Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Displays2go Reviews

4.4 Rating 6,320 Reviews
85 %
of reviewers recommend Displays2go
4.4
Based on 6,320 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 85%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Displays2go Reviews

About Displays2go:

Displays2go is an online supplier specializing in general business, retail, and trade show displays. We have thousands of products in-stock and ready to ship, including literature racks, sign stands, banner displays, TV mounts, and more.

Visit Website

Location:

81 Commerce Drive, , Fall River,
81 Commerce Drive, , Fall River
Fall River
02720

Write Your review

Displays2go 5 star review on 13th August 2026
Shakir,
Displays2go 5 star review on 28th May 2025
Sandy R
Displays2go 2 star review on 22nd May 2025
Kathleen
Displays2go 5 star review on 15th May 2025
Matthew
Displays2go 5 star review on 5th May 2025
Lazaro
Displays2go 5 star review on 24th April 2025
Christine
Displays2go 5 star review on 28th March 2025
Jacqueline
197
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I purchased the 60"h Floorstanding Teardrop w/ LED Lighting and the 48.5"h Floorstanding Teardrop w/ LED Lighting as decorative patio lights for my new apartment. WOW! The order online was easy and items were delivered in 10 days. They are a vibrant and modern look on my terrace and patio. They are durable and recharge easily. I shopped around and Displays2Go had best price and choices and I am very pleased with my products. My neighbors now ask where they can get theirs!”
Displays2go 5 star review on 27th April 2021 Displays2go 5 star review on 27th April 2021 Displays2go 5 star review on 27th April 2021
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that your LED teardrop is exactly what you were looking for, Douglas. Thank you for taking the time to leave us such a stellar review and for submitting your pictures. Your terrace and patio look very cozy!
Posted 5 years ago
“My display case was perfect. It arrived in good condition and was much better quality than I thought it would be. Excellent and quick delivery.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that your display case arrived in good condition and that you are happy with the quality, Pamela. Thank you for leaving us a great review.
Posted 5 years ago
“Perfect item for my crystal display”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear your display case is exactly what you needed for your crystal display, Victoria. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“The large display case arrived intact. I had something like this in mind for my new skin care office, to securely, yet attractively, display retail skin care products. I didn't know if such a thing even existed, but was excited to find your website and the great display cases you offer. I hired an experienced builder friend, who did a precise job of measuring correctly, and securing the two, long, metal pieces/rods to the wall. We appreciated the sufficient supply of anchors and screws, as well as installment directions online, as well as in paper form. Today, I had one more helper come over (I'm not strong enough to help lift the cabinet up, as it's 150 lbs.), and the two men made quick work of it. The cabinet fit perfectly, and securely, into the two metal rods. WOW! It is beautiful! I love everything about it. Tomorrow I'll clean it and fill it with products. I love the LED lights, and locking glass doors. Thank you for a great product! D. Scott”
Displays2go 5 star review on 27th April 2021
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that your display case is exactly what you needed, Danyelle! We appreciate you taking the time to leave us such an insightful review. Your display case looks great. Thank you for submitting your picture.
Posted 5 years ago
“Fast and efficient service. Exactly as advertised !”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that you had a great experience shopping with us, Francois. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“I have used Displays2Go for many display items. I have been very pleased with the quality of all items. The order process is efficient and easy. I strongly recommend Displays2Go.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that you had a great experience shopping with us, Oscar. Thank you for taking the time to leave us a review.
Posted 5 years ago
“just the right size for my bathroom...for "reading" material...”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that your order was exactly what you needed. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“Never received my order. Horrible communication”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are very sorry to hear that you are having this experience with your order, Mario. Our customer care team will be in touch with you to provide you more details on your order.
Posted 5 years ago
“Your website was easy to move round in and the order I placed came on time and items we're in great condition. However, I need to return them and not because of you but the associate I ordered them for wants them convex and not flat.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that you had a good experience shopping on our website. We would be happy to assist you with your return. Please reach out to us at info@displays2go.com or call us at 1-877-671-8061. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“The podium is nice, but it was scratched in a couple places because it wasn’t packed/shipped with enough care.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are sorry to hear that you had this experience with your podium, Lukas. We will be sure to share this feedback with our team for improvement. Thank you for taking the time to share this experience with us.
Posted 5 years ago
“The podium is a very good quality podium. We did have a couple of problems. The assembly instructions were not clear especially when it came to installing the post surrounding the doors. Nothing in the instructions indicates the position of the hinge cutouts so it was not until after it was assembled that we realize that we had messed up on one side and had to take it all apart and make the switch. The other problem we had was that one of the door pulls was only a 3 3/8 inch on center, not the 3 1/2 inch on center that matched the pre-drilled holes in the door. I decided to purchase new handles so they would match rather than to try to make one of the pre-drilled holes larger and risk an unstable handle. Everything else was fine. The cam system works really well for the assembly.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We appreciate you taking the time to share this feedback with us, Pamela. We will be sure to share this with our product team. We strive to provide products that are easy to use, and feedback like yours helps us to make improvements to our products and instructions. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“Very pleased looks and function!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that your order is exactly what you needed, Laura. Thank you for leaving us a great review.
Posted 5 years ago
“the stability of the TV rack is amazing. no tipping issues. very solid/stable and not too hard to assemble. with the advent of ROKU TVs we did not need to cable box shelf or camera thing, so we just skipped those parts and it was not an issue”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are so happy to hear that your TV stand is working perfectly for your needs, Pamela. Thank you for taking the time to leave us a review.
Posted 5 years ago
“I was very pleased with the look and ease of use of my Paris rooftop backdrops. Beautiful colors, true to the pictures, ordering and delivery went smoothly.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that your backdrop is working perfectly for your needs. Thank you for leaving us a stellar review!
Posted 5 years ago
“Beautiful! I love my new display. So easy to put together thanks to everything being predrilled and all we had to do was screw it together. Love it!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that you are loving your new display and that it was easy to put it together, Julia. Thank you for taking the time to leave us a great review.
Posted 5 years ago
“The product works very well. It was easy to purchase and was delivered promptly”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are glad to hear that your product is working well for your needs and that it arrived quickly, Jack. Thank you for taking the time to leave us a review.
Posted 5 years ago
“Looks great love the results”
Displays2go 5 star review on 26th April 2021 Displays2go 5 star review on 26th April 2021
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are thrilled to hear that you are loving your banner, Pierre. Thank you for submitting your pictures and for taking the time to leave us a great review.
Posted 5 years ago
“I already wrote a long review and it disappeared b4 I sent it.....am not going to do so again. My experience was terrible! No, I would not recommend buying display cases from them! 1 was OK but other two were covered with bubble wrap OVER the scratches! How could whoever packaged them for shipping not see the damage? Displays 2 Go did immediately credit my account for the two faulty cases, so I did give them a 2 * rating.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are very sorry to hear that you had this experience with your display case, Kay. We understand your frustration as this is not the shopping experience we strive for. We will be sure to share this experience with our team. It's valuable feedback like this that allows us to make improvements and for that, we thank you.
Posted 5 years ago
“I received my display so quickly and liked it, but one section was bent, the box was not damaged. I called and got a complete replacement. So nice.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are sorry that your order arrived damaged, Elaine. However, we are glad to hear that our customer care team quickly sent out your replacement. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
“Great product. Arrived much sooner than expected.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
We are happy to hear that your order arrived quickly, Paul. Thank you for leaving us a review.
Posted 5 years ago
Displays2go is rated 4.4 based on 6,320 reviews