Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Ramps Reviews

4.0 Rating 1,491 Reviews
75 %
of reviewers recommend Titan Ramps
4.0
Based on 1,491 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 90%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Ramps Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7555

Email:

info@titanramps.com

Location:

3839 Forest Hill Irene Rd, Suite 100
Memphis
38125

Write Your review

Titan Ramps 5 star review on 12th October 2023
Daniel Masera
Titan Ramps 4 star review on 1st July 2023
Eric Anglea
Titan Ramps 5 star review on 29th June 2023
Jon Cornell
Titan Ramps 5 star review on 11th June 2023
Phillip Hodges
Titan Ramps 5 star review on 6th June 2023
Paul Kinney
Titan Ramps 4 star review on 14th May 2023
Samuel Adams
Titan Ramps 5 star review on 25th February 2023
Jamey Landry
103
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Ramp arrived. Not opened yet, relocating to different address this weekend
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Robert, we're glad to hear your order arrived safely. On 5/24/2022, I sent you an email, and you confirmed that the item is in perfect condition and has no damage. Please email us at info@titanbrands.com with the subject PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Pretty poor experience! The box had upon receipt heavy damage. The carrier has multiple damage points. Expect a call today.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Robert, please accept our heartfelt apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping carriers to enhance our packaging so that it can survive the stresses of transit. Your feedback will certainly be used to improve our shipping procedure and ensure that our partner courier takes proper care of the items they deliver. I reviewed your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who had placed your replacement order. If you need further assistance, please email info@titanbrands.com and mention PBR Joanna.
Posted 3 years ago
Drag was Junk
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello M., please accept our heartfelt apologies for the item's poor quality. Your feedback will undoubtedly be used to improve our shipping process, guaranteeing that our warehouse team thoroughly inspects an item before shipping to ensure that we are providing the highest quality possible. I looked through your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who had placed your replacement order. Please email us at info@titanbrands.com with the subject line PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Instructions not detailed enough
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Byron, please accept our sincere apologies if the manual is not sufficiently detailed. We will certainly use your suggestions to improve our manuals, making them easier to understand and more informative to avoid customer confusion. Please email us at info@titanbrands.com and reference PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Too heavy and clumsy.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello David, please accept our heartfelt apologies if the item you ordered did not match your expectations. Your feedback will undoubtedly be used to enhance the items we manufacture in order to achieve our goal of giving the highest quality possible. I looked over the item you purchased and found that it has a 600-pound weight capacity (Weight rating is based on equally distributed load on two axles) and that it is suitable for use with a scooter or wheelchair (not intended for walking). Please email us at info@titanbrands.com and reference PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Good wife ramp - probably gonna order the 8’ramp for heavier bikes all in on all good and light weight
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Joseph! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Good prices and quick shipping. I would recommend.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Joey! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
nice deal for the man that wants to work on his bikes at home! I love it so far
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Carlos! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
received the set of replacement ramps yesterday and once again found minor damage to the carton- which was leaning against my garage door which I just painted several weeks ago ( this is damaging to the garage door and unsafe because I almost raised the garage door from the inside not knowing the carton leaning on the door would’ve fallen into my garage against expensive equipment . Additionally, the Fed Ex driver did not take back the returning set of ramps ( left side carton in the picture leaning against the brick wall- so now I can spend MORE time trying to arrange a pickup of the returning set of ramps. Finally, after inspection of the ramps, I found a cracked weld. Every ramp you’ve sent has been defective.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Robert, please accept our heartfelt apologies for the item's poor quality. Your feedback will certainly be used to improve our shipping process, ensuring that our warehouse team properly inspects the items before shipping to guarantee that we are providing the highest quality possible. I looked through your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who had issued you a partial refund. Please email us at info@titanbrands.com with the subject line PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
I ordered a set of ramps. As reviewed by others, the ends had sharp edges that I had to file down. I haven't used them yet; however, they seem to be done most'y well. I know some of the welds have smaller inconsistencies but should hold. One end had a slight bend (I'm assuming from shipping). I was able to bend it back; however there is still a small crack from the damage.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Daniel, please accept our heartfelt apologies for the poor quality of the item you received. Your feedback will undoubtedly be used to enhance the items we manufacture in order to achieve our objective of giving the highest quality possible. I checked your account and found that on May 17, 2022, you received a partial refund. If you require further assistance, please email info@titanbrands.com and mention PBR Joanna.
Posted 3 years ago
Product arrived on time. But I was shipped wrong item. Not what was on the order. Working with customer service to deliver item ordered and pick up wrong product.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello David, please accept our heartfelt apologies for the incorrect item you received. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our shipping process, ensuring that our warehouse team properly inspects the items before shipping to verify that the correct item is selected. I checked your account and found that the replacement order arrived on May 13, 2022. If you require further assistance, please contact us at info@titanbrands.com so that we can assist you.
Posted 3 years ago
I give it 4 stars and the reason being the two cross supports should be more form fitting. A little to much slop..
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Terry, please accept our heartfelt apologies if the item you received did not meet your expectations. We will absolutely use your feedback to enhance the items we manufacture in order to achieve our aim of providing the greatest quality possible. I looked into your account and found that one of our product specialists had already suggested a solution to your concern, but you chose to keep the item. Please contact info@titanbrands.com and reference PBR Joanna if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Good quality product for a good price.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Shane! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
one ramp was not completely welded. I am glad i caught it before we used them.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Jimmy, please accept our sincere apologies for the ramp's poor quality. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our shipping procedure, ensuring that our warehouse team properly inspects an item prior to shipment. I sent you an email on 4/27/2022 requesting pictures so that we could better assist you, but I have yet to hear back. You can still submit photos/videos to info@titanbrands.com with the subject line PBR Joanna so that we can find the best solution for you.
Posted 3 years ago
2,000 lbs is a total combined weight. It’s only 1,000 lbs for the center ramp.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Delivery was incredibly fast ! Ramps work great on a low car hyundai sonata se. Everything was as advertised. Just 👍 great John C. Monson Ma.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Very guick delivery
Helpful Report
Posted 3 years ago
My order wasn't delivered. I was told it was in stock in Jan. And that is why I ordered. It's April and I was told it's still on the ship! And I'm still waiting for my refund.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Item came damaged, instructions are terrible, holes to hold ramp up not aligned and need to be drilled or filed out. Poor quality control.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Great product, great price and quick shipping !!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Titan Ramps is rated 4.0 based on 1,491 reviews