Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Vee Dub Transporters Reviews

4.7 Rating 5,605 Reviews
93 %
of reviewers recommend Vee Dub Transporters
4.7
Based on 5,605 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Vee Dub Transporters Reviews

About Vee Dub Transporters:

Our company is a small family business which is growing at an unbelievable pace, and we believe that our customers’ needs are of the utmost importance. We are committed to meeting all your needs. As a result, a high percentage of our business is from repeat customers and referrals. We would welcome the opportunity to earn your trust and deliver you the best service in the industry.

Visit Website

Phone:

08002922005

Email:

help@veedubtransporters.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive,
Sileby
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Vee Dub Transporters 5 star review on 28th August 2025
Russell O
Vee Dub Transporters 5 star review on 25th August 2025
Iain W
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
699
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Ordered quite a few items from these guys and all great, was a fault with one item and a quick email and all sorted fast without any hassle at all, must say Ollie and the team are so helpful and first class, there customer service is fantastic other companies need to learn from these guys
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Darren, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Really good customer service and high quality products
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Boyd, Many thanks for your 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with our service and our products. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
NOt had any problems before with this co. and always quick delivery but this vinyl seemed to be shown on the rear window of a converted van however now its here its too small.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Richard, Could you please email support@veedubtransporters.co.uk and a member of our customer services team will be able to assist you with this. Many thanks Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Very good service and good quality parts. Would buy again.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Dean, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are happy with our service and the T5 Gear Knob and Gator Kit. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Little mix-up with all products not being delivered, and excellent customer service sorted the issue out. Good prices with great support. Would I use again, most definitely.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Chris, Many thanks for your review. We appreciate your kind feedback and we are glad to hear your are pleased with the T5 Bilstein Komfort (B14) Height Adjustable Coilover Kit and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Great service and everything Well Packaged
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Many thanks for your 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T4 Eibach Pro-Kit with Lowering Springs, T4 Lightbar Red & Smoked Rear Lights, T4 Black LED DRL Headlamps and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Top company to deal with every time I order. I had a slight issue for the first time recently but it was sorted immediately...many thanks!
Vee Dub Transporters 5 star review on 5th March 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mike, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with our service and we are sure the T5 Stealth Comfort Series Seat Covers will look great when fitted. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Always good quality products with a great range and fast delivery
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Paul, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with the Genuine VW Cab Door Seal. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I wasn’t delivered what I ordered!! The order was two air fresheners I got one, which was not (vee dub air freshener) which I wanted. Also window cleaning product. Show a spray nozzle attached to bottle on picture. I got just the bottle. Even costumer services said they would sort this. That didn’t ☹️ out of pocket really!!!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Leigh, Apologies for this. Could you kindly reply to your support ticket, 97216 and a member of our support team will be able to assist you with regards to this, as they are awaiting your response. Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I bought t6 front lower sportline bumper painted and a t6 rear tailgate spoiler painted and the paint quality was excellent and great match to my indium grey van easy to fit as well and look amazing, very pleased and took the hassle out of trying to get painted from a body shop and waiting, so can’t recommend enough 👍
Vee Dub Transporters 5 star review on 1st March 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Paul, Many thanks for the 5 star review! Your new front spoiler looks great! We hope to see you soon! All the best from the VeeDub team.
Posted 2 years ago
Had some issues with parts I purchased in 2022 but didn't fit till this year and they replaced the item after I submitted pics of the issue with no hassle at all. Highly recommend and will not hesitate to use again myself.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Ron, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and we hope that you are happy with the T6.1 Lower Grill Trims. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Always a prompt service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Many thanks for your review. We are glad to hear you are pleased with our service and the T5 Tailgate High Level Rear Brake Light. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Great communication brilliant to deal with
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Vincent, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with the T6 Full Window Kit. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Good experience with sellers
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Susan, Many thanks for your review. We are glad to hear you are pleased with our service and we hope you are happy with T5 Curtain Kits. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Great service many thanks best to buy from people who know what they are taking about.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Stephen, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with the T5 Front & Rear Mudflaps. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Just upset how they never sent my order out in time and now am 1 week behind on work. Disappointed how long it’s took.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good afternoon, Many thanks for your comments. We have looked into this for you and can see that you had contacted us to advise that part of your order hadn't arrived to which we have replied to you to advise we will issue you with a replacement for this. We are awaiting your reply to your support ticket 97790 asking you to confirm the delivery address, once you have confirmed this, we shall issue the replacement for the flooring. We look forward to hearing back from you to have this all resolved. Apologies for any inconvenience caused. VanPimps.
Posted 2 years ago
Great product, easy to use and good instructions. Will definitely order in future
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Matt, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Gas Bonnet Strut. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Received order and found some parts missing, contacted Vee Dubs and Ollie imeadiately rectified the problem by sending out the missing parts. Later I found the headrest covers I had ordered for my T5.1 would not fit , again Ollie identified that my headrest were actually T6, again the headrest covers were quickly replaced. Any problems I had were quickly resolved, thank you very much , will be ordering again from you if I need anything else.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Archie, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Few queries on delivery, and then box badly damaged on arrival causing a dent in one of the side bars but Vee Dub quickly sorted and replacement sent out. Side bars now on the van and look Amazing!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Many thanks for the 5 Star Review. Many thanks for your kind feedback. We are glad to hear you are pleased with the T5 Mirror Polished Stainless Steel Side Runners and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Very quick delivery and easy to fit looks great
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Garry, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the Genuine VW T5.1 Dash Tidy. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Vee Dub Transporters is rated 4.7 based on 5,605 reviews