Learning Dynamics Reviews

4.20 Rating 375 Reviews
79 %
of reviewers recommend Learning Dynamics
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Postal Service
Customer Service
communication channels
Email
Read Learning Dynamics Reviews
Would not pay for this if I could do it over
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for your feedback. Please remember, we do have a 30-day money-back guarantee! Reach out to us at support@4weekstoread.com if you would like to return the program.
Posted 3 weeks ago
Can o return it
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Zavia! You can reach out to us at support@4weekstoread.com if you need information and returning your program.
Posted 1 month ago
I tried to return and sent email to the address they provided. No response. Unable to return or get a refund.
Helpful Report
Posted 2 months ago
So sorry for the frustration, Erin! Please let us know at support@4weekstoread.com if you still haven't heard back with you information you need.
Posted 2 months ago
Still haven't got my purchase, so easy to shop but so long to get the product so far poor service at this time.
Helpful Report
Posted 6 months ago
Did not have much success
Helpful Report
Posted 6 months ago
We are sorry to hear you didn't have success with our program! Thanks for the feedback.
Posted 6 months ago
My son is not liking the program. The whole box is just taking space in our shelves :(
Helpful Report
Posted 6 months ago
We're sorry to hear he isn't liking the program. Let us know if there is anything we can do to help!
Posted 6 months ago
I never received my shipment after a 4 weeks. I asked to have it sent within two days after the very kind representative apologized, but I was refunded instead. Too bad we were excited to receive it.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your feedback! Unfortunately, we do not have a 2-day shipping option. You can find our program on Amazon.com, which may offer that option.
Posted 7 months ago
Packaging was very good and nice and compact. The problem I have is my daughter can read somthing once and remember so you think shes reading hoever its from memory. I researched this like crazy before buying and was informed this program forces kids to read and not remember. Not true at all. A waste of money right now however I have a 2 year old that hopfully can benifeit from this.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your feedback. If you need any help or advice please feel free to email us at support@4weekstoread.com.
Posted 7 months ago
My kids were disappointed and not interested in all the pictures and concept of learning dynamics.
Helpful Report
Posted 7 months ago
We are sorry to hear our program did not work out for you. We appreciate the feedback.
Posted 7 months ago
It’s difficult to review at this time. My grandson is a reluctant and verrrry active child. I will try when I begin to see progress.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Jeannie! That you for your feedback. If you need any help or advice please feel free to email us at support@4weekstoread.com.
Posted 7 months ago
I ordered this, but haven’t received the materials. I’m very disappointed and hope I didn’t make a mistake ordering this.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Stephanie, I'm sorry to hear you haven't received your order quite yet. I looked up the status of your order and I confirmed that it will arrive on Monday. Please reach out directly to our customer support team if you have any questions. (support@4WeeksToRead.com)
Posted 8 months ago
Disappointed, because I have yet to receive my order.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Julie, I'm sorry to hear you haven't received your order quite yet. I looked up the status of your order and I confirmed that it will arrive on Monday. Please reach out directly to our customer support team if you have any questions. (support@4WeeksToRead.com)
Posted 8 months ago
I didn’t like that there were absolutely no instructions or steps on how to implement the program, basically books, cards and CD in which I already had. Therefore, I would not recommend this program, we did not benefit just added it to our book collection.
Helpful Report
Posted 8 months ago
It sounds like maybe your kit didn't come with a teacher's manual, which has all the instructions for lessons. If this is the case, please email us at support@4WeeksToRead.com and we will send you one right away!
Posted 7 months ago
I'm on day 3 with this and I'm not impressed so far
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your feedback. If you need any help or advice please feel free to email us at support@4weekstoread.com.
Posted 7 months ago
After 6 letters, my daughter was bored and done. Thr materials seem cheap, especially the workbook. Not worth the money.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your feedback!
Posted 7 months ago
Unfortunately, the first 'rule' I was supposed to teach is widely disputed. When two vowels go walking, the first one does the talking. Apparently this is only true in 20-30 some percent of the time? I lost faith in the curriculum after that. I am thankful to have the books around to practice decoding though.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Learning Dynamics is rated 4.20 based on 375 reviews