Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Honors Graduation Reviews

4.8 Rating 3,599 Reviews
94 %
of reviewers recommend Honors Graduation
4.8
Based on 3,599 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Honors Graduation Reviews
Visit Website

Phone:

8018522339

Write Your review

I purchased the Cap & Gown for my Granddaughter who is graduating from Elementary School and going into Junior High. I wasn't sure what the Gown would look like but was very pleased upon arrival. It is made very well, color is perfect for her school color. I am very happy with my purchase and would definitely recommend Honors Graduation to others. With Covid-19 she was so disappointed not to have a ceremony and now she can with other classmates via the front lawn.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Such an easy process during such a difficult time for my senior. Super fast delivery and the quality is excellent!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Everything was easy to use. It super simple for what I needed to do and I got it done in a minute or two.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Prompt service, expectations met
Helpful Report
Posted 5 years ago
My order was not submitted Apparently when I first ordered on May 8th and when I called to check May 16 she immediately said we’ll ship it right away but now when I go into shipment tracking it says not received yet so I’m supposed to get it tomorrow the nice lady on Saturday said but now not sure. I’m needing these for Wednesday but just not sure. Sad because y’all were so quick last year and dependable.
Helpful Report
Posted 5 years ago
I have not received the order despite it saying it’s delivered.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi, sometimes it happens that the package says delivered in the tracking info and then comes later that day. If this isn't the case, please reach out to us and we will send you a replacement or refund.
Posted 5 years ago
Super quick,... very happy with my order
Helpful Report
Posted 5 years ago
I ordered this tassel to replace the one I lost from my 8th grade graduation. It was hard to find a company that still made tassels from 2014 so I was more than happy when I received it. I love it, thank you.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Great cap and gown
Helpful Report
Posted 5 years ago
This was an amazing product! With our "Safe at Home" graduation this year due to COVID-19, your product added that something special to our daughter's graduation day. Thank You!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Quick delivery Excellent service Quality product
Helpful Report
Posted 5 years ago
Effective
Helpful Report
Posted 5 years ago
As always came in quickly and correctly. Thank you
Helpful Report
Posted 5 years ago
They were exactly what I wanted and was delivered really quickly. Will order again
Helpful Report
Posted 5 years ago
I just couldn't be happier! Great, clear, and concise website for easy ordering. Large selection. Prices are good with FAST delivery!
Helpful Report
Posted 5 years ago
I ordered these cords for my Girl Scout troop. The price was much cheaper than buying from the Girl Scout shop. The cords arrived quickly and looked great
Helpful Report
Posted 5 years ago
It wasn’t what I asked for instead of getting a a 2012 logo I got a 2016 logo that wasn’t what I asked.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Yougans, I'm sorry to hear that you received the wrong year charm. Would you like s replacement or refund?
Posted 5 years ago
Never received a confirmation email but the money came immediately Out of my bank account. I would like an update on my order and when I will be receiving it. Otherwise I would like a refund and I’ll go through another company. Thank you Tessa Powell
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hello ToniAnn, I looked into your order, and it looks like you ordered custom stoles, which take 1 to 3 weeks to produce. We have tried to contact you via email, but it seems that we have the wrong email for you. It comes back undeliverable. Please call us for updates on your order and to update your email address. Thank you,. David
Posted 5 years ago
Great robes, super quality, extremely reasonable price, great customer service
Helpful Report
Posted 5 years ago
Exactly what I wanted. Exactly as described. Shipping was fast too. I had my order 3 days from when I placed it, that includes the day I ordered it. Thank you!
Helpful Report
Posted 5 years ago
Honors Graduation is rated 4.8 based on 3,599 reviews