Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Titan Attachments Reviews

4.4 Rating 28,692 Reviews
84 %
of reviewers recommend Titan Attachments
4.4
Based on 28,692 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.2 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Titan Attachments Reviews
Visit Website

Phone:

800-605-7595

Email:

info@palletforks.com

Write Your review

Titan Attachments 5 star review on 6th October 2025
John H
Titan Attachments 5 star review on 26th August 2025
SEAN D
Titan Attachments 5 star review on 13th May 2025
Sam D
Titan Attachments 5 star review on 10th May 2025
Jeffery F
Titan Attachments 5 star review on 31st March 2025
Scott B
Titan Attachments 5 star review on 14th March 2025
Jim S
Titan Attachments 4 star review on 10th March 2025
Jordan C
1250
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Ordered early, was very excited about it! Had everything set to go for this spring! First time out using it today, and unfortunately fell apart on one side after five 40 yard passes. Not sure what happened, followed the installation instructions & video to a T. Still looking for the washer and nut, as they fell off prior to the rest of it. Had to take completely apart to try and put back together as well. Ended up calling it a night, and need to go to hardware store tomorrow to hopefully make it work again. I'm worried the bar that holds the discs is stripped where the washer and nut fell off. All in all, I'm sure I just got an outlier of a bad one, but with this experience, not something I would recommend at this time.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi! We’re sorry to hear about the issues you experienced during your first use of the disc attachment. That’s certainly not the experience we want for our customers. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.palletforks.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360001282752 The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 5 days ago
Poor quality lose fitting terrible customer service First one crack and leaked first hour Sent replacement it’s worst leaked I 15 mins bent teeth in first hour. Customer service email only even if request call Stay away My item was a root rake grapple
Helpful Report
Posted 6 days ago
This comment is not against the employee personally but towards the company’s practice in dealing with shipping issues. They sell agricultural equipment to farmers, most in rural areas not connected to major multi-lane highways. Yet they promise free shipping to curb but fail to disclose their freight companies only have semi auto trucks that cannot access some common highways that every other shipping company can access, and then refuse to acknowledge their disclosure failure or take responsibility for it. As a result, for a $500 purchase that was supposed to come with free delivery, I ended up spending three days trying to find ways to work around their undisclosed shipping restrictions plus an extra $100 out of pocket to hire a second delivery company on my own to get the item to the shipping location I provided seller. I wouldn’t have purchased it if seller advised me beforehand and would have tried a different seller. Quality of goods unknown yet.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi! We’re sorry to hear about the frustration and inconvenience you experienced with the delivery process. While carrier accessibility can vary depending on location and road restrictions, we appreciate your feedback regarding communication and disclosure surrounding these limitations. Your comments will be shared with the appropriate teams as we continue working to improve the customer experience. If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us anytime.
Posted 5 days ago
Wrong attachment will not work on my JohnDeere hook up. Please return back to company.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi! We’re sorry to hear the attachment isn’t compatible with your John Deere hookup. Please contact us so we can help arrange the return and make this right for you. We offer a refund for up to 30 days after your order has been delivered, provided it is unused, in the original packaging, and in new condition. Here's the link to our return policy for your reference: https://www.palletforks.com/return-policy.html If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us anytime.
Posted 5 days ago
Only received a few parts. Can’t get all the parts needed or refund.
Helpful Report
Posted 1 week ago
after less than one hour of work both attachment holes on the bottem riped out. had to drive 20 miles back to my shop and build a complete new attachment bar and weld it in place
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi! We’re sorry to hear about this experience. This is certainly not the level of durability we aim to provide. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us identify areas for improvement. Please contact us so we can learn more about the issue and work toward making this right. If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us anytime.
Posted 5 days ago
First and last experience with Titan products even more so with their customer service.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi! We’re sorry to hear about your frustration. After reviewing your order, we confirmed that the attachment ordered was not compatible with your setup, and a return was issued to help resolve the situation. We understand how disappointing this experience was and appreciate your feedback as we continue working to improve both our products and customer service. If you have any other questions or concerns, please feel free to reach out to us anytime.
Posted 5 days ago
Delivered my order bent and broken then demanded I buy insurance for any future orders or "there is nothing they can do for me?"
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi! We’re very sorry to hear that your order arrived damaged. We appreciate you taking the time to share your feedback. We offer the option to purchase shipping insurance through Route at checkout to help protect orders in cases of loss, damage, or theft during transit. Route’s expert support team helps ensure that orders can be replaced or refunded based on the preferred resolution. We also apologize for any misunderstanding regarding this option. If you still need assistance with your order concerns, please feel free to reach out to us directly so we can further review the situation.
Posted 5 days ago
This attachment dit not fit my JD 5065e FEL. it was also incompatible with my Titan bale spear attachment (insufficient clearance between bale spear and top rail of the Global Euro to hook and pin bale spear). Had to return the attachment.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear the attachment was not compatible with your equipment setup. Upon checking, we see that the attachment was returned. We appreciate you taking the time to share your experience, as feedback like this helps us improve product information and compatibility guidance for our customers. If you need assistance finding a more suitable option in the future, please feel free to reach out to our team.
Posted 5 days ago
Titan Attachments was a frustrating experience from start to finish. The way they represent their implements makes it seem like they’ll fit your tractor without issue, but that wasn’t true in my case. The attachment I bought was advertised as compatible, yet when it arrived, the fit was off and not usable without extra work. When I reached out for help, their response made things worse. Instead of acknowledging the misleading compatibility, they told me my options were to either return it with a 20% restocking fee or disassemble and reassemble it myself to try to make it work. That’s not a reasonable solution when the product was represented as a direct fit on their website. Between the inaccurate fitment claims and the lack of accountability from customer service, this felt very misleading. I wouldn’t trust their compatibility descriptions, and I definitely wouldn’t buy from them again.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. Upon checking, our Product Support team confirmed that there was no quality issue found with the attachment; however, we understand that the fitment did not meet your expectations. A return option was offered, and if you ever decide to proceed with it, please feel free to contact us again. This is certainly not the experience we want for our customers, and we appreciate you taking the time to share your concerns with us.
Posted 6 days ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.palletforks.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360001282752 The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim. If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 6 days ago
Please be very cautious of purchasing this forklift frame. I have a new TYM T25 with a loader that meets Universal Skid Steer Quick‑Attach (SSQA) requirements. I received this forklift frame, and it does not fit. The pins in my loader do not line up with the slots in the frame. I have attachments from multiple manufacturers that fit it with no issues. Titan claims it is "within our manufacturing tolerance." They did offer to refund the purchase and let me send it back but with no commitment that I would be able to get one that actually fits.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! We’re sorry to hear about the fitment issue. Upon checking, our product team has already assisted you and is currently waiting for your confirmation on whether you’d like to proceed with the return. If you decide to move forward, please reply to our most recent email so we can continue assisting you. We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.
Posted 1 week ago
Warranty is a joke. Customer service is nonexistence bought a grappler has priority all through the weld. It looked like a little kid put it together. It works just fine, but it barely hooked up to my tractor because it looked like a little kid put it together. I think I could’ve done a better job welding it together one of the worst well jobs I’ve ever seen in my life I would never recommend it to anyone in my family or anyone that I know once again customer service sucks. I sent an email with pictures five days later they still haven’t replied.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi! We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration with the weld quality and the delay in support. That’s not the standard we aim for, and we appreciate you bringing it to our attention. We’ve checked our system but were unable to find any previous contact or an order associated with your email. To help us properly look into this and make things right, please reach out to us directly with your order details and photos so we can assist you as quickly as possible.
Posted 2 weeks ago
The extra shanks I ordered didn’t come with the pins like shown in the picture. I called and they said they would send me the pins. They sent me new shanks again without the pins. One of the boxes was empty too so the shank must have fallen out.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi! We’re sorry to hear about the issues with your order and the inconvenience this has caused. Upon checking, a replacement was already sent to help resolve the missing items. If anything is still missing or not correct, please contact us directly and we’ll make sure it gets sorted out for you right away.
Posted 2 weeks ago
Did not get what I ordered it different then what the picture showed and they won't do anything about it
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand your concern. Upon further review, the item you received matches the item shown in the photo you provided. If you’d still prefer to return it, we do offer refunds within 30 days of delivery, as long as the item is unused, in its original packaging, and in new condition. You can review our full return policy here: https://www.palletforks.com/return-policy.html. If you need any assistance with the return process, please feel free to reach out—we’re happy to help.
Posted 2 weeks ago
Doesn't fit and can not get assistance on fixing issue.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Upon checking, our product support team has already assisted you and reviewed the issue. As a resolution, a partial refund was offered to help resolve the matter, which you accepted. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.
Posted 2 weeks ago
Unfortunately after purchase before the item was shipped, we downloaded the manual and realized this has to be run on a tractor hydraulics and someone actively running the detent on the hydraulics. That was not in the description and that made this chipper unusable for our application. Calls, emails and follow up for customer service was unable-unwilling to cancel the order. We had to work with the shipper to have it not delivered and shipped back to Titan. Unfortunately, we will never be purchasing anything from Titan again. Unfortunately the customer service was unable or unwilling to help and was determined to have a product shipped to us that we could never use. And no one at the company understood the problems with their online description being totally wrong And if we had not caught it by downloading the manual, we would have purchased uncrated put together this item before we realized it was unusable on our John Deere tractors.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the product suitability and the situation with the shipment. Upon checking, our support team has already assisted you with rerouting the order back to our warehouse. As a courtesy, we have also waived the restocking fee for your return. We appreciate your feedback and regret that the product did not meet your needs. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.
Posted 2 weeks ago
What a JOKE! This company s nothing more than a FRONT for the Chinese. I contacted them by phone and received a pleasant man in the PHILIPPINES who fulfilled my request to speak with someone in the US at the factory for some technical information one an attachment. Someone named Josh answered and was very confused about the product I was inquiring about which was a tiller. He first explained that they sell more chain drives than gear drives. when I questioned him on that he reversed himself and said they sell more gear driven units. I then said I thought you ONLY make gear drivesand that is when he threw me on hold without any further explanation and sent me back to the Philippines! So the next guy ws supposed to be the technical support and wen I asked my first question about the unit, his answer was absolutely incorrect as I was looking at a photo of the same tiller and what he wa telling me I could see was wrong. I didn't need to waste any more time with a company that misrepresents themselves and sells foreign products as US made and bounces you around from one poorly trained rep to another. I'm moving on to a different brand and won't be coming back to Titan again.
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This is not the level of service or clarity we aim to provide. We take your concerns seriously, especially regarding the accuracy of information and the support you received. We’ll be reviewing this internally to ensure better training and consistency across our team. If you’re open to it, we’d appreciate another opportunity to address your questions and provide the correct technical details—please feel free to reach out to us directly.
Posted 2 weeks ago
I ordered an item and it never arrived. You scammed me for over $400. I am calling my credit card fraud division to have my money returned. I'm also filing a report with my District Attorney.
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. Our support team has already connected with you to explain the situation, including the refund process and how the chargeback claim works. At this time, we’re unable to process a refund while the chargeback claim is active. We recommend lifting the claim so we can proceed with issuing your refund manually. If you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.
Posted 2 weeks ago
Never got order.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi, we’re sorry to hear this. Our records show that all items in your order were marked as delivered. If you haven’t received them, please double-check the delivery location and with anyone else who may have accepted the package. If it still can’t be located, reach out to our support team so we can look into this further and help resolve it for you.
Posted 3 weeks ago
Cheaply made garbage.. Defective. Not compatible to universal skid attachments without modification
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello, please accept our sincere apologies if the item you purchased did not live up to your expectations. We pride ourselves on providing high-quality products. To best serve you, kindly file a warranty claim using this link: https://support.palletforks.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=360001282752 The warranty claim process is handled by our in-house Product Support Team, and this form delivers the information they need to quickly review and resolve your claim.
Posted 3 weeks ago
Titan Attachments is rated 4.4 based on 28,692 reviews