Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Dock & Bay Reviews

4.9 Rating 34,203 Reviews
98 %
of reviewers recommend Dock & Bay
4.9
Based on 34,203 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Dock & Bay Reviews

About Dock & Bay:

Beach Towels. Reinvented.

Visit Website

Write Your review

Dock & Bay 5 star review on 21st August 2025
Anonymous
Dock & Bay 5 star review on 24th June 2025
Anonymous
Dock & Bay 5 star review on 10th June 2025
Richard F
Dock & Bay 5 star review on 29th May 2025
P. E
Dock & Bay 5 star review on 28th May 2025
Sara
Dock & Bay 5 star review on 28th May 2025
GerMcC
Dock & Bay 5 star review on 22nd May 2025
Suzanne
584
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I placed an order for 2 towels 2 wks ago and have not yet received my order. I emailed 48 hours ago enquiring why there has been a delay and I have not had a response from that either.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Sharon, This isn't good to hear at all! We always work hard to help you out with any and everything within 24 hours! Did you email help@dockandbay.com ? - I'm not able to find any record of your email. Hopefully we can get it to come through so we can help you asap!
Posted 2 years ago
Entschuldigung bitte, leider habe ich bis jetzt die Ware noch nicht bekommen, Feedback geben kann ich nicht schreiben.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi! Hast du jetzt deine Dock & Bay? Hoffentlich! Wenn nicht, senden Sie uns bitte eine E-Mail an help@dockandbay.com und wir werden dies für Sie untersuchen. 🔍 Wir sind immer hier, um zu helfen, Briar
Posted 2 years ago
Hi. TBH I am pretty stressed out as I have yet to receive my towels. I ordered 9 mid Nov for Christmas and they have not arrived. Is there anything you can do on your side? Thank you
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Kerry, Despite the huge delay AP managed to get your D&B to you! I hope you're loving it 💙
Posted 2 years ago
I still haven't received my order so cannot give anything other than 1 star.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi There, I hear from the little towel elves that we've sorted out a replacement order for you! I hope it got to you safely and that you're loving your Dock & Bay 💙 Thank you, Briar
Posted 2 years ago
My items which were purchased for my groomsman & best man for my wedding day where thrown over the back of the fest and left outside for two day to get wet. Nowhere near the level of service, i expect for such a special occasion.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Ryan, I'm interested in some information about this - Did the courier deliver your Dock & Bay poorly? You can tell us more at help@dockandbay.com and maybe we can look into this for you 😊 Thank you, Briar
Posted 2 years ago
Haven’t received my order yet ordered on 30th November
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Ella, I can see a team member looked into this for you! I hope your Dock & Bay is safe and sound in your arms 💙 All the best, Briar
Posted 2 years ago
I don't really know how to review my order because it has not arrived yet.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi there, I see we've helped you out through email and hope that you have your Dock & Bay now 💙 Thank you for your patience in this busy holiday season, Briar
Posted 2 years ago
The orden was not delivered to the provide address instead the order has been delivered to a collection point. I get COVID and I not be able to pick up yet.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Manuel, I'm sorry to hear this. I hope you've been able to collect it now 💌 Please email us at help@dockandbay.com if you've had any trouble with getting your hands on your great stuff! Thank you, Briar
Posted 2 years ago
Havnt received them yet, I thought i would have had them by now.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Samantha, Do you have your Dock & Bay now? I hope so! If not, do email us at help@dockandbay.com with your order number and we can track that parcel down 🔍 Thank you, Briar
Posted 2 years ago
Order has not arrived. Perhaps royal mail strikes have impacted.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi there Wendy, Do you have your goodies now? I hope so! If not, do email us at help@dockandbay.com with your order number and we can track that parcel down 🔍 Thank you, Briar
Posted 2 years ago
Still not received it ☹️
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jayne, I hear you received your D&B. Amazing! We're sorry for the wait and hope you love it 💙 All the best, Briar
Posted 2 years ago
Have not received my item yet
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Jennifer, Have you now received your Dock & Bay? If not please email us at help@dockandbay.com and we'll make sure you get it, rain or shine! Thank you, Briar
Posted 2 years ago
Product I can not fault. Customer service shocking and rude. Waited for delivery for almost two weeks when sending email to customer services simply saying I hadn’t received the order, I then received a very sarcastic rude reply back, absolutely no need for it really a simple it’s on its way and the words sorry but nooooo - sarcastic rude and undermining reply. No respect to their customers at all
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi there, I'm sorry that our response wasn't good. We'll take this on as feedback and make sure we don't come across this way. Our goal always is to help smooth out any issues so I can assure we didn't mean to be sarcastic or rude, we want you to have the best experience possible! I hope you love your Dock & Bay 💙 Thank you for sharing this with us, Briar
Posted 2 years ago
Did not receive our order. Tracking indicates it was sent but did not arrive.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi John, Did your Dock & Bay arrive in the end? I hope so, so you can enjoy it loads 💙 - If it didn't, do let us know and we'll resolve this! All the Best, Briar
Posted 2 years ago
I have not received my order yet!! Happy to write a review when I receive it
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Carolyn, I’m sorry to hear you haven’t got your order yet, rest assured it should be on its way soon. 🚚 Between the Black Friday rush and Royal Mail strikes we are experiencing unusual delays! This means your order may take a few days longer than expected. We’re working our hardest to get everything out as soon as we can. Trust me, our Dock & Bay goodies are worth waiting for. 💌 ​We've actually looked into your order and it appears to be out for redelivery which is good news! I hope it gets to you well and you're able to let us know how you like it ✨ ​ Please email us at help@dockandbay.com so we can help you with this if you need! Best wishes, Briar
Posted 2 years ago
I bought 2 hair wraps but they are utterly useless. Unfortunately because I washed them both before I used them, I can't return them for a refund
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Fiona, Oh no! We want our Wraps to give everyone a good drying experience and leave their hair shiny and stunning ✨ I'd love to know more information about why they aren't working for you so I can help! Email us at help@dockandbay.com and we'll turn this experience around for you! I hope to hear from you, Briar
Posted 2 years ago
I have not yet received my order!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hey Caroline, I'm super sorry to hear that! Rest assured, our customer service team is on the case 😎 We've sent you an email to remedy this situation for you 💌
Posted 2 years ago
Not happy - order lying in Gatwick since 20th August with no further updates
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Denise, I'm so sorry about this. The Royal Mail strikes have created quite the backlog. But we want to sort this for you ASAP. My colleague Charlotte has popped you an email to arrange a free replacement and I've refunded you 15% off your order for the delay. Hopefully this will be all sorted soon. Best, Flora
Posted 2 years ago
Good website but descriptions of items not always accurate
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there - thanks for this feedback, it's great to hear from customers 💙 Do you have any items in mind you think we can improve the description of? This is super helpful for us 😇
Posted 2 years ago
Expensive towels, the towel does not dry you or itself any quicker then a normal towel. It’s thin and doesn’t keep you warm at all. Waste of money unfortunately.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi there, I'm so sorry you don't love our towels. We keep our designs thin to make sure they fold down small, which our customers love! We pride ourselves on being different from a normal towel - we're quick dry, sand repellent and made from 100% recycled consumer plastic!😎
Posted 3 years ago
Dock & Bay is rated 4.9 based on 34,203 reviews