Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Wright Brothers Reviews

4.8 Rating 3,068 Reviews
94 %
of reviewers recommend Wright Brothers
4.8
Based on 3,068 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Wright Brothers Reviews

About Wright Brothers:

We have been supplying London’s best chefs for over 20 years. With the launch of ‘Wright Brothers At Home’ in 2020 we now proudly deliver the same quality seafood to thousands of homes up and down the country.

Visit Website

Phone:

020 3855 5300

Email:

athome@thewrightbrothers.co.uk

Write Your review

“Our seafood platter arrived today but with no mussels. At over £90 delivered you'd expect some form of communication upfront that the order had to be changed to set expectations. The gift message had also been omitted. So regardless of quality - we're already disappointed.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear customer,    We sincerely apologise for the issues that occurred on your order. We can assure you that our team are aware about this and are taking the necessary steps to ensure that this doesn't happen again. A member of our team has contacted you further directly via email with regards to this as well. If you have not received the email, kindly please check your junk folder as our emails do sometimes end up there. We always aim to provide the best experience to all our customers and are truly sorry that this did not occur on this occasion. We will strive to improve on our services to ensure that all our customers have the best service from beginning to end. If you have any enquiries, please do not hesitate to contact us at athome@thewrightbrothers.co.uk Kind regards, Wright Brothers team
Posted 5 years ago
“Fantastic customer service delivered after DPD damaged our parcel, with a replacement sent out as soon as possible. The products purchased were also of very high quality. Very impressed all round.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“great oysters delivered hassle free”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“my order was delivered on the stated day and was still frozen excellent”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Absolutely fantastic. Beautifully prepared, trouble free cooking and used your brown crab dressing. The 1.5kg was sufficient for the 3 of us. Delivery was excellent. No wonder turbot is king of flat fish. Will certainly have this again plus will order Farne Island salmon and cooked lobster plus dressed crab. Thank you for my birthday treat”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The last order I received was on 10 June order number 27304. The box was delivered by courier company DPD. It was dumped outside my front door, the courier rang the bell and left immediately after taking a photo so I didn't get to see this person. If I had seen him I would have refused to accept this box. The box was squashed and the bottom was open. The dry ice had melted and the only reason the fish packets were cool was thanks to the rapidly defrosting frozen prawns. After talking to your Customer Service person Marika, I received a derisory £10 voucher to be used on my next order. I can tell you now this will not happed until you stop using DPD. They are the worst company you could have chosen. I will return to Wright Bros. when you no longer use DPD and not before.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear Neil, Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you did not have the best experience with your delivery. We aim to provide the best service to all our customers and sincerely apologise that this did not occur on this occasion. Due to a recent operation change, we have had to make changes to our delivery methods for all UK mainland deliveries via our delivery partner, who we have used to make deliveries in various parts of the UK. However, we completely understand your frustration and have passed your feedback on to our team who are already looking into how we can improve our delivery service. We will be in touch shortly to discuss this further. Kind regards, Michelle
Posted 5 years ago
“Superb quality shellfish. Unfortunately the clams arrived damaged but they resolved the issue almost immediately, excellent customer service and will definitely be ordering again soon.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Excellent service, quality product”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Our order was for Turbot, Oysters and Scallops. The food was excellent quality and delicious. The Scallops were nice and large and sweet. The Turbot was a very good size for four and may have served one more but we love our fish. the Oysters were a little small but amazing flavour. The recipes were very helpful too, which we used and really good. We will definitely look to ordering again. Thank you”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“""”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“We didn’t receive our delivery. Because of courier delay Which wasn’t your fault”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi John, Thank you for your feedback and for your understanding. However, we truly are sorry that you did not receive your order due to a delivery fault by our delivery partner. Our team have been in contact with them to make improvements and to ensure that this does not occur again in the future. We wholeheartedly appreciate your continued support and will aim to give you a much better service in the future. In the meantime, if you have any enquiries, please do not hesitate to get in touch with us at athome@thewrightbrothers.co.uk Kind regards, Wright Brothers Team
Posted 5 years ago
“I ordered oysters and mussels the goods arrived unchilled 5 of the 24 oysters were open, the mussels are inedible and smelt horrible. E mail sent to customer services no reply. Very dissatisfied paying for a premium premium product and recieving such bad quality.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dear Phil, Thank you for your feedback. We understand that you have since spoken to a member of our team. As explained by our team, we do apologise that the email reply had gone into your junkmail as it would never have been our intention to not get back in touch, especially if a customer has had issues with their order. We apologise for the matter that occurred and are glad to know that the issue has since been resolved. We always aim to provide the best experience to all our customers and will strive to improve on the areas discussed. If you have any further enquiries, please do not hesitate to get in touch with us at athome@thewrightbrothers.co.uk Kind regards, Wright Brothers Team
Posted 5 years ago
“Hard to say as the order failed to appear hopefully reordered and will arrive tomorrow”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Sean, Thank you for your feedback. We are very sorry that your original order was not delivered by our delivery partners, however, we are glad to hear that our team have arranged for a redelivery on your order. We would love to hear if you have any feedback on the products received. Please do not hesitate to let us know at athome@thewrightbrothers.co.uk Kind regards, Michelle
Posted 5 years ago
“Second time of ordering. Delivery was carefully packed and delicious. Recommended to our guests”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“A reliable suppler of high quality fish and shellfish; throughly recommended.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“This is a rating for the customer service provided rather than a particular product. Acid test of any company is how they deal with post-order queries and resolution of same and Wright Brothers passed with flying colours. Particular thanks to Marika from their customer service team.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“We have always enjoyed going to Wright Brothers near Borough Market and it was a delight to be able get that same experience at home. The oysters were especially mind-blowing. Every oyster was fresh and delicious.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Great service and fish as always. Used your recipes for the Sea Bream and Monkfish, delicious bbq.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Really amazed how we got such delicious fish -- things we cannot get locally. Everything arrived well packaged and cool. The dry ice had dissolved so wouldn't have managed much longer than the handoff from DPD but the Dover Sole and white crabmeat were just delicious!”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Wright Brothers is rated 4.8 based on 3,068 reviews