Flexoplex Reviews

4.21 Rating 590 Reviews
80 %
of reviewers recommend Flexoplex
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email

Write Your review

Tell us how Flexoplex made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
It's only been 2 weeks and I feel relief with my long time knee problem. Looking forward to long term relief.
Posted 1 month ago
Hello Aaron,

Thank you for your very comprehensive review. We truly appreciate your business and look forward to servicing your next orders.

Sincerely,
iHealthfulfillment
Posted 1 month ago
Great stuff
Posted 2 months ago
Dear Valued Customer,

Thank you so much for your wonderful feedback on our product! We appreciate your business and look forward to having the opportunity to service your next orders.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment
Posted 2 months ago
Keeps me walking...
Posted 2 months ago
Dear Valued Customer,

Thank you for leaving a positive report and for your continued patronage. We truly appreciate your business and look forward to servicing your next orders.

Sincerely,
iHealthfulfillment
Posted 2 months ago
My accurate order was delivered in a few days after ordering. The product's 'use by' date was a year from today. Very satisfied with this product and will continue using this site.
Posted 2 months ago
Thank you for your review, Ronald!

Thank you for shopping with us. I really hope you’ll enjoy Flexoplex, as it’s been one of our best sellers. Should you need further assistance, please let us know.

Sincerely,
iHealth Fulfillment
Posted 2 months ago
I would say that taking Flexoplex for a couple of months resulted in a significant decrease in the inflammation I was experiencing. Your product combined with a good low-sugar diet has really turned things around for me.
Posted 2 months ago
Dear Stuart,

Thank you for leaving a positive report and for your continued patronage. We truly appreciate your business and look forward to servicing your next orders.

Sincerely,
iHealthfulfillment
Posted 2 months ago
excellent product,I will never be without it.
Posted 2 months ago
Thank you for your review, Julius!

Thank you for shopping with us. I really hope you’ll enjoy Julius, as it’s been one of our best sellers. Should you need further assistance, please let us know.

Sincerely,
iHealth Fulfillment
Posted 2 months ago
The shopping experience was very good. I just received my order this week. I have only been taking it for 2 days.
Posted 2 months ago
Thank you for your review, Kathryn!

Thank you for shopping with us. I really hope you’ll enjoy Flexoplex, as it’s been one of our best sellers. Should you need further assistance, please let us know.

Sincerely,
iHealth Fulfillment
Posted 2 months ago
its greeeeate
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Regards,
iHealth Fulfillment
Posted 1 month ago
I’m very pleased! After just three days on FlexoPlex, my knee pain significantly decreased to only minimal discomfort. I’m very impressed and will continue to use this wonderful product!
Posted 2 months ago
Dear Patricia,

Thank you for your review and we're glad that you are satisfied with the results of your purchase.

We certainly appreciate your feedback. If we are able to implement any changes, it will come because of the types of constructive comments that you provided.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment
Posted 1 month ago
Ordering a refill of Flexoplex from the Flexoplex Store was fast and easy and the product arrived in just 5 days! And the best thing is the product works to eliminate my joint pain!
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to submit this review.

We truly appreciate your business and look forward to servicing your next order.

If you have any questions, please email us at support@ihf.zendesk.com.

Regards,
iHealth Fulfillment
Posted 1 month ago
Love the product
Posted 2 months ago
Product arrived quickly. Just started taking pills 2 days ago so haven’t had a chance to see results yet
Posted 2 months ago
I sent a msg via facebook saying that after taking Flexoplex, my husband's gout flared up, prior to taking it he was fine. I was told by whoever responded on FB to send a direct msg.ORDER FLX25960
3 bottles @ $114.63 paid. Please reply & refund.
Posted 2 months ago
Hello Trudy,

Thank you for your review. As per our records, your account was refunded on 11/11/2020. It may take 3 to 5 business days after processing for you to see the refund post to your credit card account. Please check with your bank.

Healthy Regards,
iHealthfulfillment
Posted 2 months ago
For maney years I had shoulder pain that would wake me up at night.After useing Flexoplex for only 3 days the pain decreased to a point where I no longer need to take pain killers and pain releaving cream rubs to get a nights sleep.
Posted 2 months ago
I’ve only been taking for a few days but it seems to be helping already
Posted 2 months ago
Flexoplex has greatly reduced the amount of joint pain that I have. I highly recommend its use!
Posted 2 months ago
My aches and pains seems to have disappeared!
Posted 2 months ago
I started taking FlexoPlex 2 days ago & have high hopes for the osteoarthritis in my knees from reading the reviews to be able to move more so I can take walks & shop longer. Thank you for this product. Kate
Posted 2 months ago
Great service!
Posted 2 months ago
Dear Valued Customer,

Thank you for your review and for purchasing our products. We appreciate your business and look forward to having the opportunity to service your next orders.

Healthy Regards,
iHealth Fulfillment
Posted 2 months ago
Site must have been excellent because I don't remember much about it (which is good), if nothing stood out all went Smith and quick. All I can recall is the image of 5 bottles of the suplement. Thanks for a good site!
Posted 2 months ago
Flexoplex is rated 4.21 based on 590 reviews