Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Workwear Express Reviews

4.2 Rating 3,724 Reviews
79 %
of reviewers recommend Workwear Express
4.2
Based on 3,724 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Workwear Express Reviews
Visit Website

Phone:

0800 028 5867

Email:

sales@workwearexpress.com

Location:

Cathedral Park, Belmont Industrial Estate,
Cathedral Park, Belmont Industrial Estate
County Durham
DH1 1TF

Write Your review

Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 13th July 2023
Andrew Cope
Workwear Express 5 star review on 18th August 2021
Mark
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Red Sparrow Gaming
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Peter Ashton
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Ben Notman
75
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“The items ordered were the right quality but my legs were too short! The refund process was made very easy, thank you. I'll be back!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“excellent price good value quick delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“2 of my 3 items have been processed but no new info on the item I am waiting on the only speedy thing about this process was how quick you where to take my money no info on when then item will be in stock been over 2 weeks to add insult to injury my order confirmation wasn't sent so that would explain Why the items were out of stock before my order was confirmed this company is a complete joke money first customer service last still waiting on my order at full price no reduced rate for my trouble don't care about their customer base”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“2 hi viz vests ordered both had different printing on the back one company logo and the other had text took a picture of the back of a jacket sent it off both came back perfect and in a very quick turnaround will definitely use workwear express again. Brilliant”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“It is what I wanted but by the time you've paid for postage, it's cost me almost 3 times as much as the same product from the local market! Too Expensive for what it is.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi Andy, We ship all our items on a next working day dispatch, we do understand it will seem costly for one item however we choose to be fair to all customers no matter how big or small your order should be with you the next working day once it leaves us- unless you are based outside the UK or in the highlands. Due to this our shipping costs are standard for all orders. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Good product dispatched quickly.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Fantastic quality and customer service ... I’m really happy with the work carried out and the quality of the items and stitching - definitely recommend and will be using again in the future..”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great service, great product and excellent value for money. A really straightforward no nonsense way of working, I will be reordering”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very fast delivery and very high quality material. Better than what I had expected! Will definitely order more from here.”
Workwear Express 5 star review on 1st February 2020
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Placed an order on a Thursday. Email said the order would be delivered the next Wednesday, then on the Monday had an email saying that my order would not be available until 13/03/20 nearly 3 months time. Had to get a refund. Items should not be advertised if you cannot deliver in a reasonable time scale.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Nigel, Having looked into your order, the item on your order is not one that we hold in stock, due to this as soon as we were advised of the delay we contacted you to make you aware. However I can see that the team did cancel and get the refund processed for you on the system as soon as you have advised us of the next steps. We can of course check the live stock levels with suppliers before you place an order if you speak to our sales team who are in the office from 8am till 8pm. Many Thanks
Posted 6 years ago
“This was so easy to order and communications were great. We’ve paid far far more than this in the past with different companies but I’m now sticking with you guys. First class thank you so much”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“100% excellent experience which went seamlessly from beginning to end. Nice products, great price, rapid delivery!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Have to agree with last reviewer their pricing is complete rubbish.. And as to say you may not be able to beat a price is false advertising on the top of you website it clearly says The Workwear Express Price Beat Promise.. Think you need reporting to trading standards”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Kurun, If you are able to provide some of your order details that would be appreciated. Then we can look into your review as the price match does need to be looked at on a case by case basis; we can certainly do that for you to make sure you were provided the best pricing that we can offer our customers. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Had issue, but company showed good will in resolving it.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hi, We do always show our full pricing in the basket when you head to the checkout process on desktop and our mobile site. I have managed to look into your account and see that we have refunded you in regards to a price match. We may not always be able to beat a price but we will always try to match if that is something we can do for you. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Product descriptions and sizing charts good. Fast delivery and an easy, efficient returns system.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Fast delivery, Very good quality and great prices. The vast range of personalised clothing options was great. Will use again.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Excellent service and products, highly recommend.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Easy to order with. Fast delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Sizes all wrong 29” leg is actually 34” in reality - even though it says 29 inches. T shirt sizes are massive compared to other companies sizes. So all hugely too big. Now I have to mess about sending it all back and I haven’t the time, or the clothing I need for my new job. A huge waste of time and hassle.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello RAK, We are sorry to hear that you are not happy with the sizing of your garments, We would like to let you know that we do offer free returns via Collect Plus which allows you to drop off and return your items at a time that suits you. If we can help with sizing on any future orders please contact our sales team. Many Thanks
Posted 6 years ago
“When ordering the my item it was very fast and easy to use. Customer Service was very helpful through out the process. However, the price I paid and the quality of the sweatshirt I bought is embarrassing. The sweatshirt itself is not good quality at all! I wish I took my business elsewhere.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Workwear Express is rated 4.2 based on 3,724 reviews