Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

HSY Reviews

4.8 Rating 4,310 Reviews
95 %
of reviewers recommend HSY
4.8
Based on 4,310 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Read HSY Reviews
Visit Website

Phone:

024 7601 1299

Email:

sales@yourstylishhome.co.uk

Location:

Fresh Ideas Coventry Ltd, 40 Hexworthy Avenue, Coventry,
Fresh Ideas Coventry Ltd, 40 Hexworthy Avenue, Coventry
England
CV3 6LT

Write Your review

Great value and easy to install
HSY 5 star review on 29th July 2018
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Nigel Littleton, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you have received your order and that you were able to install it with ease as it does look fantastic at your window. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Excellent website, delivery was on time, wallpaper was well packaged and best of all the price was the most competitive!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to hear that you received your wallpaper on time. It's fantastic to see that you are impressed with the item and the pricing. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Excellent customer service, prompt delivery, the cheapest prices around for the 'posher' wallpapers and a beautiful selection of wallpapers too.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you have had a good experience when you have placed your order with delivery. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Great service. Excellent workmanship Quick delivery = Happy customer
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see you are happy with the workmanship and the items that you have received. We will ensure that our workroom are commended for their hard work. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Beautiful curtains - very speedy and friedly service
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you have received your curtains and you are pleased with them. We will ensure that the workroom receive your feedback so that they can be commended for their hard work. We do hope to see you again in the future when you look to add further to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
First time we used FI but would consider again. Curtains were the same material but way cheaper than John Lewis and came very quickly. The curtains came pre-pleated (i.e. they had tightened the tape already) and with the hooks inserted, saving us one job. Only minor complaint - hooks were at the top of the heading tape - assuming they would hang beneath a pole or rail - when we wanted the hooks at the bottom of the tape for a standard rail. Since we expected the hooks just to come in a bag, it's not really a complaint. FI - you might want to think about either a sentence somewhere saying this is how your curtains are sent so we know what to expect.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, we are happy to see that you have received your order and that you are happy with the curtains that you have received. We do appreciate the feedback regarding the hooks and we have passed this onto the senior management to review for our website so that people are aware of this. Once again thank you for taking the time to leave a review and we do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Very nice antique brass and brass curtain rails well packed to keep good condition. Good instructions for assembling. Look absolutely beautiful now up. Very happy with service, although one hold back was wrong, another sent to replace straight away.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Julie Stafford, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see that you are pleased with the items that you have received. We are sorry to see that you received the incorrect holdback, but it is great to hear this was corrected quickly for you. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Extremely pleased with the service provided. I was kept up to date with the order status and order was delivered promptly. Would recommend!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see that you have had a pleasurable experience when ordering with us. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Quick and efficient and got what I wanted £15 a roll cheaper
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Elaine Molloy, Thank you for taking the time to leave a review, we are glad to see that you received your order quickly and that you were able to get the wallpaper at a good price. Thank you again for taking the time to leave a review, we do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Excellent service received from you. Delivery was received within a couple of days (wasn’t expected for 5/6days) Immediate response to my assembly query response Fantastic.Thank you.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Kathleen Barfoot, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see that you have had such a pleasant experience with the order, we are glad to see that the customer support team were able to assist with your installation query. We do hope to see you again in the near future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Easy online ordering, prompt delivery, delivered in the allocated time slot. 😊
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you have received your delivery in the allotted time. We do hope to see you again in the future when you look to add further to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Item was at a good price compared to competitors, service was excellent.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Roy Halkett, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see that you were able to get what you needed at a good price and that you had a pleasant experience from order to delivery. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Exactly the fabric I was looking at a very competitive price, and dispatched the next day....super pleased!
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to hear that you were able to find what you needed for a good price and quick delivery. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Excellent service and knowledgeable helpful advisors. Our made to measure curtains were delivered within 5 days of our order being placed
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello M Payne, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to hear that you have had a a pleasant expereince when talking with our customer support team. It is also great to hear that you are happy with the curtains, and that they are to your satisfaction. We do hope to see you again in the future, when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Quick prompt service...thank you
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to hear that you are pleased with the overall service that you have received. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Very good, clear website and excellent service.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Sharon Bosworth, Thank you for taking the time to leave a review it is great to see that you have received your order and that you have had a good experience with ordering and delivery. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Very happy with my purchase. Very easy transaction and the fabric arrived quickly.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you were able to get the fabric you wanted and you were able to get it quickly. We do hope to see you again in the near future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Excellent service, and the back up was first class.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Norman Redpath, Thank you for taking the time to leave a review it is great to see that you have received your item and the service was to your satisfaction. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Had thecwallpaper I wanted at discpunt price. Good delivery service easy to use website.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello PAULINE TRANTER, Thank you for taking the time to leave a review, it is great to see that you were able to get the wallpaper that you needed for a good price. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 7 years ago
Curtains made beautifully and professionally. Look superb.Many thanks.
Helpful Report
Posted 7 years ago
Hello Shirley Dodd Clark, Thank you for taking the time to leave a review, it is fantastic to see that you have received your order and that you are glad with the order, we will ensure that your feedback is passed onto the workroom, so that they can ensure that they keep up the fantastic work. We do hope to see you again in the future when you look to add to your home. Kind regards, Fashion Interiors.
Posted 6 years ago
HSY is rated 4.8 based on 4,310 reviews