Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Raw Generation Reviews

4.5 Rating 4,597 Reviews
86 %
of reviewers recommend Raw Generation
4.5
Based on 4,597 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Raw Generation Reviews

Phone:

7323208134

Location:

309 Morris Ave,
Long Branch
New Jersey
07740

Raw Generation 5 star review on 23rd August 2026
Sheila P
Raw Generation 5 star review on 23rd August 2026
Sheila P
Raw Generation 5 star review on 23rd August 2026
Sheila P
Raw Generation 5 star review on 13th August 2026
"Holly R
Raw Generation 5 star review on 26th July 2026
Kacey B
Raw Generation 5 star review on 26th July 2026
"Tom C
Raw Generation 5 star review on 26th July 2026
"Tom C
127
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“All the flavors were delicious, even flavors I’ve traditionally hated from other brands. However, I truly wish overall the sugar content was lower for all drinks. 28+ grams in a 12oz bottle is just too much.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! 100% of our sugar is naturally occurring from the raw fruit and vegetable juices, nuts, seeds, and spices. We never use added or refined sweeteners. It's a common misunderstanding that because refined sugars are unhealthy, the same must apply to the naturally occurring sugars found in fruits and vegetables, and this is untrue. Because we do not pasteurize or HPP our juices, all of the vitamins, minerals, and antioxidants are available for your body to easily absorb and help slow down the rate at which the naturally occurring sugars enter the bloodstream. Sugars and carbs from raw, unpasteurized fruit and veggies are totally healthy, as well as beneficial to the body and weight loss. https://www.rawgeneration.com/blogs/healthy-lifestyle-blog/whats-the-deal-with-the-sugar-in-our-juices If you are still concerned about the sugar, our Lower Sugar cleanse and Lower Sugar Cleanse flavors (in the Build a Box) are available as well 😊
Posted 3 years ago
“I juiced for 7 days, I did eat a small bowl of clean protein because I do heavy lifting. But I did lose about 6 pounds after juicing. two out od the 6 bottles were so nasty lol. I really had to force myself to drink the vanilla greens and protein greens bottles. It just didn't sit right with me. I definitely got cranky only drinking juice and not eating as much as a was use to so i would be prepared for that and everyone around you should be cautious.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“honestly it didn’t do much for me. i didn’t lose any weight and stick to the instructions. disappointed”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“My first 5 day drink detox/cleanse ever. From all the reviews I thought this would be good tasting (not so much) Positives: I wasn’t hungry (snacked on few raw veggies). My skin looked amazing after the 5 days. And I lost 7lbs. Negatives: juices can be tough to get down. more sugar than I am used to eating even though it’s natural sugar, so my joints & muscles hurt. No I wouldn’t do it again. It’s just not for me”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I think this is a great company. Shipping was fast, products tastes great and the cost was reasonable.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your feedback!
Posted 3 years ago
“A juice cleanse is never easy. The drinks were delivered quickly and it was organized well. They helped me drop weight and feel healthier. The only reason I gave it four stars is because I did not care for the taste of the drinks.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“I absolutely loved it! I did the 5 day and took it until 7 as I didn't drink 6 a day. I will do the 3 day cleanse here in the near future.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Awesome! Can't wait to have you back!
Posted 3 years ago
“Overall I thought this was a good experience, and I think I will try to do it seasonally as a reset. I don't know how people aren't hungry on this cleanse (Low sugar, protein). I was very hungry by late afternoon the first day and then the rest of the 3 day cleanse. It is definitely a challenge. The juices all tasted good, but I didn't like the peanut flavor. (My husband liked it).”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your feedback!
Posted 3 years ago
“The juices here are fantastic- wonderful ingredients and combinations. As someone who juices myself these are exactly what I make when I have the time. They arrive frozen and are easy to thaw.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Thank you for your feedback!
Posted 3 years ago
“I was unhappy with my experience but I spoke with Raw Generation and they rectified the situation which left me satisfied with my experience. I would recommend Raw Generation. Customer service is everything and they have great customer service. Thank you so much!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! We are sorry to hear your experience was not what you had hoped for. Please feel free to email me directly at Amanda@rawgeneration.com to discuss your order and a way we can make your experience a better one. Thanks!
Posted 3 years ago
“Juice are good, but a few broken bottles which caused leak and became quite a mess.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! If at any time your order arrives damaged, please reach out to us immediately and we would be more than happy to ship out a replacement!
Posted 3 years ago
“I love the product but my last two shipments have taken 3 business days to arrive instead of 2. So trying to time out when I need to place my order so that I receive it before I'm ready to start my cleanse becomes challenging. I wish there were an overnight delivery option and that weekend deliveries were an option. Thanks.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Shannon, please keep in mind that depending on what you order and where you are located, if we do not have enough time to get the order to you before the weekend, it will ship on the following Monday. If you order on a Monday, Tuesday, or Wednesday before 1:15 PM EST, your order will ship the same day and be delivered within a 2-day transit time.
Posted 3 years ago
“Good tasting juice. Lost a few pounds. Easy to follow.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Very tasty.Wish they were more affordable”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“nice and tasty and fresh, but a bit pricey”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“There was one juice where I got terribly ill and was running to the bathroom all day”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! We are so sorry to hear that! There are a number of symptoms that can be caused by cleansing. Here is an informative blog post that will explain the best ways to avoid and correct these symptoms 😊 https://www.rawgeneration.com/blogs/ill-start-monday/juice-cleanse-side-effects-4-ways-to-avoid-detox-symptoms If you continue to get worse, please stop your cleanse and resume eating solid foods, avoiding meat and dairy. If you have not already done so, please reach out to us directly at Support@rawgeneration.com to discuss your experience!
Posted 3 years ago
“It’s a little difficult to thaw, then drink right away, but I understand it is perishable. Tastes good, and I lost 3 pounds, mostly because it’s low calorie. Im sure the nutrients were plentiful, and I felt great on 3rd day. Im thinking I’ll buy the ingredients myself, and actually EAT, as opposed to drinking.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there! We apologize your experience was not what you had hoped for. A lot of times if your refrigerator is too cold and the bottles go in as a solid block of ice, they can take too long to thaw. If you notice this problem, a great way to thaw the bottles is to leave them on the counter for an hour or until halfway thawed (do not exceed 1 hour outside of refrigeration) and then transfer them to the refrigerator overnight. Try not to put the bottles right next to each other, as this will make the time to thaw quite a bit longer. 😊
Posted 3 years ago
“Customer support was responsive and helpful!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“the juices are great customer service is great I wish we could customize the orders a bit more.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The juice was delivered in a timely fashion and arrived frozen in secure packaging. All of the flavors tasted good and were easy to drink.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Raw Generation is rated 4.5 based on 4,597 reviews