Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Price, delivery, item”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Order came and the items are not right for what I need but this is fair enough however there is no return label with the parcel so I now need to spend time finding a store and returning that way which is an inconvenience for me”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear customer. Thank you for contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems regarding your order. At decathlon.co.uk you have two options for making a return: - Return by post - Return to a Decathlon store of your choice (the invoice related to your order is available via your personal account, on our website) How to create your return form online? You must create and print out your returns form on our website. This returns form stating your returns ID must be enclosed with your parcel. To do this, just go to your "My account" personal space and click the "Make a return" link. If needed, we can create your returns form for you. If you have not printed your returns form, please write your contact details on a piece of paper along with your order number and the chosen exchange/refund option. Please stick it directly onto your parcel and send it to the following address: Decathlon Logistics UK Unit 200 Caswell Road Brackmills Industrial Estate Northampton, NN4 7PW On receiving your parcel, we will release your exchange order or process your refund. For more information about our return process, please have a look at our website: http://www.decathlon.co.uk/return-policy.html You must return the product in perfect condition, not worn or damaged and in original packaging. Otherwise, the return will be considered non-compliant. Thank you for your patience. Have a nice day.
Posted 9 years ago
“great service...”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Excellent stable rugs and excellent service. Thank you”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Good quality, good fit and speedy delivery.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“quick efficient service and a great product”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“I ordered 2 pair of UK size 8 trainers on line and was sent UK 7.5. I enquired about getting replacements and whether available at Lakeside my nearest store (20+ miles) but all i got was instruction for returning the trainers. I called and was told replacements would be sent and again how to return. The subsequent email showed they had replaced with size UK 8.5. Called again to cancel completely”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear customer. Thank you to contacting us. We are sorry to hear that you have experienced problems with the trainers sizing. Unfortunately, we are having difficulties with this issue and we have already looking into it to try to solve the problem as soon as possible. Anyway, we will pass your feedback to the Product Manager so he can be updated of this. Do not hesitate to contact us in the Customer Loyalty Team on 0207 064 3000 and they will help you with your concern. Please, accept our apologies for the inconveniences caused. Have a nice day
Posted 9 years ago
“Perfect order and delivery”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“service was ok”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Great store with great prices. Hard to get sizes in Belfast shop but can order online to get delivered but obviously costs to get it delivered”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Your delivery system was very bad. I chose a drop at a Morrison's; the whole locker set went unusable. It was dropped from the list of available sites when I was trying to track my package, which was "in transit". The distributor could not divert to another drop, or to me, without instructions from the merchant. So I had to get back to Decathlon; it was not known that there was a problem at Morrison's Aberdeen. Mechanics were to try to fix it (I think only after I had made the problem known). The package could be delivered to it after it was repaired, but nobody knew how long that would take. We agreed a new order to be delivered direct to me. I had wanted a speedy receipt when I purchased; I did not get it by many days. I was not impressed by my being responsible for discovering the problem and for having to make contact with both distributor and merchant to identify and rectify. There should be a better feedback of a delivery problem, so that rectification can be quickly initiated by Decathlon.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear John, We are deeply apologetic for the issue that has been caused in your order and delivery. Our aim to provide excellent customer service with our great value product and we are very sorry to hear that in your case we haven't met your expectations. Should there be any unsolved issues regarding your order, please contact our customer loyalty team on 02070643000. We thank you very much for your feedback. We are now forwarding it to the relevant department in order to better our services in the future. We apologize again for the inconvenience this issue may caused and thank you very much for the time you took to communicate it to us.
Posted 9 years ago
“Very quick service and great return procedures, sizing very small.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“delivery was fast. very good service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“The help and support cannot be better. Really happy with the outstanding service!”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Excellent choice of outdoor products from occasional use to more technical products. Excellent after sale service for my garmin watch. Very quick replacement. Thank you so much!”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Great stuff, good prices and very good service swapping something that didn't fit me I couldn't get the inPost collection service to work on line, and when I rang cust services they couldn't help either, but once I ticket home delivery, it all worked perfectly”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Out of 3 orders I have placed every single one has had a problem. First one, the order went missing, second one the wrong order was processed and this last one should have been delivered Tuesday 18th by 18:00 and I'm still waiting and Inpost can't find the order yet! Really bad service. I just dispair.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Dear customer. Thank you for the times you have spent giving us your feedback. We are sorry to hear that you have experienced problems with your shopping at Decathlon. Please accept our apologies and we would like to suggest you to contact our Customer Loyalty team at 0207 064 3000 or via customer.enquiries@decathlon.com who will be able to find a solution at your best convenience. Have a nice day.
Posted 9 years ago
“Quick delivery, easy to collect from store + good price.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Good service”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Very prompt service and more than happy with goods received, cheaper than many other sites too.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews