Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Unbeatable Bathrooms Reviews

4.1 Rating 599 Reviews
76 %
of reviewers recommend Unbeatable Bathrooms
4.1
Based on 599 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 65%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 91%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
3.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read Unbeatable Bathrooms Reviews
Visit Website

Phone:

01782 636245

Location:

61-63 High Street, Silverdale, Newcastle-Under-Lyme
ST5 6LY

Write Your review

“Ordered an item, got an e mail and stated a tracking number would follow. Never arrived, they never pick the phone up or reply to any e mails. A truly shocking service, avoid avoid. Trading standards advised. I would give -5 if allowed.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Avoid this company. Placed an order nine months ago and no response. Do not believe the glowing reviews.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I'm very disappointed with this company and will not be using them again. I placed my order in November but the item has still not arrived even though they state they deliver within 2-5 working days!!! I've tried to contact them but no one answers which leaves me to think that they are no longer in business. I've now cancelled the order but as no one appears to be checking emails, etc. am not hopeful that I will receive a refund in which case will take this further.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“If I could rank them a 0 I would! Ordered never arrived. This fraudulent company has stolen my money and from the looks of the reviews countless other customers! I ordered bathroom flooring 2 months ago which was supposed to be delivered within 5 days. They don't answer the phone, email, or any correspondence. Avoid. Avoid. Avoid these scammers!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I ordered a bathroom shelf, very small, about £120, on 29.11.2023, still not received and very little response from company, due to "personal reasons", I was assured they would investigate and get back to me but still nothing .Don't buy from this company, I think they must be in trouble”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Order has not been received. It is now 8 days since delivery was promised. My emails and calls have not been answered. I had to order from another supplier eventually for next day delivery as basin needed to be installed. Very poor and disappointing company to deal with. Still awaiting refund.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Order never arrived. They don't answer emails, phone calls, or the live online chat. It's ridiculous.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Order never arrived, took the money, won't pick up the phone, won't return emails. Avoid this company. I will be forced to take legal action in a small claims court if they do not respond to me.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Company took money and no goods arrived. No one answers phone or replies to emails. Clearly a fraud and I am reporting.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“They are fine unless your product is faulty- then they do not follow the law and ignore your requests for a replacement, I have been sending repeated requests since 22 October. Their phone lines are permanently out of action, the chat doesn't get answered and nor do your emails. I would not use this company again. I will now be complaining to Trading Standards. Very, very poor and a complete rip off.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Absolutely hopeless to deal with, ordered something back in May 2023 and am still waiting, have left phone messages and emails constantly but they do not even have the curtesy to reply or phone back. Quick enough to take payment though. Unfortunately next step will have to be legal”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I ordered a Thermostatic Mixer Shower which turned out to be too long, the wrong one but my fault. I contacted Unbeatable Bathrooms and arranged to return this. Since then I have tried to order the correct item. The returned item was delivered but even after emails and phone calls the £299.00 I had paid for the initial Shower item was not refunded / neither was I offered the correct Mixer shower. I have tried phoning numerous times but the phone just plays a pre recorded sorry everyone is busy. So I am left £299.00 out of pocket and no mixer shower.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“They don’t have any products just a fraudulent website and a bank account”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“No-show on order. Endless chasing hit and miss with replies. Promises but in the end after losing time and money I cancelled and ordered elsewhere. Then it turned up more work to now resolve”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I order an item on 8 days ago and it has still not been delivered, managed to speak call them for update couple of days ago and I was told someone would call me back. Since then I have been calling them, tried to reach out on live chat but no answer or response. Very worried if I will recieved the item in time as it was advertised as 2-5 working days its been 8 days with no updates. I would not reccomend this company to anyone.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I have been waiting on 2 shower hoses at a cost of £258 from this company since July 2023. I have repeatedly tried to call them, email them and use live chat to get an update with no response. They have taken my money but seem to have disappeared off the planet. No other choice but to go legal now. My advice is to not use this company and once they have your money that is the last you will hear from them.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Orderd an item, Unbeatable Tiles took the money and stated delivery within 2-3 days, now its 8 days later and still nothing. I've tried getting in contact by phone, email and the online chat service and so far had no response. I wish i read the reviews first as they're spot on, none existent service, feels more like a con than a reputable business.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Ordered a sink back in April - still to this date (September 25th) have had no help or communication to be updated as to why we haven't received our goods? Left numerous voicemails - emails - online chats -- NOTHING!! DO NOT ORDER - I am hoping this prompts a email response ??”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Took my order, took my money, waited 5 months, numerous voicemails, numerous email. No reply. Don't order from these guys if you ever want to see your money back or your goods delivered.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Ordered a item 2 weeks ago, and has not come yet, it said 2/3 working days but in my case 2/3 working weeks I assume. Also customer service, wasn’t that great as they took a while to get back to me and have not since contacted me back once I got a reply from them! Really annoyed but lesson learned. Unhappy customer….!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Argent, Thank you for getting in touch, we're very sorry to hear about this. Our team has recently sent you an email, explaining that the courier had incorrectly marked the order as delivered last week, but the item has unfortunately been lost in transit. We've raised the issue with the courier and your order has been refunded. Regretfully, sometimes issues like this arise and are out of our control, but we do our best to try and resolve them whenever possible. We truly appreciate your understanding on the matter. If you have any questions, please let us know. All the best, Unbeatable Bathrooms
Posted 3 years ago
Unbeatable Bathrooms is rated 4.1 based on 599 reviews