we felt that this review left out some important, factual information which may be helpful to other potential customers.
Posted 2 years ago
“they sent the wrong table base”
Helpful Report
Posted 2 years ago
We’re very sorry for the mix-up with your table base! Please reach out to our customer support team at your earliest convenience, and we’ll make sure to resolve this issue swiftly. We're here to ensure you receive the correct item as soon as possible. Thank you for your understanding!
Posted 2 years ago
“Ordering was very easy, delivery was prompt, we are very pleased with the product”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for sharing your experience! We're glad to know that the ordering process went smoothly and that your delivery was prompt. It's great to hear you're satisfied with the product. If you need anything further, feel free to reach out. We appreciate your business!
Posted 2 years ago
“Thank you Candie at Superior for assisting me on purchasing my restaurant outdoor furniture. The quality and the look is as advertised. I appreciate the timely delivery as stated as well. I will absolutley recommend.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you John for your kind words and for choosing Superior Seating for your restaurant's outdoor furniture! We're delighted to hear that you're happy with the quality and look of your pieces and that the delivery met your expectations. We'll be sure to pass along your appreciation to Candie. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to working with you again in the future!
Posted 2 years ago
“Delivery was much later than promised when ordered.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Beautiful high quality restaurant furniture!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you Lorraine for your wonderful feedback!
Posted 2 years ago
“The booth looks amazing , most likely will be ordering some os the same very soon”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your review! We're glad to hear that you love the booth! We're excited about the possibility of working with you again soon. If you have any questions or need assistance with your next order, feel free to reach out!
Posted 2 years ago
“You guys are awesome. Thank you!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thanks a lot! We're glad to hear that. We're here whenever you need us!
Posted 2 years ago
“I love the staff at Superior! Jane was so helpful, thoughtful and really helped me make sure I ordered the correct booth arrangements. The booths are stunning as well. I will be ordering from them again. Per my client who received them they did say they wished it was a gate truck as it was difficult to lift the booths down. Other than that Superior is great in everyway. Simple fix to get a lift gate truck :)”
Superior Seating 5 star review on 12th August 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Laksmi, Thank you so much for your kind words! We're really happy to hear that you had a great experience with Jane and that you love the booths. We appreciate your feedback about the delivery truck, and we'll keep that in mind for the future. Looking forward to working with you again! Best regards
Posted 2 years ago
“Not a great overall experience. Paid for and was sold an item that was discontinued but wasn’t made aware until after the purchase. Was told to call back to confirm delivery eta, when I called back the other office person said my order was still being processed and that I’d get a call back. Never got a call back and order showed up the following day. Seemingly ALOT of miscommunication within the company, not what I expected for the $$$.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Matthew, Thank you for taking the time to write your review. Your order was placed on July 19, and after processing your order, we contacted you on July 23rd to let you know that one of the table sizes you ordered was not available. We are in the process of discontinuing the color of the table you ordered and did not have enough in this particular size to fill your order. You decided to switch to a different color table and the order was shipped as confirmed by our sales representative on the phone. You then received a phone call on August 1 informing you that your order is getting ready to ship and you confirmed you are ready to receive your order. On August 6 you received an email informing you that your order shipped, providing you with the tracking information. As you see from the above recap of your order details, we take quite a bit of time to make sure the customer is well informed and provide necessary information in a timely manner. All phone calls and emails are documented and stored for future reference. We hope you enjoy your new furniture.
Posted 2 years ago
“Great service”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Professional & knowledgeable”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Roxanna was absolutely a please to work with, super helpful. She was the best!!! The 12 channel booth I order was gorgeous and I can’t wait to share it with my customers! We will be ordering from SS forever!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you so much for your review! We are glad to hear that Roxanna provided you with exceptional service and that you are delighted with the 12-channel booth. It’s fantastic to know that it met your expectations and that you’re excited to share it with your customers. Your kind words and continued support mean the world to us. We look forward to serving you again and being a part of your business's success.
Posted 2 years ago
“sent the wrong item, and while working thru the exchange/return i was left unanswered and in the dark still.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Customer Service was very good and responsive. They worked with us on a good delivery date. Product was good quality and works perfect in our space.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your kind words! We're glad our team could assist with your delivery and that the product fits perfectly in your space. We appreciate your support and look forward to serving you again.
Posted 2 years ago
“General site not super user fieindly”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Delivery proved to be challenging as product was for condominium complex with no specific personnel on property to receive. Therefore call to management to narrow the three hour window to at least 20 minutes was asked on two occasions and not done costing the association additional shipping.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Nancy Thank you for your review. We go through a meticulous process of scheduling our deliveries. You were given a 3 hour window for delivery. Our driver waited 30 minutes for someone to come and accept the order. He was forced to leave the premises without unloading the order as the person responsible for receiving the order was not available. Unfortunately, in these situations, a re-delivery charge occurs. Thank you, Jane
Posted 2 years ago
“we have not received order yet”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Superior Seating is rated 4.6 based on 470 reviews