Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses.
Uw bestelling dient uitgeleverd te zijn aan u.
De bestelling nog niet mogen ontvangen. Dan vernemen wij dit graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses, bestelling nog niet mogen ontvangen. Dan vernemen wij dit graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Indien nog niks ontvangen vernemen we dit natuurlijk graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Dear customer,
Thank you for your feedback,
We are sorry that the order was not shipped on time. During busier periods it may be busier, causing the order to be delayed. If the order is not completely in stock, we unfortunately have to wait for the supplier before the order is shipped. Please contact us in the future so that we can find a suitable solution.
Yours sincerely,
Team Agradi.
“Rampzalig! We bestelden een verwarmde broek voor deze winter. De levering liet weken op zich wachten in tegenstelling tot de beloofde snelle levering van een broek op voorraad. Bovendien vertoonde de broek verschillende productie fouten: naad aan het kruis was open, de elektrische draden lagen bloot en er ontbrak een riemlus. We dienden klacht in en bezorgden foto’s. Agradi weigerde om ons een nieuwe broek te bezorgen en wilde ons afwimpelen met een korting op het defecte product. Weinig zinvol, want de broek is nutteloos en zelfs gevaarlijk met de blootliggende draden! Bijzonder slechte dienst na verkoop!”
Beste klant,
Bedankt voor je feedback.
We vinden het vervelend dat de broek niet naar de kwaliteit voldeed.
We zien dat we een volledige credit hebben terugbetaald over de broek.
Mocht je deze niet in goede orde ontvangen hebben, horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi.
“Eerst besteld en betaald. Vele dagen later mail dat er is afgeleverd. Niks dus. Ik mailen. Als antwoord: de spullen waren beschadigd en zijn retour gegaan. Zonder mij te informeren. Ik vraag om alsnog te leveren. Ik had al betaald. Kan niet. Ik moet opnieuw bestellen en betalen. Mijn eerdere betaling zou dan worden terug gestort. Geprotesteerd en gevraagd om wel alsnog te leveren. Kan niet. Ik krijg vijf euro korting aangeboden als ik voor vijftig bestel. Wil ik niet. Ik wil mijn bestelling die ik al heb betaald. Doen ze niet.
Slechte zaak. Niet geleverd wel zeggen dat ze hebben geleverd.spullen kapot onderweg? Geen communicatie met klant. Zoek het zelf maar uit; wil je vijf euro korting? Neen! . Gewoon de spullen leveren die ik besteld en betaald heb. Nu nog wachten of mijn geld teruk komt.
Ik heb een klacht ingediend. Zal ook wel niet goed zijn. Dat mag ook vast niet. Arrogantie: maken hun eigen spelregels van het civiele recht. Niks meer kopen bij Agradi.”
Beste klant,
Hartelijk dank dat je je ervaring met ons deelt, al vinden we het erg jammer om te horen dat deze zo negatief is geweest. We bieden je onze oprechte excuses aan voor de gang van zaken en voor de verwarring die is ontstaan.
Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je zo in de steek te laten. Het had duidelijker en sneller gecommuniceerd moeten worden dat je bestelling beschadigd was geraakt en dat deze retour is gegaan. Dat je pas achteraf hiervan op de hoogte bent gesteld en vervolgens zelf actie moest ondernemen, begrijpen we volledig als zeer frustrerend. Dit had anders moeten verlopen.
Wat betreft de situatie rondom je betaling en de noodzaak om opnieuw te bestellen: dit proces is bedoeld om betalingen snel te kunnen terugstorten, maar we realiseren ons dat dit omslachtig kan overkomen. We begrijpen ook dat het aangeboden kortingsbedrag niet in lijn is met wat je had gehoopt. Jouw suggestie om gewoon de oorspronkelijke bestelling alsnog te leveren is meer dan terecht, en het spijt ons dat we dat in dit geval niet konden waarmaken.
We hebben je klacht ontvangen en zullen deze zorgvuldig behandelen, zodat we kunnen leren van jouw feedback en onze service kunnen verbeteren. Uiteraard kun je erop rekenen dat je betaling correct wordt teruggestort. Mocht je daar updates over willen ontvangen, laat het ons gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses, hopende kunnen we dit in de toekomst verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Toen ik de producten had besteld, 7 december stond er bij elk product: direct leverbaar, morgen in huis. Helaas 23 december nog niks ontvangen en contact gehad met de klantenservice gehad. Daar is heel hard gezegd dat ik hiervoor niet had hoeven te bellen en gewoon geduld moet hebben….
Na de feestdagen is het pakket bezorgd en zo voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was. Dit ook vermeld bij de klantenservice telefonisch.”
Beste klant,
Jammer te vernemen dat we niet naar verwachting hebben gehandeld en geïnformeerd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“De producten in goede staat ontvangen. Echter dit is reeds de tweede bestelling die niet de beloofde levertermijn respecteert. Vandaag verstuurd, betekent niet twee weken later verstuurd. Bij te voorziene drukte kan je opschalen in personeel of realistische levertermijnen opgeven. Zo weet eenieder waar hij staat en ben je van je woord.”
Beste klant,
Bedankt voor je feedback.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
We zullen het intern opnemen.
Onze excuses, hopende kunnen we dit in de toekomst verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses, bestelling nog niet mogen ontvangen. Dan vernemen wij dit graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses, bestelling nog niet mogen ontvangen. Dan vernemen wij dit graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Ik ben erg tevreden over de producten die Agradi aanbied en het is fijn dat het een groot assortiment is. Waar ik helemaal niet tevreden over ben is de levertijd. Als je een bestelling plaatst van meerdere producten, wordt dit pas verzonden als alle producten beschikbaar zijn. Dit kan ik begrijpen, maar het zou goed zijn om dit veel duidelijker te vermelden op de website.
Wat ik echter heel slecht vind, is dat wanneer je met bestellen let op de voorraad (dus alleen producten selecteert die beschikbaar zijn en meteen verzonden zou kunnen worden), dat je dan nog het risico loopt dat je alles een stuk later dan beloofd ontvangt. Bij mijn laatste bestelling zou alles op voorraad zijn. 3 dagen na besteld en betaald te hebben, had ik nog niks ontvangen (en geen bericht van Agradi!!). Een bericht was wel zo netjes geweest, maar niks gehoord, dus zelf telefonisch contact opgenomen: 1 product bleek toch niet op voorraad te zijn. De dame van de klantenservice was vriendelijk en begripvol, beloofde om de producten dezelfde dag te verzenden en het product dat nog niet beschikbaar was na te zenden. Dit werd echter niet gedaan. Enkele dagen later nogmaals contact opgenomen, weer een vriendelijke dame, maar veel meer dan een emmer paardensnoepjes kon ze niet doen. Uiteindelijk heb ik de producten ontvangen, maar veel later dan de beloofde "voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden".
Agradi, verwijder deze loze belofte van jullie site. Ben zelf actiever wanneer een bestelling later dan verwacht wordt verzonden. Zorg dat de voorraad op de website klopt. De producten en het assortiment zijn super, maar vanwege de misleidende tekst op de website, de waardeloze service wat betreft verzenden en jullie klantencontact op dit vlak geef ik slechts 1 ster. Hopelijk wordt dit verbeterd en dan geef ik van harte meer sterren in de toekomst.”
Beste klant,
Bedankt voor je uitgebreide feedback, we zullen dit zeker intern opnemen. Jammer te vernemen dat we niet naar verwachting hebben gehandeld en geïnformeerd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
Hopende kunnen we dit ook aan u laten zien. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Bedankt voor je bericht.
Vervelend te vernemen dat we niet naar uw verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses, bestelling nog niet mogen ontvangen. Dan vernemen wij dit graag.
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@agradi.nl.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Een pakket wat ik heb besteld staat al paar dagen op afgehandeld en wordt bezorgd. De code die jullie aangeven wordt niet gevonden bij DPD.
Klantenservice geeft aan dat het is verzonden en dat later de code moet werken. Helaas zonder resultaat. Vraag is en blijft waar blijft de bestelling?”
Beste klant.
Vervelend te vernemen dat we u niet naar verwachting hebben geïnformeerd.
Onze excuses, zoals ik kan terug zien is uw bestelling geleverd.
Indien anders vernemen we dit natuurlijk graag! U kunt ons mailen op Info@agradi.nl
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Eindeloos wachten op je bestelling. Ook als het op voorraad is. Haal de zin van voor 21:00 besteld vandaag verzonden maar weg! Ook de bezorgdienst DPD is erg traag. Dus nog veel verbeterpunten Agradi. Maar daarin tegen ben ik heel erg tevreden over jullie service. Die is top! Dat is de reden dat ik blij jullie blijf bestellen.”
Beste klant,
Bedankt voor je feedback, vervelend te vernemen dat we niet naar je verwachting doen uitleveren.
Onze excuses hiervoor.
Erg fijn te lezen dat u tevreden ben over onze service. Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Geen pakket ontvangen. Wacht op reactie van de klantenservice. Jammer dat het pakket niet voor kest is geleverd. Op 10 dec besteld. Vandaag 26 dec en nog geen pakket binnen. Erg jammer. Ik ben benieuwd of ik nog iets krijg te horen en of mijn spullen die ik besteld heb nog binnen komen.”
Beste klant,
Vervelend te vernemen dat we naar verwachting hebben uitgeleverd.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende kunnen we u in het vervolg beter informeren.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Na invoering van het nieuwe systeem van Agradi lukte het niet meer om in te loggen. Al m'n gespaarde punten weg. Met veel moeite toch een bestelling weten te plaatsen op 8 dec. Pakket kwijt, ik moet wachten op een onderzoek van DPD. Standaard berichten, geen enkel begrip of service. Na twee weken nog niks bekend. Waardeloos!!”
Beste klant,
Vervelend te vernemen dat dat we niet naar verwachting hebben uitgeleverd. Spijtig is uw pakket kwijt geraakt, we kunnen tijdens een onderzoek helaas geen stappen uitzetten.
Betreft uw punten kijken we graag met u mee wellicht kunnen we hier nog meer kunnen betekenen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
“Onlangs een deken gekocht, de site met advertentie was hier erg over te spreken.
Na nog geen week was hij al stuk.
De deken dier dus niet wat hij beloofd, en zij wilden me niet tegemoet komen.
Vreselijk zonde , een tegemoetkoming was ik al blij mee geweest. Maar helaas. Ik bestel hier niet weer”
Beste klant,
Bedankt voor je feedback, ik begrijp wat u zegt. Echter kunnen wij helaas geen schade van buiten af niet onder garantie laten vallen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Beste klant,
Wat vervelend te vernemen dat u uw pakket nog niet in beheer heeft kunnen nemen.
Onze excuses dat we niet naar verwachting hebben geïnformeerd betreft uw pakket.
We zullen dit intern opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi