Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Decathlon Reviews

4.4 Rating 11,542 Reviews
86 %
of reviewers recommend Decathlon
4.4
Based on 11,542 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 37%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 72%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Decathlon Reviews

About Decathlon:

At Decathlon, we place innovation at the heart of our activities: from research to retail, including conception, design, production and logistics. Our twenty Passion Brand teams channel all their energy in to developing technical, good-looking and simple products, always at the lowest possible prices.

Visit Website

Phone:

0207 064 3000

Email:

http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html

Location:

Canada Water Retail Park,Surrey Quays Road
London
SE16 2XU

Write Your review

Decathlon 1 star review on 6th February 2025
David
Decathlon 1 star review on 17th June 2023
BP
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 28th December 2022
LiQiang Gong
Decathlon 1 star review on 2nd December 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 28th June 2022
Anonymous
Decathlon 1 star review on 19th October 2018
Rvupes
50
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I bought an item to collect in store. It went smoothly as expected, and was available a couple of days earlier than I had been told.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent range of products from a wide price range perfect for both budget, first time equipment and higher end equipment and clothing.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“EXCELLENT CUSTOMER SERVICE! Mistake was made in delivery; but I never expected Decathlon to manage the mistake in such a good manner. I will surely shop more regularly ONLY because customer service from Naomi was excellent.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Excellent service as well as excellent bike”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good customer services, returns process was different, I didn't like that I had to wait for the produces to be sent to the warehouse before I could receive my refund but then again I couldn't complain as I did receive 1.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Need to return boys swimming shorts as sizing is not accurate, ordered age 12 and they are tiny!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Sharon. Thank you for having taken your time to send us your feedback. Please contact our Customer Loyalty Team as they will help you to arrange the exchange of the item.(http://www.decathlon.co.uk/contact-us.html) We do apologise for all the inconvenience caused. Have a nice day
Posted 10 years ago
“This store is amazing. My favourite place to shop.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Great product, some weird sizing going on, had to send original back and it took a while to get a replacement delivered, but the product is superb and unbelievable value for money”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I ORDERD A CROSSTRAINER IT WAS TO BE DELIVERD ON THE 15 OF JUNE BUT IT ARIVED ON THE 16 OF JUNE WICH CONTAIMD A POPUP TENT SLEEPIHG BAG SO WE WENT TO DECATLON EASTLENDS THAY APOLLAGISED AND SEID IT WILL ARIVE ON SAT OR MONDAY DID NOT ARIVE AND WE WENT BACK TO EASTLAND ON MONDAY AT 6.30 BUT NO ONE COULD HELP US TILL MABY TUSEDAY MY WIFE WIL GO BACK TO SEE IF THIS CAN BE RESOLVED BU ME PERSANALY MY FIRST ORDER WITH YOU IM NOT HAPPY YOURS W HARPER”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Mr Harper, We are sorry to learn you received the incorrect item, we can see your exchange order is scheduled for delivery with DHL tomorrow as seen on your tracking code, we apologise for the delay in dispatch and any inconvenience caused as a result. If you have further concerns or enquiries please contact our Customer Loyalty Team on 0207 064 3000 or via our contact form on the following link https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs
Posted 10 years ago
“The delivery and service is always impeccable and I could not recommend Decathlon enough. Not only their products are of excellent quality but they are innovative. Decathlon is the shop I would use first and foremost both in the UK and when I am in France. The online service is excellent and communication is superb.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“hello I brought my bike Bianchi, to repair in Southampton decathlon .. I got the best result of excellent service. I want to advise all cyclists who have repair problems of a bike. I want to thank DAVID MARTIN, which from now on will be my trusted mechanic for my bike .. thank you very much ... we will see you again ...”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“After being posted out the wrong order TWICE i am now out of pocket for return postage and i still dont have my boots or a refund. No apology either.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Gordon, We are sorry to learn you have received the incorrect product, a pre-paid returns label has been sent to you via email so that you will not cover the cost of return for the order. Our payment team has been contacted to issue a refund of your purchased, you should expect this to be credited back into the payment account used to place the order within 7 days. We apologise for the inconveniences you have experienced as a result of this error. If there is anything else we can do to assist you please contact the Customer Loyalty Team on 0207 064 3000 or via our contact form on the following link https://www.decathlon.co.uk/en/contactUs
Posted 10 years ago
“I ordered my daughters birthday present 2 weeks before her birthday, Decathlon initially sent the wrong order to me and I spoke to someone who said they would send the correct one immediately which would arrive for her birthday, I got e mail confirmation of this also. I'm still waiting for this order 2 days after her birthday apparently it's only just left the warehouse today. Very, very poor service, can't review the items as I don't have them.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very cheap, fast delivery, 4 pairs of swimming shorts bought for myself and my 14 year old son (I bought large and small for him), please be aware they are very are VERY SMALL sizes, my son ended up keeping the large shorts I bought for myself, but it was very easy to exchange and refund the small pairs.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Amazing prompt service. Product was of excellent quality and at the end of a weekend of terrential rain, was the only tent left standing unscathed and dry as a bone. Well done Quechua on you amazing product.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I love Decathlon but online shopping is a risk. It is about the luck that the item you buy it fit you and you are happy with that. But you can still return it and they give you money back. When you go to the shop directly not always you find the think you want that why I use shopping online.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Easy pick up. Staff friendly and helpful. No complaints.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Went to the Braehead one & the girl Jennifer was amazing, so helpful & knew everything about the rucksacks & helped me pick the right one for myself! Brillant customer service!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Appalling customer service, returned an item as it was damaged and still not received a replacement and its now 7 weeks, will not recommend to anyone”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Sandra. Thank you for having taken your time to send us your feedback. We do apologise for all the inconvenience caused and the delay on handling your exchange order. We hope to see you in Decathlon again soon and hope that your future experiences with us will be more pleasant. Have a nice day
Posted 10 years ago
“Came into store last week bought a shirt I wanted a second one in another colour but my size wasn't in stock I ordered it online to pickup from the same store Reading That's when the problems started. There was a large clear sign at the online collection point Where I waited patiently for 10 minutes only to be told off by a very young man for jumping the queue and told to go and join the line of Instore shoppers waiting to pay. Only another 5 minutes. I was then served by the cashier next to the one who had humiliated me and he was telling his customer how he'd really rather not be at work! Explained his rudeness and bad attitude. This is the first time Ive ever experienced bad customer service using a Decathlon store in 20 years”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Decathlon is rated 4.4 based on 11,542 reviews