Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Ramps Reviews

4.0 Rating 1,491 Reviews
75 %
of reviewers recommend Titan Ramps
4.0
Based on 1,491 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 90%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Ramps Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7555

Email:

info@titanramps.com

Location:

3839 Forest Hill Irene Rd, Suite 100
Memphis
38125

Write Your review

Titan Ramps 5 star review on 12th October 2023
Daniel Masera
Titan Ramps 4 star review on 1st July 2023
Eric Anglea
Titan Ramps 5 star review on 29th June 2023
Jon Cornell
Titan Ramps 5 star review on 11th June 2023
Phillip Hodges
Titan Ramps 5 star review on 6th June 2023
Paul Kinney
Titan Ramps 4 star review on 14th May 2023
Samuel Adams
Titan Ramps 5 star review on 25th February 2023
Jamey Landry
103
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Excellent product, fast shipping and not too pricey. Thank you
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Julius! Thank you for the positive feedback regarding your experience! Here at Titan we are proud to hear about a positive customer experience from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Attempted to correct the shipping address at least 4 times, including service department which seemed unable to speak or understand the English language. Package was delivered to an incorrect address, in a completely different part of the country over 1100 miles away.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Doug. We sincerely apologize for your experience. We were able to locate your recent order with us and found the order was shipped within 48 hours of placing the order and shows delivered within our promised 5-7 business days. We hate to hear that FedEx delivered your order to the wrong address. In the future, I recommend contacting their customer service department to clear up those issues with them to avoid that happening again in the future. Please email us at info@titanramps.com with the subject PBR Amyra so we can assist you further.
Posted 3 years ago
COUPLER BOLT WAS MISSING DUE TO POUR PACKAGEING.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Michael, please accept our sincere apologies if parts of your order are missing. Your feedback will certainly be used to enhance our shipping procedure, ensuring that our warehouse team properly inspects the items prior to delivery to guarantee that they are complete. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who advised you to purchase the parts locally and we will issue a refund for the cost of the parts. Please email us at info@titanramps.com and reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Placed and order. 3 days later I recieved an email indicating that the product was unavailable. Then my credit card was chrged for the purchase. Sent email, no response. Called and was told it would take 5 to 7 business days to process the refund. Pay the bill and hope it's refunded. Why was the credit card charged after Titan cancelled the order?
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Don, please accept our heartfelt apologies if your order was canceled. Your feedback will certainly be used to improve the product listing to ensure that our customers are not confused by the availability of our products. I have checked that your order was canceled due to the items are out of stock. I have reviewed your account, and your refund was issued on June 22, 2022. Also, unfortunately, we require payment first for every order upon checkout. Please email us at info@titanramps.com with the reference PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
Good product all the way around!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Melvis! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We noticed that you left a 1-star review vs a 5-star as your feedback indicates. We would love it if you would update your review! We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Good customer service.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Charlene! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We noticed that you left a 1-star review vs a 5-star as your feedback indicates. We would love it if you would update your review! We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
To short.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello John, we're sorry to hear this. All of our listings should include detailed specs to help you make the best decision for purchase! I checked your account and I can see that the item has been returned and a refund has already been issued.
Posted 3 years ago
It came damaged, a bolt was missing, the pin is too large for the hitch of my Toyota truck, and it’s been days and I cannot get a response from customer service to deal with any of these issues
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Charles, please accept our heartfelt apologies if the item you received was damaged in transit. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. I looked into your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who submitted the return request for you. If you need further assistance, please contact us at info@titanramps.com and mention PBR Amyra.
Posted 3 years ago
Fit my 2021 rzr xp 4 turbo perfectly And super fast delivery Awesome
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Kenny! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We noticed that you left a 1-star review vs a 5-star as your feedback indicates. We would love it if you would update your review! We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
A scooter carrier with a ramp was received with areas that were bent. The instructions had the wrong tools needed listed. Had to modify the retention hole for the ramp as the bracket was welded in the wrong position. Holes for leveling are not in the correct placement. Carrier poorly packaged from the maker. The item had gotten wet at one time and the instructions were almost unreadable, this also caused the carton to disintegrate. Item is MADE IN CHINA NOT THE USA!!!! I do not use Instagram or Facebook, hard to have review verified that way.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Jim, please accept our heartfelt apologies if the item you received arrived damaged. We value our customers' feedback and are constantly working with shipping providers to enhance our packaging so that it can survive the rigors of transit. Unfortunately, we do not recommend modifying the item because doing so will void the warranty. In the future, we suggest you contact us first if there is a problem with the order you receive, and we will gladly offer a refund or replacement. If you have any pending issues that we can look into for you, please reach out to us at info@titanramps.com and reference PBR Amyra so we can assist you further.
Posted 3 years ago
This Titan Ramp works very good! The instructions are a little unclear and don’t show great pictures of “how to”. You can go on their site and see a copy of the manual. Also, I had to drill a little more space so the latch for the ramp would go in and out. It was hitting at the bottom. I tried loosening the bolts and raising the ramp to create more space so it would work, but it just wasn’t enough to help. Was pretty easy to drill the bottom of the slot to get it to work great. Still a great value! Would purchase again!
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Denny, please accept our sincere apologies if the manual you received is a little unclear and for the quality issue. To avoid customer confusion, we will absolutely consider your suggestions to improve the manuals for our products. We sent you an email on June 17, 2022, asking for photos, but we have yet to hear back. Please email us at info@titanramps.com with the subject PBR Amyra so we can assist you further.
Posted 3 years ago
Fast shipping easy to install
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Donny! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We noticed that you let a 1-star review vs a 5-star as your feedback indicates. We would love it if you would update your review! We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
I recieved a defective ramp, when I notified Tristan he immediately resolved the issue the best he could. I was not happy with Titan or the defective ramp, but after dealing with Tristan and how the company backs its products, I will recommend these products and company to everyone. Mistakes are made but it's how you deal with them matters. Thank you.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello John, please accept our heartfelt apologies if the item you purchase is defective. Your feedback will certainly be used to enhance the products we manufacture in order to achieve our goal of providing the highest quality possible. I checked your account and noticed that you've already spoken with one of our product specialists, who has processed a replacement 10 FT HD Folding Arch Ramp which has been delivered on 06/02/2022. Please email us at info@titanramps.com with the subject PBR Amyra if you require further assistance.
Posted 3 years ago
The ramps arrived promptly but the model I bought is in three sections and there way no means to tie them together to form a usable 40 inch wide ramp. I called customer service and the lady said she would send the 4 straps needed to hold the system together. At this time they have not arrived.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Garon, please accept our heartfelt apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. Your feedback will certainly be used to improve the products we manufacture in order to achieve our objective of providing the highest quality possible. I reviewed your account and found that we have issued a replacement strap that has been delivered on June 10, 2022. If you have any pending issues that we can look into for you, please reach out to us at info@titanramps.com and reference PBR Amyra so we can assist you further.
Posted 3 years ago
Light weight, good fit and well made. Just what I wanted.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Donald. We apologize for any inconvenience. I did some research in our system to see if I could pinpoint what went wrong; however, I wasn't able to locate any information to allow me to provide a resolution. Therefore, I wanted to reach out to see if there was anything we could support you with. If you have an outstanding issue, please reach out to us at info@titanramps.com and reference PBR Amyra, and we will be more than happy to assist you.
Posted 3 years ago
It was on backorder, which is fine, but then we did not receive the hardware for installation or even an instruction guide to do it.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Jamie, please accept our heartfelt apologies for your order's missing hardware and for your difficulty in finding the manual for the item you purchased. Your feedback will undoubtedly be used to enhance our processes, ensuring that our warehouse team properly inspects each item before shipping to guarantee that the parts are complete. I checked your account and found that you had already spoken with one of our product specialists, who will refund you for the hardware you purchased. If you need further assistance, please contact us at info@titanbrands.com and mention PBR Joanna.
Posted 3 years ago
Awful - Still waiting on refund on credit card after 3 week, are you stalling? I am incurring interest! In good faith, I made a second purchase after the 1st debacle. WHY DOES YOU TELEPHONE GO UN- ANSWERED?
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello Ken, please accept our heartfelt apologies if the refund took longer than expected. We will absolutely use your feedback to enhance our processes so that we can respond to your concern as quickly as possible. I checked your account and found that the refund was issued on May 31, 2022. If you need further assistance, please contact us at info@titanbrands.com and mention PBR Joanna.
Posted 3 years ago
Did not get in a timely manner
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello James, please accept our sincere apologies if your order took longer than expected to arrive. Your feedback will certainly be used to enhance our shipping processes, making it simpler for us to resolve your concern about updating your delivery address. I checked your account and found that the replacement order arrived on May 26, 2022. If you need further assistance, please contact us at info@titanbrands.com and mention PBR Joanna.
Posted 3 years ago
Very Prompt delivery. Sturdy construction. This is the third ramp i have ordered
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello John! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Delivered quickly. Seem very sturdy. Although have not used yet.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hello David! Thank you for the positive feedback regarding your entire experience! Here at Titan, we pride ourselves on positive customer experiences from purchase to delivery so we are overjoyed with this feedback. We hope to be able to serve you again!
Posted 3 years ago
Titan Ramps is rated 4.0 based on 1,491 reviews