Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

ozwashroom Reviews

4.4 Rating 1,531 Reviews
86 %
of reviewers recommend ozwashroom
4.4
Based on 1,531 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone

Write Your review

Good accessory for the company bathroom!
Helpful Report
Posted 1 day ago
A great value for money product. Easy to attach, easy to fill and great value for the price. And Oz Washroom are great to deal with.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you so much for your kind review! . We really appreciate your support and look forward to serving you again.
Posted 2 weeks ago
The service quality and pricing are truly commendable. The staff consistently exhibits a high degree of professionalism and a proactive approach to client assistance. I anticipate returning for future purchases.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your lovely review! We're so glad you had a smooth ordering experience. Your support means a lot to us.
Posted 2 weeks ago
Great service and product.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for the great feedback!
Posted 2 weeks ago
Thank you for the great feedback!
Posted 2 weeks ago
great service and price
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for the great feedback!
Posted 2 weeks ago
Service was quick and I received the item quickly. Thanks
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your lovely review! We're so glad you had a smooth ordering experience and fast delivery. Your support means a lot to us.
Posted 2 weeks ago
Excellent correspondence from the company, versatile with changing orders, quick delivery, great product, good follow up. The Jasmin deodoriser scent is the best yet.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear everything went smoothly and that your order arrived promptly. We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again.
Posted 3 weeks ago
Quick response to request for quote, fast delivery of purchased produce.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed our quick service
Posted 3 weeks ago
Quick delivery and a great product.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
We are glad our quick service made your experience better.
Posted 3 weeks ago
The Countertop Multifold Hand Towel Dispenser unit that i purchased was exactly what i needed for our food truck. when you are tight on space, this dispenser is ideal.
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Thanks so much for your feedback! We are glad to hear the countertop multifold hand towel dispenser was exactly what you needed and that it works well in your food truck setup. Space can be a real challenge, so it's great to know this unit fits the bill perfectly.
Posted 4 weeks ago
Great products, quality brands and purchasing made easy! Can't go wrong with OzWashrooms.
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
We really appreciate your kind words! Thanks for your support and we look forward to helping you again soon.
Posted 4 weeks ago
As was shown very happy
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thanks for the review! Looking forward to serving you again
Posted 4 weeks ago
Very easy to order what we need and very quick delivery.
Helpful Report
Posted 1 month ago
It’s great to hear your ordering experience was smooth and your delivery arrived quickly. Thanks for your support and we look forward to helping you again soon.
Posted 4 weeks ago
Always have the stock I require and send it out very promptly.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your Awesome review! Your support means a lot to us.
Posted 1 month ago
Easy to order online and delivery was quick.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed our quick service
Posted 1 month ago
Overall, a very unimpressive interaction. I ordered my peroducts on Monday, and during a phone call on Friday I was told that one of the items was out of stock and should be in the next week. I asked, why hadn't somebody called me to advise of this and ask what I wanted to do. When my products finally arrived, the support leg on the fold down support rail for the toilet, the support leg was separate from the arm rest. I rang to ask if it could be replaced. The first thing I was topld was that it had been longer than 24 hours since the item had been delivered and I had no come back. Well that is not correct according to consumer protection. I told the woman on the phone that that was incorrect information, and besides we had opened the parcel less than 30 minutes before me ringing to say it was broken. The girl told me it was my fault and that ozwashroom would not be responsible. I repeated that the arm was already separated prior to opening the package, she again reiterated it had been more than 24 hours since the parcel had been delivered. There was no offer of asny sort offered to help the situation. A good business person would have offered to get their sales rep to bring over a replacement and look at the one I had to determine the damage. No such offer or suggestion was made. The end result being that if I need to purchase any other aids in the future, I will do my best to purchase them elsewhere. Your telephonist was rude, obnoxious and did nothing to make me want to deal with you again Regards Brian 0412610412
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your experience. To clarify, your order was delivered on 17 February, and you contacted us a few days later regarding the issue. As per our policy, any damage must be reported within 24 hours of delivery. That said, our team did offer a replacement unit for collection; however, the damaged unit needed to be brought in at the time and it was not collected. We also take your comments regarding the phone interaction seriously, as all calls are recorded. Our team strives to communicate respectfully at all times and we will review this matter internally. Please feel free to contact us if you would like any further assistance.
Posted 1 month ago
N/A for my order
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you so much for your review!
Posted 1 month ago
MY ORIGINAL ORDER WAS LOST IN TRANSIT. OZWAHROOM FOOLWED IT UP AND RESENT THE ITEM INSTANTLY WITHOUT FUS. THE REPLACEMENT ARRIVED THE VERY NEXT DAY. VERY IMPRESSED WITH THEIR LEVEL OF SERVICE. THANK YOU.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you so much for your kind words! We are really glad we could quickly resolve the issue and get your replacement to you the next day. Providing reliable service is very important to us
Posted 2 months ago
Was annoyed that the default was to pay insurance as I didn't need insurance because I was picking this item up myself. Also, the quality of the towelette fold is not as good as what I can get from other suppliers and it doesn't fit as well in our towelette holders. This makes it more difficult both to load the towelettes into the holder and to pull them out. Next time I will be looking for a different option. I am prepared to pay a little more to ensure that the towelette type works best for our workplace situation.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. Transit insurance is optional and is your paper towel dispenser a Kleenex or another brand?. Please let me know when / if, you're next in hopefully and I can try and sort the size discrepancy out. Regards Ian
Posted 2 months ago
Great on time service
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you so much for your kind review!
Posted 1 month ago
ozwashroom is rated 4.4 based on 1,531 reviews