Serenity Store Reviews

4.7 Rating 397 Reviews
95 %
of reviewers recommend Serenity Store
Read Serenity Store Reviews
Had trouble with the Vape pods I purchased and customer service has not assisted me with the issue. I Sent 1 last email Nov. 3rd with pictures and no I've received no response. Terrible service. Will not be ordering from here again.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Karina, I have looked up your correspondence and I see we have an open dialogue with you regarding your issue and we were waiting for you to confirm how many pods were faulty, so we're disappointed to see you feel you have not been responded to. If you could kindly follow up on the last email you received from us, we will gladly make right the issue you have had with your pods, as we always do. Many thanks Louis SS Team
Posted 8 months ago
have not had a good experience as yet. l'm hopeing this will change shortly.
Helpful Report
Posted 1 year ago
We're so sorry to hear you've had trouble with your order! We have received your ticket and it looks like we're waiting to hear back from you to confirm some details. We look forward to assisting you further!
Posted 1 year ago
Never got my order disappointing
Helpful Report
Posted 1 year ago
We're terribly sorry to hear you have not received your order! We've issued a full refund to your original method of payment for this order. Thank you very much for letting us know!
Posted 1 year ago
Serenity Store is rated 4.7 based on 397 reviews