Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 30,189 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 30,189 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 90%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 18th August 2026
"Dolly K
Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
1251
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I have a 3025E and I used this for about 8 hours so far. It is much stronger and higher quality than I thought it would be. Very happy with this purchase.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“My order arrived one week ago but I can’t use it because the shipper lost one of the items. They said it was delivered to another job. I’ve been on the phone with T Force and Titan daily but I can’t get my missing part that was paid for when ordered. Went with Titan for this since they could ship right away but now I’m out $1300 and can’t use the bucket forks.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi! We’re very sorry to hear about the frustration caused by the missing shipment and the delays in getting your order fully delivered. Upon reviewing your case, we can confirm that our team assisted you and issued a replacement for the missing item to help resolve the issue. While we regret the inconvenience caused by the carrier's handling of the shipment, we appreciate the opportunity to make things right. Thank you for your patience throughout the process. If you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 4 months ago
“This item was a good heavy duty.Metal, perfect for what I need”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Work as advertised. Heavy duty well made”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Arrived in very good condition; works well. No owners manual; need to look it up online”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“The heavy duty plat is exactly what I needed! I welded it to hold a 2400 pound roller / crimper and it does not flex at all, super solid! I did have to modify the pin holes as the plate is so thick it would not allow them to fully extend.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Very heavy built, welds look decent. I had to remove the hydraulic fittings to adapt to my John Deere. Once the fittings were removed I looked in the hose on the attachment and noticed large pieces of white plastic in the lines. Glad I didnt hook it up to my machine and get that in my tractors hydraulic system. I'm afraid to use it because of this issue. I should have spent more and bought from John Deere.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi! We’re glad to hear that you found the attachment to be heavily built and were satisfied with the overall construction and weld quality. However, we’re very sorry to hear about your concerns regarding the debris you found in the hydraulic lines. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.palletforks.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360001282752 The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 4 months ago
“Very well made and easy to use”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Equipment seems high quality and much heavier duty than expected”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“I bought the 3 point hitch attachment, It is very well made. I ordered the Catagory 2 but I needed the Catagory 1 the return process was very easy.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“I ordered the set of 5 3/8" AR500 Steel Gong Shooting Targets for my husband for his birthday. He absolutely loves them. The items were shipped quickly and were packed well.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“The bolt on chain hooks are very rugged built and definitely speed things up and make safer useage as it pertains to chaining/ fastening items.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“solid and well built .. recommend”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Great heavy made item”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Forks blades seems strong and well build, Pallet fork frame is well made. only problem was On the frame i had to make the slots wider for the locking pin to fit on my BobCat 825”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Customer service was great. The one thing that I'd recommend is creating a website where parts could be ordered more easily, so it was more straight forward what parts where available.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Haven't sued them yet but I have no doubts after receiveing them that they will definetly do what I need them to do!!!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“Arrived quickly. Fits perfectly. Works well. Only reason I gave it a four is there are a couple of places where the paint is chipped off.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“My attachment arrived via FedEx all the cardboard packaging was a total mess, it appeared as if it went through a combat zone and took on artillery enemy fire. The attachment itself was scratched, I notified Titan about the situation that their choice of shipper reflects back on them. The cheapest price isn’t always the best price. 🔥”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi! We’re very sorry to hear that your order arrived in poor condition and that the packaging was significantly damaged during transit. That is not the condition we expect our products to arrive in, and we understand your concerns regarding the shipping experience. We appreciate you bringing this to our attention, and your comments have been documented and shared with the appropriate team for review. If you would like further assistance with this order, please don’t hesitate to reach out with your order details so we can look into available options for support. We’re here to help.
Posted 4 months ago
“Nice build quality on this mower. My only complaint would be the blades were never sharpened. Other than that, once sharpened, cut like a 10k mower. Running on a 26hp Manindra tractor.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 30,189 reviews