Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

swiftwick.com Reviews

4.7 Rating 7,531 Reviews
93 %
of reviewers recommend swiftwick.com
4.7
Based on 7,531 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
6 - 12 Hours
Read swiftwick.com Reviews
swiftwick.com 5 star review on 18th February 2026
Leonard Michaelis
swiftwick.com 5 star review on 17th December 2025
Rae Ann Darling Reed
swiftwick.com 5 star review on 14th December 2025
Anonymous
swiftwick.com 5 star review on 12th December 2025
Justin Li
swiftwick.com 5 star review on 10th December 2025
Anonymous
swiftwick.com 5 star review on 5th December 2025
Daniel Justus
swiftwick.com 5 star review on 12th September 2025
Mary T Speciale
66
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I never received my package. The USPS says the tracking number was assigned, but the item was never received by them for delivery. They told me the package has never left your shop. Please help.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Still haven’t gotten my socks end of story”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Avoid from UK. Ordered socks, didn’t arrive, was told replacement order was shipped, didn’t arrive.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Nonononono”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Unfortunately I have not received the socks, that I ordered and paid some time ago.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello Juha, We're sorry to hear that your order hasn't arrived. International shipping transit times are taking longer than expected. Our support team will send you a follow up message today, and make sure that you are taken care of. Sorry again for the inconvenience! -Swiftwick
Posted 5 years ago
“I must not have received the correct order because I only received one sock and it was so small it wouldn't even fit on my good leg. Not impressed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Vicki, Thank you for your feedback! We hate to hear your Valor socks were not what you expected. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of as we want to ensure we find the best fit for you. Thank you again for your feedback! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“The package was not received. I wrote an email to customer service to see what can be done, but as of yet, have heard nothing.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Charleen, Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. We will be reaching out personally to make this right for you. Thank you again for your feedback. Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Worst socks ever, would not stay up on my heels at all. Wasted money, I will stick with smartwool. If I could give zero stars I would.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Scott, Thank you for taking the time to write a review. We want to make this right for you! One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of as we want to ensure we find the best fit for you. Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“The sock literally ripped the first time I tried to put them on.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Dane, Thank you for your feedback! We hate to hear your socks wore out prematurely. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of as we want to ensure we get this taken care of. Thank you again for your feedback! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Sadly after only wearing the Maxus One two times I have a hole in the two area. So one star for that. I also purchased three pairs of the Pursuit and those have been great so far, only a month, but at this point 5 star for those. Great for cold weather running”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Gordon, Thank you for bringing this to our attention! We hate to hear your socks wore out prematurely. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of. Thank you for your patience! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“The band around my ankle is wayyy tight, tried contacting swift wick and no response.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Trey, Thank you for writing a review! We are sorry to hear your socks are not performing as they should. It appears we reached out to you on 1/18/2021, however, our email may have needed up in a spam/promo folder. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of as we want to ensure we find the best fit for you. Thank you again for your feedback! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“I would love to write a review of these socks, however neither the original order nor the replacement order have been delivered.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. We will be reaching out personally to make this right for you. Thank you again for your feedback. Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“My socks haven't arrived yet, even though I ordered them 16 days ago. It seems to be because USPS was used to ship them. I don't know if they will ever arrive. I'm really disappointed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. We will be reaching out personally to make this right for you. Thank you again for your feedback. Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“I haven’t received the socks as of 14 Jan 2021.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Frances, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. We will be reaching out personally to make this right for you. Thank you again for your feedback. Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“This is the second time that I’ve received a pair of socks and one of the socks has unraveled. The socks began fraying on the inside of the foot by the toe box after only about 20 miles worth of running. Disappointed as I’ve always had positive experiences with your company.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Jack, Thank you for your feedback! We hate to hear your Maxus socks did not hold up as they should. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of for you. Thank you again for your feedback! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Still have not received”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Debra, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. Due to the influx of Holiday shopping, our carriers have experienced delays. Thank you for supporting our business and for your patience during these times! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Never received!! Supposed to have been shipped Dec.9????”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Sandra, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your parcel has yet to arrive. Due to the influx of Holiday shopping, our carriers have experienced delays. It appears your parcel is out for delivery today according to your USPS tracking information. If you have any further questions, feel free to reach out at info@swiftwick.com and we will be happy to help! Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Unfortunately I gave a pair to a friend for Christmas and they were mismatched. One sock went higher on the foot then the other one. Can I return them? Thanks Susan”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Susan, Thank you for taking the time to write a review! We are sorry to hear your recipient's socks were incorrect. We will be reaching out personally to make this right for you. Thank you again for your feedback. Thank you for supporting our business! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“They were no what l though that would be l would not buy another pair !!!!!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
James, Thank you for writing a review! We hate to hear your Pursuit socks were not what you expected. One of our team members will be following up with you via direct message to get this taken care of as we want to ensure we find the best fit for you. Thank you again for your feedback! Kind regards, -Swiftwick Team
Posted 5 years ago
“Love Swiftwick.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
swiftwick.com is rated 4.7 based on 7,531 reviews