adulttoymegastore.com Reviews

4.44 Rating 281 Reviews
87 %
of reviewers recommend adulttoymegastore.com
Visit Website

Email:

jason@wholesalesolutions.co.nz

Write Your review

Tell us how adulttoymegastore.com made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Great product fast shipping easy transaction. Thanks!
Posted 2 months ago
You're very welcome! We hope you enjoy your item and we can't wait to see you again! Thanks for the awesome feedback!
Posted 2 months ago
My item is on its way- customer service is very friendly and quick to respond. Will definitely shop here in the future!
Posted 2 months ago
Great stuff! Glad to hear you appreciated our service and the speedy response time! Cheers for the feedback and we can't wait to see you again!
Posted 2 months ago
I ordered from you guys on April 5th and have yet to get my package (April 23rd now). According to the tracking it hasn’t even left the packaging place and shipping said 3-8 days. Waist of time.
Posted 2 months ago
Sorry to hear of this issue! We have emailed you regarding this problem, so please keep an eye out in your email messages for a message from our service team on this issue (please check spam and junk too as our mail sometimes ends up in those sections due to the nature of goods we well). Thank you.
Posted 2 months ago
Works great
Posted 2 months ago
Awesome to hear Allan - we're happy that you're happy! Thanks for the feedback!
Posted 2 months ago
I ordered on 4-3-2020
My package has yet to be sent
Posted 2 months ago
Sorry to hear of this! We have emailed you about this problem so keep an eye out for correspondence from our service team and we'll figure out this issue as soon as possible. Hold tight and thank you.
Posted 2 months ago
I haven’t received my orders. I placed two orders several weeks ago and I don’t know where they are.
Posted 2 months ago
Sorry to hear about this problem. We have sent an email regarding the dual package delays, so please keep your eyes peeled for an email from us and we'll get to the bottom of this issue ASAP (please check your junk mail as well as our messages sometimes end up in this folder). Thanks for your patience.
Posted 2 months ago
I ordered this over three weeks ago, and they’re still no information about it shipping or where it is or anything
Posted 2 months ago
Hi there, sorry to hear of this issue! We have sent emails regarding this problem, however they may have ended up in the spam/junk sections of your email account due to the nature of goods we provide. We will contact you again though, so keep an eye out otherwise for correspondence from our service team and we'll solve this issue ASAP. Thank you.
Posted 2 months ago
We have never received our order!
Posted 2 months ago
Sorry to hear of this issue! We have sent correspondence regarding this problem so please keep an eye out for contact from our service team and we will get to the bottom of this issue ASAP (spam and junk folder as well as our messages sometimes end up there). Thanks for your patience.
Posted 2 months ago
Seeing how I still have not received my order after two weeks, I am dissatisfied.
Posted 2 months ago
Hi there. We're sorry to hear of the item not arriving yet. We have sent an email to you regarding this problem so please keep your eyes peeled and we'll get to the bottom of this ASAP! Thanks for your patience.
Posted 2 months ago
I never received my order even though I ordered it over 2 weeks ago.
Posted 2 months ago
Sorry to hear of this Noelle. We have emailed you regarding the delivery so please hold tight and we'll sort this ASAP. Please make sure to check your spam/junk mail as our correspondence may end up in those folders. Thank you.
Posted 2 months ago
My girlfriend loved the toys I got her and the speed of delivery exceeded my expectations! The ease of tracking my order and getting updates were great as well 👌
Posted 2 months ago
This is fantastic to hear! Thanks for the great feedback and it's awesome to hear your GF loved the items!
Posted 2 months ago
Thank you soooo much.. Great prices... Great products
Posted 3 months ago
You're very very welcome! Glad you are enjoying the price and product! Cheers!
Posted 2 months ago
I purchased my product on April 23, 2020 and I haven't received my product yet (April 8, 2020). I sent an email yesterday and I am waiting for a response to see what happened to my products because on the USPS website they have not updated the information since April 5th.
Posted 3 months ago
Hi there, sorry to hear about this. As we are operating and shipping from New Zealand, there may be a delay on replies from our service team due to the time constraints. We apologise for this and the delay on the package and we have contacted you through email to get to the root of this problem. Please make sure to check your spam/junk email sections as our mail may end up there too. Thanks for your patience and we'll solve this ASAP.
Posted 2 months ago
I can't really write a review, seems how I have been waiting 3 weeks for them to show up
Posted 3 months ago
Hi there, sorry to hear of this issue! We have sent correspondence regarding this shipping issue so please keep your eyes open for an email from us (make sure to check spam and junk too as our mail may end up there). Thanks for your patience and we'll get to the bottom of this ASAP!
Posted 3 months ago
Package arrived fast and on time!
Posted 3 months ago
Awesome to hear! Hope you enjoy your purchase and we hope to see you again soon!
Posted 3 months ago
Excellent service accurate description
Posted 3 months ago
Great to hear! Thanks for the review - enjoy!
Posted 3 months ago
I ordered the body wand a few weeks ago I ordered the body wand a few weeks ago & just got it in just for it not to be able to plug it in the socket. The little black things around the plug in are broken the plug is crooket no way to plug it .....Then I Tried Calling the number nobody answers just keeps saying there on the phone are out even sent a email & still nothing ....like how do the expect you to use the items you buy off of here & for it not to work when u get it in mail the right way just horrible !!!!!
Posted 3 months ago
Hi there, sorry to hear about this issue arising! Due to the difference in time zones we are not always available when correspondence is made. However, we have emailed you on this matter, but due to the nature of goods we provide these messages may end up in the spam/junk sections of your email folders, so please make sure to check those and we'll sort this issue out ASAP. Thanks for your patience.
Posted 3 months ago
Adult toy megastore has an extraordinary wide range of adult toys.
Prices were great as was the shipping.
When I am looking for variety and prices — the adult toy megastore is my go to store.
Posted 3 months ago
Lovely to hear Lashea! We're so happy that you're so happy with our offerings! Appreciate the feedback and we'll hopefully see you again soon!
Posted 3 months ago
Great products and service.
Posted 3 months ago
Awesome to hear, Jimi! Keep on enjoying your goodies and we hope to see you again soon! Cheers.
Posted 3 months ago
It was good. That is all.
Posted 3 months ago
That's good to hear then! Thanks for the review!
Posted 3 months ago
adulttoymegastore.com is rated 4.44 based on 281 reviews