Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Aosom UK Reviews

4.4 Rating 1,959 Reviews
85 %
of reviewers recommend Aosom UK
Read Aosom UK Reviews
Visit Website

Location:

1 Northampton Cross Logistics Park,
Northampton Cross Road,
Northampton
London Borough of Ealing
NN4 9FH

Write Your review

“Good celing lamp,look expensive,good for price,in happy for that”
Aosom UK 5 star review on 8th January 2024
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Great prices. Delivered quickly. No complaints here”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Very strong bar stools”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Not set it up yet but delivery was quick”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Really disappointed, some how Aosom put a second order in and took the payment twice, making me overdrawn. I have emailed to get my money back but 2 weeks later I'm still waiting”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Debbie We are really sorry to hear about the issue with the payment on our website. We have received two orders payments and two items have been successfully delivered as per our communications. Your case has been escalated, please kindly reply to our email and we will do our best to assist with the return request. We apologise for the inconvenience caused you and we look forward to hearing from you. Kindest regards The After-sales team
Posted 2 years ago
“Excellent chair very comfortable aswell looks great in the computer room.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Chair is well-constructed and ofexcellent value. Disappointed that no care to pattern match of cover material leaves a lot to be desired.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Fantastic website , quick delivery, best prices would recommend”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Easy website to navigate, great price and super fast delivery”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Arrived on time. Very easy to use lots of heat .”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Son well happy with it all set up with chair o bought from Here as well”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Lack of communication and it has been over two weeks since I sent back the unused product in its original packaging without receiving my refund although I have paid for its return delivery.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Badr We are really sorry to hear that the refund for the returned item has not been received yet. Please kindly reply to our email and we will assist you with the refund of the order. We sincerely apologise for the inconvenience this has caused you and we look forward to hearing from you. Kindest regards The After-sales team
Posted 2 years ago
“Excellent toy bought for my 18 month grandson he loves it plays music lights up would also be fine for 4 year old Excellent value easy to.out together highly recommended”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Too big poor quality and unhelpful staff”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dear Pooja We are really sorry to hear about your negative experience with our company. As indicated on our terms and conditions in our website, we accept return of unsuitable items, but unfortunately we don’t cover return costs. Please rest assured we will do our best to assist with the return and an email was sent providing all the relevant information. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Kindest regards The After-sales team
Posted 2 years ago
“Does the job”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Bought a Homcom foldable sit up , weights bench Xmas as present for 19 year old male son, who does home weight training, very pleased with it has many uses , now used mainly for sit ups”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Good ordering process, convenient payment options, fast despatch - next day -and speedy delivery too. First rate vendor. Product is decent quality and easy assembly. The Aosom return policy is clearly not as generous as Amazon, but then the price was 20 percent lower. So if you are confident to keep the item, Aosom can save money.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Amazing bikes my 3 and 5 year love them :) excellent product”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Item not tested yet. Delivered quickly”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Absolutely love it! My daughter is obsessed with her kitchen. Only down side when putting it together the instructions where not completely clear and some pieces where missing numbers (stickers must have fell off) but still recommended this kitchen! It looks so good!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Aosom UK is rated 4.4 based on 1,959 reviews