Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

World of Camping Reviews

4.7 Rating 10,060 Reviews
95 %
of reviewers recommend World of Camping
4.7
Based on 10,060 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read World of Camping Reviews
Visit Website

Phone:

01209 203220

Email:

thecampingshop@yahoo.co.uk

Location:

4 Bamber House, Victoria, St Austell
Cornwall
PL26 8LQ

Write Your review

“Ordered a motor mover on a Saturday night, received it Wednesday lunch time. Bang on the 3_5 days delivery. Everything well packed and present. Excellent service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Goods arrived well packed and in good condition. However was disappointed that the rooflight was missing the small roller blind.l thought it should have been included as it is designed to have one and no mention was made of it's omissions at purchase time . The rooflight is obviously incomplete without it. Thank you. .”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“First time I ordered a product from World of Camping. Arrived on time and staff were very helpful”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We have had the most dreadful experience with World of Camping. We ordered 4 camping chairs on the 17th December as Christmas gifts. I phoned up to double check they would arrive and they assured me they would. 2 arrived, and then a few days later we got another package - a fridge-sized heavy box containing a stove. Obviously, we had been delivered someone else’s order. I called, and they couldn’t get the box picked up until the 3rd Jan. We had to host Christmas in our tiny 4x4m living room with a huge box in the way as we had nowhere else to put it. It really marred our Christmas as we were already tight for space, but we couldn’t warrant leaving it outside for fear of it being stolen and it wouldn’t fit in the car. To make matters worse, I was so desperate to get this box out of my house that I took the day off on 3rd Jan (when they were supposed to collect it) and cancelled all of my appointments. I waited for the message containing the delivery time frame, but the delivery never came. At 4pm I phoned up and asked how long they would be - turns out they forgot to sort out the delivery. Finally, on the 9th January, after nearly 3 weeks of having an enormous heavy box in my 2 up 2 down, it was collected and the other chairs delivered. I have tried to be polite, honest and respectful throughout this whole process, but right now I am really angry. No sort of compensation was offered, no real written apology, just a ‘sorry’ on the phone by the call handler. I will NEVER buy from this company again and I urge you as a customer to look elsewhere. They ruined my first time hosting Christmas in our first home and I am simply shocked at the lack of organisation here - one muck up, ok, but to forget to sort the collection? It should have been a priority.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Thank you for your review. We are sorry to read how unhappy you have been with our service and after reading your order notes we understand there were continuous errors. After speaking with customer service they explained you had been very courteous about these issues and are sorry to hear you felt it spoilt your Christmas. You have explained in your review that you did indeed recieve 2 of your 4 chairs ordered prior to Christmas and we have since sent you another 4, making 6 received in total. We are happy for you to keep the 2 chairs in compensation for these errors occuring and sincerely apologise again for this happening to you. We believe if you read through our other reviews that we are performing at a rating of 4 and a half stars showing that this not our normal service.
Posted 7 years ago
“Fantastic service. Super fast delivery. Thanks”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Really good quality product and delivery was exceptional”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Absolutely delighted with the very prompt arrival - thank you!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Their prices are always normally very competitive, but when others are cheaper they are always very quick to respond to price match queries. On pre-ordering some items at a discounted rate they have been brilliant with communications on telling me the estimated date they will receive the items and when it changes, also asking me if I still want to continue with the order. Very impressed with their web site, range of goods, competitiveness and comms and will always look to the when I need more camping items.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“I bought this ex-display Outwell awning from World of Camping, the product arrived quickly, was in prestine condition and perfectly folded in the bag with all pegs and ancillaries. Good coms and professional . I would recommend this company for your outdoor needs.”
World of Camping 5 star review on 5th January 2019
Helpful Report
Posted 7 years ago
“As always World of Camping came up with the goods on price and delivery. Could not have been better. Will definately use them again and recommend them without hesitation.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Wonderful service came very quickly ordered 24th Dec. Its looks amazing would never know it was a calor gas heater. The realflame effect is so nice looking great heat with different settings well worth the money. Linda”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“They were very helpful when I rang to order, and I received item within 3 days just before xmas”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Great service and change of delivery address all handled well”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Very pleased with my purchase and delivery was very quick! Bought this for our conservatory and wow what a difference it makes ! Will definitely recommend to friends and family!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Delivered on time and done exactly what was on the tin. Thanks”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Excellent customer service and product advice. Very speedy delivery. Would definitely use again and recommend to others.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Great experience ordering with World of Camping. Well informed of delivery timescale. I originally ordered a cast iron calor gas heater for our log cabin. It’s fab, ticks all the boxes. We were pleased with the service so when it came to ordering another heater for our conservatory, we went straight to World of Camping.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Very good service. I ordered online but then rang to enquire about Christmas delivery. The heater was delivered the next day! I left my mobile number with Customer Services so they could text me about delivery but I didn't actually get a text. Also there was some very slight damage to the bottom of the heater which meant it wobbled on three wheels with the fourth off the ground. However, we managed to put that right. Overall, excellent, speedy service, just two small glitches.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Very helpful customer service and first class communication and delivery”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We camped after purchasing this family size tent and we were more than happy . It has a fair size living area with an attacheable bathtub groundsheet,2 sleeping areas with a divider and pockets for your phone ,wallet etc in both areas . It rained heavily during the night with some strong winds . The Huntsville fared well against the elements . Excellent purchase.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
World of Camping is rated 4.7 based on 10,060 reviews