Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Vee Dub Transporters Reviews

4.7 Rating 5,607 Reviews
93 %
of reviewers recommend Vee Dub Transporters
4.7
Based on 5,607 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Vee Dub Transporters Reviews

About Vee Dub Transporters:

Our company is a small family business which is growing at an unbelievable pace, and we believe that our customers’ needs are of the utmost importance. We are committed to meeting all your needs. As a result, a high percentage of our business is from repeat customers and referrals. We would welcome the opportunity to earn your trust and deliver you the best service in the industry.

Visit Website

Phone:

08002922005

Email:

help@veedubtransporters.co.uk

Location:

Unit 1 Manor Drive,
Sileby
Leicestershire
LE12 7RZ

Write Your review

Vee Dub Transporters 5 star review on 28th August 2025
Russell O
Vee Dub Transporters 5 star review on 25th August 2025
Iain W
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 24th August 2025
Thomas B
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
Vee Dub Transporters 5 star review on 12th August 2025
John R
699
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Excellent service and fast delivery AAA+++
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mike, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Rear Threshold Cover and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I ordered some seat covers for my t6 and there were a perfect fit great quality aswell and delivered on time very please with there service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Gavin, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T6 Punched Leather Style Seat Covers and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
My first option for anything VW that I need, always. First class service and speedy delivery. These guys never let me down.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Gary, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with the T5 Door Seal Package. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Yet again great service and turned up on time and well packaged
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Neil, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the Mountain Range Decal and the Vinyl Wrapping Tool Kit. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Transforming
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Adrian, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 O/S/Front Opening Window in Privacy Tint. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Great fast service and a top class product and so easy to fit. Regards Graham Selfe
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Graham, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Heko Wind Deflectors and our service. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Another great experience with VeeDub Transporters. Super company stocking some brilliant gear.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi York, Many thanks for the 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear you are pleased with the T5 Auto Headlight Switch and Heko Wind Deflectors. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
A very efficient service with good communication and helpful assistance from staff when the customer orders the wrong spoiler! I would certainly use them again.
Vee Dub Transporters 5 star review on 18th January 2023 Vee Dub Transporters 5 star review on 18th January 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mathew, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the Painted OEM Style Front Splitter and our service. It looks awesome! We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
All good thanks. Apart from delivery company didn't do there part.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Christopher, Many thanks for your 5 Star Review. We appreciate your feedback and are glad to hear you are pleased with the HEKO Wind Deflectors and the Pillar Blackout Decals. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Efficient service again thanks. Possibly update the website and change Ireland to N.Ireland? Tried to order for delivery and had to contact you to find out why it wasn’t working, not an issue for me as I can take delivery in either country but not everyone is that fortunate.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Aaron, Many thanks for your 5 Star Review. We appreciate your feedback and are glad to hear you are pleased with our service and the Prestige Van Conversion Lining Carpet. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I was disappointed with my experience with Vee Dub. The order was delayed in processing and then again in delivery. I had an issue with the mirror bush I had bought and tried to contact customer services only to be told by sales that I had to email, there is no telephone support at all. I asked in my email for a call and left my number but instead, I got a 1 line email that completely missed the point of my question. Finally, the cost of the offside mirror lower (genuine VW part) was almost exactly double the cost of the same item from my local VW main dealer. I am not saying never to use them but definitely do your homework first and ask any questions you need answered before you buy.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good afternoon, Many thanks for your feedback and we are sorry that you are not satisfied with the service you have received. The process that you were advised with regards to email our support contact was correct as we are an e-commerce company and issues are dealt with in a faster time frame. Your order was placed after our cut off point and was dispatched within the 2 working day service however Royal Mail had delayed your order, apologies regarding this. We apologise for any inconvenience caused to yourself. Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Fitting instructions very poor …conflicting statements about fitting a t4 side windows on the internet.. poor feedback from vee dub themselves..
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good afternoon, We are sorry that you feel this way. We do have fitting videos on our website and our customer services team are also available to advise. Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
As always good products and great service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Mike, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Under Bonnet Seal. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Great as always
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi John, Many thanks for your review. We appreciate your kind feedback and are glad to hear your are pleased with the T5 Rear Mudflaps. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Ive bought quite a few bits from Vee Dub for my T4 ! Their service and products are faultless and they will defo be my go to people in future 🤙 Nice one from a happy Northerner
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Chris, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T4 Curtain Kits and we appreciate your kind feedback. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
So far so good .
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Marc, Many thanks for your review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Twin Rear Door High Level Rear Brake Lights. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Gloss black front splitter looks superb on the front of my T6.1. Took a bit longer than planned but I was on my own. Thoroughly recommend two people. It’s transformed the look of my van. Superb product and price. Amazing that so little money can make such an impact.
Vee Dub Transporters 5 star review on 16th January 2023
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Kevin, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T6.1 Front Splitter. It looks awesome! We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
I’ve been purchased products from veedub for several years and is my do to shop when looking for products
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Sean, Many thanks for your 5 Star Review. We appreciate your kind feedback and we are sure that the T5 Black Vulcan Side Steps and Upper and Lower Front Grille Trim Package looks awesome! We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Prompt service and quality product that fitted very well.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi, Many thanks for the 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the T5 Punched Style Leather Seat Covers. We are sure they look awesome! All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
did the job it is meant to do
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Martin, Many thanks for your 5 Star Review. We are glad to hear you are pleased with the Genuine VW Front Lower Cab Door Seal. We hope to see you again in the near future. All the best from the Vee Dub Team.
Posted 2 years ago
Vee Dub Transporters is rated 4.7 based on 5,607 reviews