Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Workwear Express Reviews

4.2 Rating 3,724 Reviews
79 %
of reviewers recommend Workwear Express
4.2
Based on 3,724 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Workwear Express Reviews
Visit Website

Phone:

0800 028 5867

Email:

sales@workwearexpress.com

Location:

Cathedral Park, Belmont Industrial Estate,
Cathedral Park, Belmont Industrial Estate
County Durham
DH1 1TF

Write Your review

Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 15th January 2025
Chantal C
Workwear Express 5 star review on 13th July 2023
Andrew Cope
Workwear Express 5 star review on 18th August 2021
Mark
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Red Sparrow Gaming
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Peter Ashton
Workwear Express 5 star review on 26th April 2021
Ben Notman
75
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Great service, exactly what i wanted, really impressed with the quality of the fabric, thank you”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Prompt service and delivery. Product excellent”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Ordering was easy, my design was just how I wanted it and the quality of the Polo Shirts I ordered was good. Price was reasonable too.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Took far too long to receive goods considering according to the site they were in stock when contacted they said they were in stock FROM THE SUPPLIER NOT THEM lost a days work as safety trainers I have were not accepted on site had to be boots overall not really impressed boot quality good sales quality poor they lied when they said they had them in stock and waited a week for delivery when I could have used another site paid a bit extra got them when requested and not lost a day at work”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Good choice, quality, price. Prompt delivery. The customer service was good as I ordered the wrong sizes so had to exchange which was made easy. Will use again”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Not as such bad experience but why don't you do XS sizes, in need of hi viz in black and size small are massive Thanke”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“You have lost this customer. A speculative email advertising your wares every now and again, I can accept. 3 emails on Black Friday however, telling me to "Hurry up" and all that nonsense - needless and irritating. I hope others take note of your overly aggressive marketing, and do not share their details with you, so as to avoid this 'harassment'.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Very pleased with service start to finish, good quality clothing and embroidery and well packaged. will be ordering from them again.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Great price, really helpful, on time delivery”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I didn’t realise (nor get any pre-warning) that the postage/unnecessary courier charge would cost more than the one item that I’ve ordered. I hope the delivery and quality make up for it...”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Not happy, items shown as 24hr or express dispatch and they already have the artwork but this order is taking nearly 2 weeks to deliver and its still not arrived........”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Martin, I have looked into your order I can see that on your order some of your items do not qualify for the criteria to warrant our 24hr dispatch, due to this your order is leaving us on our standard turnaround of 5-7 working days. Also one of the items on your order is a Helly Hansen beanie, they do take longer to get to us but it does advise you of the dispatch date at the checkout as we want our customers to be able to easily see our expected dispatch dates. If you wish to have a look at our 24hr dispatch criteria please have a look at the link below: https://www.workwearexpress.com/24-hour-dispatch/ Many Thanks
Posted 6 years ago
“Great quality gear and excellent service - you actually speak to a human which is always good! Thank you”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I ordered staff uniform to my surprise 1 adult top arrived and the others a 2 yr old could wear.. I called instantly and was told that’s what I ordered (which it wasn’t if I’m on a WORKWEAR site) I’m stuck with tops I don’t need £100 down and no staff uniform customer service is poor !!! Rethink before using them awful!!! Finally the logo looked like it was stuck on with kids glue.. I used them for 9years time for me to move on..”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Bianca, I have looked into your order and I can see that you ordered online and that you have ordered YOUTH items. We do sell to businesses but we also sell to the public and offer a wide range of items in both adults and children's sizes. It does advise in the product description who the item is for and the size guides on the products do also reflect that. I am sorry that you feel that the application type is of poor quality and we can of course look into that for you as our heat sealed transfer should last the lifetime of the garment. We would not want to loose you after using our business for 9 years, you are a loyal customer and want all of our customers to have a strong relationship with ourselves.
Posted 6 years ago
“Don’t Phone, unfortunately the telephone sales person didn’t gave a clue what she was talking about.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Hi Sorry to say I didn't have a very good outcome from my order. I ordered a Large & XLarge T-shirt in order to size the blokes who work for us to place a bigger order, which I will not be doing. For £46 for 2 t-shirts, the sizing is incorrect based on chest size and the quality is poor. You live and learn!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Samantha, I have looked into your order and I can see that you placed your order online and we will certainly look to help you find a size is suitable for your staff. Our customer service will be in touch. Many Thanks
Posted 6 years ago
“With a fantastic range the hardest part is choosing, however, this is made easy by the no quibble return policy with free return postage. I was able to pick 4 or 5 different styles of work trousers, try them on and decide which l liked most. I then returned the ones l didn’t and placed an order of 3 for the ones l did. Great service!!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Although there was an issue with the delivery the service in sorting it out was truly excellent.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Poor Quality work trainers, steel toe caps peeling and broken within 4 weeks. Workwear express do not take responsibility but blame the "supplier". Diabolical. They are not cheap in the first place so do yourself a favour and don't bother with workwear express.”
Workwear Express 1 star review on 18th November 2019
Helpful Report
Posted 6 years ago
Hello Paul, I have looked into your query and been provided with the image of the footwear. I would on this occasion agree with our customer service team and advise that these are not suitable for the work environment they have been used in. We are more than willing to advise you on a more suitable heavy duty footwear that will last longer than these for you. Many Thanks
Posted 6 years ago
“Quality of work footwear, steel toecaps absolutely appalling. Took pictures after 6 to 8 weeks on a light domestic job of them peeling and falling to bits. Workwear Express would not take responsibility. Do yourself a favour and leave well alone, they aren't cheap in the first place. Absolute rubbish.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Good quality service and product the only single thing that I can moan a little about is how many emails you get from the news letter but that’s easy to unsubscribe but as for the product and service it’s 100%.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Workwear Express is rated 4.2 based on 3,724 reviews